Jump to content

alex80

Members
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Franta

Previous Fields

  • Masina
    e60 530d

alex80's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. a ajuns la 96, a pornit f f f incet cateva secunde,pe urma a ajuns la 98,a pornit iar cateva secunde f incet, a scazut pe la 97,pe urma am dat drumul la clima si a scazut la 85....ceva nu e in regula cred ,nu cred ca e normal sa ajunga la 98
  2. multumesc mult,am mai citit pe forum mai demult de meniul ascuns,imi apare live pe laptop,e mai simplu
  3. Multumesc mult pt raspuns, Da,este modelul vechi din 2004 ,la care apar liniutele albe din dreptul turometrului.Un lucru bun ca se aeriseste singura.Ma duc acum sa vad daca porneste electroventilatorul ,dupa ce o voi incalzi,si daca mai apare eroarea aia pe tester
  4. Va salut, Inainte sa deschid topicul,m-am documentat pe forum dar din pacate n-am gasit ceva sa ma lamuresca As vrea sa sa-mi spuneti la ce temperatura a apei incepe sa functioneze electroventilatorul de racire.Am vazut pe forum ca atunci cand pornim clima trebuie sa pornesca pe prima viteza,am probat si functioneaza cand dau drumul la clima.Azi dupa ce am ajuns acasa mirosea foate tare a incins si cand am ridicat capota, motorul era f incins(asa mi s-a parut)Am pus-o repede pe tester si temperatura apei era de 98 de grade,a motorului de 106,electroventilatorul nu functiona,am mai oprit-o sa se raceasca,am pornit-o pe la 94 de grade,ventilatorul pornea f incet dupa care se oprea.Pe tester mi-a aparaut Fault Code : F480A Fault Code : F41F241F2 Electro ventilator,e posibil sa-mi fi aparut eroarea dupa ce am scos mufa de la ventilator,am sters eroarea si nu a mai aparut. Banuiesc ca temperatura optima ar fi 90,si dupa ar trebui sa pornesca ventilatorul?Cum pe bord nu e afisata, imi e tare frica sa nu fac vreo prostie sa merg cu ea asa si se incinga prea tare sa prajesc garnitura de chiulasa. Pe bord apare ceva daca se incinge prea tare apa si daca ventilatorul nu porneste?Ca mie nu mi-a aparut nimic desi era 98 de grade apa.O fi neaerista?Nici nu stiu cum s-o aerisesc. Din moment ce nu au pus temperatura apei pe bord,normal ar trebui sa te avertizeze cumva daca se incince prea tare. Sunt cam panicat,astept cu nerabdare sa-mi raspundeti,ca maine am nevoie de masina. Multumesc
  5. Ca sa nu mai poluezi platesti o gramada,nu vad care e logica. Am pornit masina in garaj,dupa 1 minut nu mai poti sa stai in garaj,chiar cu usa deschisa,te ustora ochii de nu poti sa-i tii deschisi,nu stiu cat de mult o filtra, in afara de faptul ca nu mai ai fum negru in spate.Am DPF
  6. am reusit sa scap de probleme prima data am incercat sa schimb releul regulator,dar nu am gasit identic,carbunii erau destul de uzati,i-am schimbat dar degeaba,nu incarca cat trebuie,uneori deloc(am ramas si in pana),alteori ajungea pe la 17-18v cand o acceleram, timp de 1-2 secunde, dupa care scadea la 14v aprox Am cumparat alternator nou Valeo,l-am schimbat si nu mai am probleme.Am stres toate erorile vechi care erau cauzate de alternatorul vechi si nu au mai aparut.Acum am bateria originala a masinii si nu mai apare nicio eroare,deci am cumparat baterie noua prea devreme. Concluzia : erorile incep sa apara atunci cand alternatorul nu incarca constant,atunci cand o acceleram brusc si ajungea la 18v apareau si erorile plus alte erori pe tester printre care si high voltaje,erori pe bord apareau si atunci cand alternatorul nu mai incarca deloc si masina mergea pe curentul bateriei pana alternatorul incepea din nou sa incarce.Dupa ce am schimbat bateria prima oara erorile nu au mai aparut o perioada pt ca, fiind baterie noua,se consuma mai greu atunci cand alternatorul avea momente f scurte in care nu incarca. Daca aveti probleme asemanatoare (erori pe bord,se taie servo etc),sa aveti cu voi un aparat de masura si sa masurati exact atunci cand apar erorile,sa vedeti daca incarca cum trebuie.Nu cumparati baterie inainte.
  7. Tetzusan,eu ce inteleg din ce spui? Ca, suntem o natie de needucati,de primitivi,cum am vrea sa fie mai bine cu o asa societate?Ce procentaj de romani e civilizat?Cati romani sunt educati?Cati romani respecta niste reguli elementare in societate? In mediu rural isi dau cu topoarele in cap,isi sparg sticle in cap la discoteca.Cati romani respecta natura?Daca nu sunt cosuri de gunoi trebuie sa lase mizerie peste tot.Daca fac 100km in tara pe drum national voi vedea cel putini 10 soferi care arunca tigari si gunoaie pe geam.In Bucuresti,capitala unei tari,se iau la bataie in trafic,se scuipa, se injura etc.Se iau la bateie pe locurile de parcare.Sunt oamenii stresati din cauza traiului,dar rezolva ceva cu asta?Nu regret ca am plecat din Ro,ma suturasem sa ma consum din cauza prostiei omenesti si sa sper ca va fi bine,sa-mi treaca viata,pe urma sa regret ce n-am facut.Am ajuns la concluzia ca,nimic nu e intamplator.Romania isi cam merita soarta,pacat de putinii oameni civilizati care sunt in minoritate si nu pot face mare lucru
  8. QUOTE'' Romanii se plang ca au salarii mici, pai au pt ca si munca care o fac nu se compara ca in afara, aici e foarte relaxata munca, in afara se munceste din greu si e o supravietuire sa nu-ti pierzi locul de munca" Gandeste-te,daca ar munci mai mult ar fi rasplatiti cum se cuvine?Tot ce conteaza acum e profitul,nu intereseaza pe nimeni de cum o duce angajatul X.Oricum, peste tot e din ce in ce mai rau pt oamenii simpli,nu numai in Romania.Dupa parerea mea Ro este o tara in care oamenii muncesc ca sclavii pt investitorii straini care sunt sustinuti de cei de sus si care platesc niste salarii de mizerie si au niste profituri uriase de pe urma romanilor.De ce credeti ca vin toti in Ro,ca sa platesca salarii de 200e si pe urma sa-si vanda produse in Europa la preturi raportate la salariile lor.In Franta e plin de Dacia,si saracii romani muncesc pe niste salarii de 2 lei,pretul masinilor in Ro e f mare raportat la salariile romaniilor,suntem multumiti ca sunt locuri de munca pt romani ,dar la ce salarii???Nu stiu daca Romania se va ridica vreodata,am ramas rau in urma,oamenii din provincie sunt f usor influentabili,reprezinta majoritatea populatiei
  9. Merci,deocamdata n-am probleme cu galeria,am vrut sa stiu pentru viitor,daca voi avea probleme.Sunt originar din Bucuresti dar locuiesc in Franta.Te salut si merci inca o data.
  10. Salut,spui de galerie de e39 sh? Ma gandeam ca daca e noua si e identica cu cea de e60 poate e facuta din acelasi material si poate e acceasi piesa cu acelasi cod pt ambele.Se potriveste de la e39 530d la e60 530d ? Deja ma ingrozesc la cate am citit legat de problemele ce pot aparea la un e60.La 200mii km, cat are a mea,nu stiu la ce sa ma astept mai intai.
  11. Pai acolo vad ca scrie de masinile companiilor.Eu sunt in Franta de apropae 3 ani,am avut mai multe masini pe numele meu si nu am platit decat taxa de de talon si asigurare.De taxa de drum de care zici n-am auzit, asta nu insemna ca nu exista,dar din cate am vazut e pt companii
  12. In Franta nu se plateste impozit anual la masini,am mai scris de 3 ori :twoup: Eu credeam ca Franta e mai scumpa ca Italia dar se pare ca m-am inselat.Mi se pare exagerat de mult cat ai platit la asigurare.In Franta la unele firme tin cont de anii in care ai fost asigurat in Ro fara sa ai accidente,daca poti sa dovedesti cu un act legal de la firma unde ai fost asigurat in tara.Daca masina e f puternica si esti sofer tanar fara experienta,sunt multe firme care refuza sa asigure sau asigura pe un pret f mare.
  13. Vloarea transcrierii este in fuctie de puterea fiscala,care e calculata la randul ei din puterea motorului si co2.Nu pot sa-ti confirm 100% dar in mare cam asa e. Legat de asigurari ,stiu ca nu platesc mult,dar am pierdut mult timp pana sa gasesc si negociez pretul asta.Astia de la asigurari sunt f smecheri,te jupoaie cu zambetul pe buze.Exista site uri online care compara asigurarile,asa poti avea cel mai bun pret.Viata in Franta e scumpa,salariul minim e 1200e,cineva care sta in chirie si munceste pe banii astia pot sa spun ca de abia se descurca,platesti impozit pe casa daca esti proprietar plus taxa de locuire care e aproape inca o data cat impozitul,se calculeaza in functie de regiune,poate sa depaseasca 1000e fiecare.Toti francezii fac economie la curent apa si gaze,nu pt ca ar fi zgarciti,ci pt ca sunt f scumpe.Eu am platit curentul 2500e(pe 1an,incalzire electrica),apa pe 6luni 300e 90m3.Maoritatea francezilor se plang ca totul a devenit f scump dupa ce au trecut la euro.Oricum pot sa va spun ca ma descurc mult mai bine ca in Romania si nu putem compara Ro cu Fr din niciun pct de vedere.Tot ce v-am scris e offtopic,sper sa nu deranjeze prea tare
  14. pt puterea fiscala atasez un print screen de pe wikipedia am culculat online pt a mea 530d e60 si mi a dat cam 650e,desi eu am platit 462e acum 7-8 luni aveam o lista cu tarifele exacte in functie de puterea fiscala si alte criterii,daca o gasesc o atasez Pt un golf din 92 pe benzina,90cai,1.8 cu putere fiscala 9 am platit 153e Nu prea am auzit sa se vorbesca de norme euro,mai multe detalii nu cunosc.Oricum preturile cresc progresiv ,nu ca in Ro,fara nicio logica. De asigurari va pot spune cate ceva : in primul rand trebuie sa negociezi cu ei si sa mergi la mai multe companii,altfel profita si te pun sa platesti de te doare capul.Pretul asigurarii este dat in functie de : putere fiscala,experienta fara accidente(bonus malus pe care il dobandesti cu anii daca n-ai avut accidente,conteaza f mult),daca ai garaj,daca mai conduce cineva masina,daca folosesti masina in scop de munca(profesional) etc.La asigurarea risc total (casco) este si o franciza destul de mare,care probabil difera de la companie la companie.Eu platesc 430e pt bmw si beneficiez doar de asistenta 0km in toata europa.Altii mi-au cerut 900e.Pt ''casco'' mi-au cerut 2000e,am refuzat.Fostul proprietar platea 650e ''casco'' dar avea vreo 60de ani si nu avuse accidente.Oricum estimez ca voi gasi casco pe la 1000e upa ce imi expira asigurarea de acum.Cineva mi-a zgariat toata partea dreapta,dupa ce vopsesc toata masina o sa-i fac casco.In tara la cat ajunge casco pt 530da e60 2004? Legat de autostrazi sunt exagerat de scumpe,e plin de radare,daca depasesti cu 50 viteza legala risti sa-ti confiste masina,dosar penal etc,platesti mult si trebuie sa mergi cu 130.Eu merg cu 150,amenda pt 20km in plus e 45e plus puncte,pt 174km/h am platit 90e. Daca ai numere straine te obliga sa platesti cash pe loc altfel nu pleci,deci daca plecati in Franta sa aveti cash cu voi. Pretul autostrazii costa cam inca o data pretul motorinei pt o masina care consuma intre 5 si 7,dupa calculele mele.Drumurile nationale nu costa nimic,sunt f bune,dar pline de sensuri giratorii,toata lumea ruleaza f incet dar nu si bine.
  15. Nu se plateste impozit.Trebuie doar s-o asiguri si sa faci controlul tehnic la 2 ani.La inscriere platesti in functie de puterea fiscala si carburant (daca are gpl e mult mai ieftin).Eu am platit 460e pt 530d. Ca sa poti inmatricula o masina in Franta ai nevoie de : certificat de vanzare-cumparare,certificat de inmatriculare,carte de identitate, pasaport sau titru de sejur,o factura de curent, apa,tel,chitanta chirie pe numele tau(pt a justifica domiciliul),foaia de la control tehnic,pt masinile mai vechi de 4 ani controlul tehnic trebuie sa fi fost facut de maxim 6 luni,ca sa mai fie valabil pt schimbarea de proprietar,daca e trecut de 6 luni fostul proprietar e obligat sa-l faca,altfel noul proprietar nu poate trece masina pe numele lui, plata prin cec sau mandat postal. Nu se plateste impozit.Trebuie doar s-o asiguri si sa faci controlul tehnic la 2 ani.La inscriere platesti in functie de puterea fiscala si carburant (daca are gpl e mult mai ieftin).Eu am platit 460e pt 530d. Ca sa poti inmatricula o masina in Franta ai nevoie de : certificat de vanzare-cumparare,certificat de inmatriculare,carte de identitate, pasaport sau titru de sejur,o factura de curent, apa,tel,chitanta chirie pe numele tau(pt a justifica domiciliul),foaia de la control tehnic,pt masinile mai vechi de 4 ani controlul tehnic trebuie sa fi fost facut de maxim 6 luni,ca sa mai fie valabil pt schimbarea de proprietar,daca e trecut de 6 luni fostul proprietar e obligat sa-l faca,altfel noul proprietar nu poate trece masina pe numele lui, plata prin cec sau mandat postal.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.