Jump to content

tau

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Masina
    cea de serviciu

tau's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Pretul - 13.400 euro pt. configuratia standard, respectiv 14.800 euro incluzind toate accesoriile - ramine inghetat pina la primavara! Asta inseamna o reducere de 15% din pretul de nou! Nu ma mai trage ata sa-l vind. Daca nu-l ia nimeni pina atunci, este foarte probabil ca va primi rezervorul, portbagajul si scaritele de Adventure. Ar cam fi ... singurul Adventure portocaliu - cel putin din tara! Adevarul e ca-mi place la nebunie - si da bine pe el - culoarea asta ...!!! Toate cele bune, Aurelian
  2. Mircea, Nu le vind separat. Daca nu se dau cu motoru', le pastrez pt. Adv. Da' poti sa ti le comanzi de pe Louis, nu sunt foarte scumpe. Protectia de motor este mult mai buna decit cea originala - MULT MAI IEFTINA - si se poate pune si pe Adv. fara a fi nevoie de a o pune si pe cea de rezervor . Daca cade, motorul se va sprijini pe bara laterala din protectie - cea originala nu o are - in ghidon si in suportii de coburi. Iar suportul de topcase in nici un caz nu-l dau separat; pe el imi pun si (top)case-ul de 50 de l de la Shad, dar si pe cel de la Hepco & Becker. Toate cele bune, Aurelian
  3. Mircea, Parerea mea este ca cel mai bine este sa te sui pe ea, si sa "surubaresti" pina cind simti ca suspensia iti confera comfortul de care ai nevoie - functie de drumul pe care mergi. Acesta este un mare avantaj vis-a-vis de cele echipate cu ESA, unde ... "mergi pe mina lor", reglajele fiind si stricte, si limitate! Eu asa am facut. Ba mai mult, acum trei saptamini cind m-am intors de la marea noastra draga, am taiat-o pe scurtatura. Astfel, de la Vadu la Piatra - nume parca predestinat - este o portiune cam de 8 km de drum ... pietruit! Si e piatra, nu gluma - piatra de cale ferata! Acolo m-am oprit si am inmuiat suspensia fata la maxim - la spate n-am umblat ca am mers doar in scaritze. Exceptind praful - de care am avut parte din belsug, nu am avut nici o alta problema; ba chiar mi-a placut. Nu am avut nici o vibratie in ghidon, nu am simtit nici un discomfort. Am fost chiar placut surprins de comportamentul cauciucurilor - sunt Metzeler de strada - pe un astfel de drum. Atentia insa: presiunea in pneuri era "ca la carte" - citita de senzorii din roti, si nu facuta la vulcanizare! Asa cum spunea confratele nostru mai sus, si eu am constatat acelasi lucru: (si) in cazul meu, cu cit e mai grea / incarcata, cu atit se aseaza mai bine la drum - pe sosea. Toate cele bune, Aurelian
  4. Pe scurt: - model 2008 (cumparat pe 29 aprilie) - pret Bavaria: 14.700 euro - 2940 km - configuratie: abs, asc, calculator, senzori de presiune, minere incalzite, protectii miini, suporti coburi bmw. optionale: - parbriz adventure - deflectoare adventure - proetctie motor Hepco & Becker - cruise control - xenoane pe ambele faze - enlarger pt. cricul laba - suport coburi Hepco & Becker - suport topcase Hepco & Becker - topcase shad 50l - coburi shad 46l Referitor la pret, sunt doua variante: A - pentru configuratia cu care l-am luat - adica fara optionale - 13.400 euro, usor negociabil. B - pentru varianta cu optionale ... discutam! Este pe persoana fizica, exista factura pentru tot si toate - am pastrate pina si bonurile de benzina! Il dau ... pentru Adventure ...! Daca nu-l dau ... ii pun si rezervorul de Adventure si ... ma potolesc naibii, c-am bagat la bani pe naravu' asta cu motocicleta ...!!! Desi initial platisem avansul pentru el, m-am razgindit - mi-a fost teama de greutatea si inaltimea lui - da' acum ... asta mi se pare (prea) usor. Cam asta e ....! Toate cele bune, Aurelian 0728-990945
  5. Atentie: pentru off road, suspensia - atit fata cit si spatele - trebuie setata plecind de la moale!!! In mod logic, ele trebuiesc reglate astfel incit sa poata "copia" terenul. Ca atare, pe offroad - in functie de situatie - fata trebuie reglata pornind de moale catre tare; cu cit denivelarile sunt mai mari, cu atit cursa furcilor trebuie sa fie mai mare. Aceasta lucru este posibil - repet, in mod logic - atunci cind suspensia este moale, adica arcul este detensioant. Intr-adevar, in carte - gresala de traducere - este precizat ca fata trebuie sa fie tare cind se merge pe offroad! Total gresit si ilogic! Daca fata este tare ... te zdruncina, indoaie si janta sau ... te da peste cap! E ca si cum ai lua o bordura, sau ... e ca la accident: cind intri frontal in ceva, daca roata fata nu trece de acel obstacol, esti aruncat de pe motocicleta! Le-am spus celor de la Bavaria asta - au recunoscut ca este gresit - da' ... nici ca-i intereseaza sa transmita mai departe in Germania / clientului acest aspect. Rusinos! Asa am patit eu cind mi-am ridicat motocileta de la ei: fata era setata pe pozitia - 5 fiind cea mai tare - iar rotile erau umflate .... beton! Personal - am 1,86m si 85kg - mi-am reglat suspensia mergind pe piatra cubica dintre Piata Victoriei si CH. se Gaulle, astfel: -fata este la pozitia a doua - pornind de la moale spre tare. -spatele: a. pretensionarea arcului - 10 clickuri plecind de la soft spre hard b. revenirea: din pozitia cea mai moale am invirtit surubelnita 180 de grade. Precizez ca totdeauna merg cu topcaseul - Shad 52l - pe ea, si de fiecare data acesta cintareste cel putin 8kg. In cazul meu aceste reglaje sunt ok. La drum - merg doar pe sosea - in general o incarc si cu coburii in care pun destule; functie de situatie, suspensia spate o mai intaresc cu atitea clickuri cu cit este nevoie, iar revenirea o mai intaresc cam cu inca 90 de grade. Parerea mea este ca reglajul suspensiei este ca si culturismul: nu exista o "reteta" anume ce trebuie urmata pentru a obtine cele mai bune rezultate; totul se face "de la caz la caz"! Oricum, ma felicit ca nu mi-am luat-o cu ESA! Toate cele bune, Aurelian
  6. Se poate inchide, azi am dat avansul pt. un GS 1200 Adv!
  7. ma intereseaza modelele minim 2007!
  8. Salut! Deocamdata n-am gasit nimic, si nici nu ma grabesc. De afara nu cumpar. Nu am timp de plecari si vreau sa evit pe cit posibil "surprizele neplacute"; ca atare il voi lua doar din tara. Modelul expus la Bavaria - il stiu - este 2007, iar discountul este ok. Personal incerc sa iau unul la mina a doua, intrucit consider ca pretul unuia nou este (deocamdata) exagerat de mare. Bafta, Aurelian
  9. salut! da stiu, am fost si-am vorbit la bavaria. au din 2006, cu 10% reducere - ceea ce ar fi ok. intrucit nu am firma, o voi plati cash. nu prea ma tenteaza ideea de (preluare de) leasing. la noi dobinzile practicate sunt inca de japca - in Germania 3,9%, la noi 7,5 - 9%. in plus sunt obligat sa platesc casco - care de asemenea este foarte mare - si pt. perioada pt. care nu o folosesc! iar la moto casco e mult mai mare decit la auto!!! mai testez, nu ma grabesc. ori o cumpar daca mai baga vreo (super) oferta - ca doar e sezon mort - ori astept pina la editia de anul viitor a smaeb-ului. poate pina atunci o dau si pe cea pe care o am acum. am vazut ca pe iuliu maniu se mai deschide un dealer, poate ...?! apropos, stii ceva de el? oricum, multumesc de recomandari! toate cele bune, Aurelian
  10. salut dan, multumesc de recomandare! da, si pe ebay si pe mobile.de sunt multe. problema este ca pe net nu se vad "viciile ascune" - cumparatul la mina a doua este o loterie. eu sunt foarte tipicar, iar k sa ma dus pina acolo sa le vad ... nu se va intimpla - nu am nici timp, si urasc sa vad ca m-am dus degeaba. k atare, vreau sa cumpar doar din tara - ce vad cu ochii mei ... "e din vina mea". toate cele bune, aurelian
  11. Cerinte: -inmatriculat / cu toate actele in vederea inmatricularii. -sa nu fie lovit / cazut / zgiriat. -abs, minere incalzite; eventual coburi si topcase. -cu carte de service si reviziile la zi. Aurelian 0728-990945 tau888@gmail.com
  12. Cumparat de la Bavaria. - fabricat in octombrie 2003, inmatriculat in iunie 2004, pe persoana fizica. -8.400 km - cele 3 chei originale. - configuratie: abs, minere incalzite, windshield (Wunderlich sport), hand guards, engine guard, topcase Shad 50l (2 chei), coburi Shad 42l (2 chei), set camere de rezerva (noi) si leviere. - uleiul, antigelul si lichidul de frina schimbate. - nealergat, nu e cazut, lovit / zgiriat. 5000 Euro Aurelian 0728 - 990945 tau888@gmail.com
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.