Jump to content

miku21

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E36 318i

miku21's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am un 318i din 93.Acum vreo 3 zile mi-sa stins tot bordu inclusiv turometru.Am oprit masina si am pornito dinou...acum aceiasi problema mi se aprinde ABS si toate cele dar imi ramane blocat ((!) si (P) din ce cauza sa fie? Multumesc Anticipat!
  2. Ce model de 318i ai E36?modelu din 90 si?daca da zimi si mie cam care ar fi pasii de urmat pt reset!Multumesc anticipat!
  3. Nu gasesc o poza mai clara oricum furtunele sunt undeva langa joja de ulei
  4. Am motor de 1.8 136cp cu cip pe motor am 2 furtunase usor fisurate da nu stiu de la ce sunt:| Atasez o poza si incercuiesc furtunele
  5. Probabil ca intradevar nu este tija originala. Din cate am vazut la BMW nu exista arcuri externe care sa aduca tija in pozitie de repaus, asa cum existau, de exemplu, la vechea dacie. Mama naiba nustiu eu am zis din ceea ce am patit si eu ...dar fara sa vrei aflii si chestii daste:))"ca mecanicu a avut dreptate si nu e tija originala"etc:))si am si eu o intrebare din ce cauza ami fluctueaza relantiu?Ai dau cheie porneste sta 2 3 secunde l 800RTM si dupa aceea creste ca si cum sar accelera singura si se aude ca se si tureaza putin motoru.Sa ie din cauza la debitmetru sau sonda lambda?Multumesc anticipat!
  6. BMW 318i Am in tija in dreapta si stanga 2 urechi de prindere pentru arcuri .Nu sunt sigur ca e tija originala ...acelasi lucr mi-a zis si mecanicu:(:|
  7. Mersi mult marius chiar nu aveam idee ca si ambreaju se aeriseste la bmw:)
  8. Ai 2 arcuri de stabilizare care ati tin tija centrata p liber unu din ele s-a rup (cel din stanga )dupa cum zici .Dute la un servis sa ati desfaca tija si sa ti-l faca nu dureaza mai mult de 1h .Am patit si eu la fel si asta a fost
  9. O sa ai fac o aerisire completa si daca tot nu asi revine ...dupa aceea o so duc la un mecanic!Si mai am o mica problema la ambreaj cand o pornsec tacane pana ai fac pedala de 2 3 ori si tine pedala sus si e tare !sa fie din cauza la placa sau rulment de presiune? Multumesc!
  10. Cand pun frana inainte.
  11. posibil trepidatiile sa fie de la un disc de frana ovalizat, iar franarea pe roata s-ar putea sa fie de la vre-un piston blocat sau de la pompa de frana pentru aerisire : ai nevoie de inca un prieten, trebuie sa ai vasul de expansiune in permanenta plin cu lichid de frana, cineva dinauntrul masinii apasa de cateva ori pe frana dupa care se da drumul la lichid prin valva de la etrier, cel din masina trebuie sa tina apasata pedala pana ajunge la funul podului pedalier, se stranga valva iar persoana din masina face din nou pedala pentru presiune. operatia este identica pentru fiecare roata. Asta e si chestia cu Pistonu ca l-am schimbat ca erea putin lovit si ramanea uneori blocat acum vad ca la fel ami face nustiu ce sa ai fac si mersi mult ca mi-ai spus cum se face aerisirea.
  12. Salut.Am si eu un Bmw 318i E36 nu de mult timp(3luni).am o problema cu sistemu de franare :roata spate dreapta am ramane ferodoul blocat 2 3 secunde ...imi infraneaza masina.Dupa ce o accelerez mai puternic asi revine!I-am schimbat si ferodourile pe ambele parti si tot degeaba la fel.Iar pe fata cand dau in marsalier si ating frana se aude un tacanit urat si trepideaza .Si inca o curiozitate aerisirea cum se face?Multumesc anticipat!Urgent va rog!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.