Jump to content

george blaga

Members
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oradea

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520i

george blaga's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutari, Imi puteti recomanda va rog un mecanic/service care se pricepe foarte bine la BMW, in Oradea? Am un e60, 535d, FL si am mai cateva probleme cu masina la care nu le dau de cap...am nevoie de un mecanic priceput...m-am saturat de mecanici la care mergi cu o problema si vii cu doua. Multumesc!
  2. Inteleg, maine sunt programat in service sa eliminam toate cauzele posibile (pompa apa, termostate, sa golim instalatia si sa testam cu aer)...daca nu se gaseste nici o problema...ramane numai problema la motor/chiulasa...asa imi vine sa-mi bag picioarele in ea...in urma cu un an si ceva am avut un e90...si la aia a trebuie sa schimb motorul...zici ca is blestemat ))
  3. Antigelul este curat lacrima...nu am nici pierderi si dupa cum vezi in vas...apa nu bolboroseste si nu face bule deloc.
  4. Salutari, am un e60, 535d, 2007, si de vreo 2 saptamani a inceput sa imi faca presiune mare pe circuitul de racire. Imi da antigelul afara pe la buson. Am schimbat busonul crezand ca voi rezolva problema...dar nu a fost asa, si cu noul buson face la fel. Va atasez un video sa vedeti cum vine apa intrerupt pe circuit...sa fie asta problema care cauzeaza presiunea? Si de ce face asa oare...pompa de apa, prinde undeva aer pe instalatie? Orice sfat este bine venit daca v-ati confruntat cu problema asta. Video ->> Precizez ca temperatura la apa nu trece de 80-85 de grade...nu imi fierbe apa, am numai presiune in instalatie. Multumesc!
  5. O simt foarte nasol, de exemplu, cand trec peste linii de tramvai la viteze mici o simt ca o barca iar cand trec peste canalizari, gropi, etc. parca nu mai amortizeaza nimic, zici ca se rupe masina. Inainte am fost cu ea in service sa verifica daca trebuie sa schimb ceva bucse, brate, etc. Au zis ca nu trebuie sa schimb nimic si ei mi-au recomandat ca daca simt ca se comporta ciudat sa merg sa-i fac un test de amortizoare. Stiu ca am suspensie sport dar nu ar trebui sa se comporte asa rau.
  6. Salutari, Detin un e90 2005 si am fost sa-i fac un test de amortizoare. Rezultatele au fost urmatoarele: Stanga fata: 53% - Dreapta fata: 50% Stanga spate: 43% - Dreapta spate: 42% La service-ul unde am facut testul au zis ca mai pot merge cu ele, ca sunt OK. Mie mi se par totusi valori cam mici. Ce parere aveti, sa schimb suspensia sau sa mai merg cu ea? Va multumesc!
  7. Salutari, Gata, m-am decis , vreu sa-mi cumpar un e46 intre 2003-2005 cu un buget de 5000E si am nevoie de cateva sfaturi. 1.Care sunt problemele cele mai intalnite la acest model? 2.La ce sa fiu atent cand intentionez achizitionarea acestui model? 3.In partea dreapta sus sub capota este o cutie...nu stiu cum ii spune dar lipsea la o masina care am vazut-o si mi s-a spus ca e mai bine fara aceasta deoarece ajuta la incalzirea mototrului si risti sa ia foc masina, este adevarat acest lucru? Astept sfaturile voastre, multumesc!
  8. Azi am fost si am pus masina pe test, mi-a dat eroare "Senzor arbore cotit", am comandat senzorul si maine il schimb, sunt tare curios cum v-a porni masina dupa ce il schimb, am mai avut probleme cu acest senzor si acum un an.
  9. Depinde ce senzor ai pus la arborele cotit, daca ai luat unul cu 100 de lei nu o sa-ti porneasca masina cum trebuie, eu am patit pe pielea mea, pune un senzor bun si iti garantez ca v-a porni. Si eu am schimbat si senzorul de la axul cu came, chiar daca iti da eroare crankshaft senzor poate fi problema si camshaft sensor. Eu iti recomand sa pui un senzor bun daca ai luat unul ieftin si sa vezi daca porneste. Daca senzorul este Vemo nu cred ca o sa-ti mearga, cumpara un Siemens sau Hella
  10. Si eu am avut aceasta problema, am completat cu putin ulei la servo fiindca era scazut nivelul si s-a rezolvat.
  11. Salut, la mine daca accelerez pe loc ventilatorul isi schimba turatia daca apa are 90 de grade, inainte sa schimb vascul nici la mine nu se tura mai tare chiar daca apa era la 90 grade. Cand accelerezi trebuie sa auzi ventilatorul cum incepe sa se tureze mai tare, se aude destul de tare. Problema mea tot nu s-a rezolvat, intre timp a trebuit sa schimb si radiatorul de apa, mecanicul la care am fost inainte mi-a distrus imbinarea intre radiator si vasul de espanisune cand l-a schimbat, masina tot nu porneste cum trebuie cand este motorul rece, dupa ce se incalzeste porneste la sfert de cheie. Cand am clima pornita masina nu mai trage deloc pana ajunge pe la 3000 de ture (ma depaseste orice masina posibila si daca nu o accelerez mai tare ii moare motorul, parca se ineaca), orice ar zice mecanici ca daca nu am apa in ulei sau ulei in apa nu e problema garnitura si nu are rost sa-mi desfaca mototul eu tot cred ca este arsa garnitura.
  12. Da o sa schimb si acele garnituri daca tot desface motorul, mai trebuie schimbat si uleiul... sper sa fie totul in regula cu _chiulasa_ sa nu se fi ovalizat.
  13. DA, am noutati dar nu sunt bune deloc, masina este in service dupa ce iar mi-a crapat vasul de espansiune si a curs apa amestecata cu ulei, eu nu ii inteleg pe mecanici, trebuie sa astept pana joi sa vina vasul de espansiune sa-l monteze ca sa verifice masina, cred ca e cam clar care este problema dar nu vor sa se puna sa desfaca motorul sa imi schimbe odata garnitura... de aproape o luna stau fara masina si arunc cu banii aiurea pe reparatii de "moment". Nu inteleg de ce nu se grabesc, banul meu nu e bun oare? Cat poate dura sa schimbe garnitura, nu cred ca mai mult 2 zile. Cred ca am fost la 4-5 service-uri si toti ma trimit la alti, ori imi zic ca nu au scule sa desfaca mototul ori ca nu repara BMW. Am crezut ca daca o duc in service la BMW o sa dureze foarte mult sa fie gata dar am ajuns sa astept mai mult asa.
  14. Pana la urma am scapat fara sa schimb garnitura la _chiulasa_, mecanicul la care am fost inainte nu a vazut ca vascul nu merge si statea sa cada, am schimbat vascul si nu mai face deloc presiune pe instalatie, am mers cu ea cam 20km prin oras, am mers cu ea turata intre 3 si 4000 si apa este OK, nu am nici o presiune pe instalatie. A mai ramas doar o singura problema, masina nu vrea sa porneasca OK decat daca o tin pe bujii cam 10 secunde si imi moare motorul foarte rar cand stau la semafor. La 4 merg sa-i fac un test, ma gandesc sa nu fie senzorul de la arborele cotit fiindca este lipit de motor si poate cand acesta s-a supreincalzit mi-a distrus izolatia de pe el, din aceasta cauza poate imi moare motorul. In legatura cu pornirea sper sa scap cu un schimb de bujii, poate s-au bulit si astea cand s-a supraincalzit motorul. Am observat ca imi oscileaza foarte, foarte putin relantiul. Mai revin dupa ce o pun pe test azi...
  15. Mecanicul care mi-a schimbat termostatul si vasul de espansiune, mi-a dat jos radiatorul si a zis ca nu este infundat, a verificat pompa de apa si a zis ca este OK, la fel si vascocuplajul. Daca poate cineva sa-i faca test si sa se deplaseze la mine va rog sa-mi dati un apel pe numarul de telefon 0766.550.935 si va sun eu, sau lasati un mesaj aici pe forum.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.