Pana la urma am scapat fara sa schimb garnitura la _chiulasa_, mecanicul la care am fost inainte nu a vazut ca vascul nu merge si statea sa cada, am schimbat vascul si nu mai face deloc presiune pe instalatie, am mers cu ea cam 20km prin oras, am mers cu ea turata intre 3 si 4000 si apa este OK, nu am nici o presiune pe instalatie. A mai ramas doar o singura problema, masina nu vrea sa porneasca OK decat daca o tin pe bujii cam 10 secunde si imi moare motorul foarte rar cand stau la semafor. La 4 merg sa-i fac un test, ma gandesc sa nu fie senzorul de la arborele cotit fiindca este lipit de motor si poate cand acesta s-a supreincalzit mi-a distrus izolatia de pe el, din aceasta cauza poate imi moare motorul. In legatura cu pornirea sper sa scap cu un schimb de bujii, poate s-au bulit si astea cand s-a supraincalzit motorul. Am observat ca imi oscileaza foarte, foarte putin relantiul. Mai revin dupa ce o pun pe test azi...