Jump to content

aurelianmarian

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E39 520d touring

aurelianmarian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. din curiozitate, pana la urma de la ce era? ca poate fi dintr-un furtun care trage aer fals, poate fi din pompa de injectie, injectoare, pompa de motorina din rezervor, chiar si din computer, din filtre, din conducte si lista poate continua...la tine de la ce era???
  2. cred ca cel mai bine ar fi sa pui contact, apesi butonul si te uiti de jur imprejurul masinii (si pe sub masina, si in interior pe sub scaune)...s-ar putea sa ai neoane sau ceva asemanator...
  3. preturi pentru volan fara/cu airbag, 4 jante cu cauciucuri, aparatorile de noroi, cot rezervor, trusa de scule (originala)
  4. Subscriu si eu. Sunt din Bucuresti. Da-mi un pm sa vedem cum facem.
  5. Multumesc. Si eu ma gandeam la fel, dar vroiam sa intreb alti oameni care poate ca au avut aceleasi simptome cu masiina, la un moment dat. Iti multumesc de raspuns.
  6. Da, intr-adevar, nici la doctor nu ma duc. Din 6 in 6 luni, vin doctorii la mine pentru analizele obligatorii de la munca. Da, am timp sa postez pe forumuri pentru ca lucrez in IT, si ca si "beneficii" am un laptop si conexiune de net mobila, asa ca oriunde ma duc pot intra on-line. Ma bucur pentru tine, si nu ma roade invidia ca tu ai 20 de masini iar eu 4. Si asa, ma incurc in ele cu parcarile s.a.m.d, dar nici nu vreau sa renunt la vreuna din ele. Poate ca nu am mult minte, sau nu mai am multa minte de am inceput sa pun o intrebare, cat de cat la obiect despre un simptom. Nu m-am nascut invatat ca altii, asa ca daca nu stiu ceva, intreb acolo unde sunt oameni mai experimentati decat mine si cat de cat de incredere. Nici nu imi place sa ma duc la un serivice si sa mi se spuna ca mi s-a stricat computerul de bord, si in fapt sa fie doar un simplu senzor. Ca multi altii, si eu sunt paranoic in privinta service-urilor, mai precis cu privire la integritatea oamenilor ce lucreaza la service-uri, indiferent ca sunt de la reprezentante sau parteneri cu dealer-ii. Sunt de acord cu tine in privinta oamenilor din tara, asta, si ma bucur ca nu generalizezi, pentru ca nu chiar toti sunt asa...
  7. Iti inteleg frustrarea si ti-o impartasesc. Si eu sunt elitist, si sunt de acord ca nu oricine ar trebui sa aiba BMW. Totusi, cititnd mai multe sectiuni din forum, am vazut ca majoritatea mesajelor tale sunt pline de vehementa. Am pus o simpla intrebare cu o problema veche, ce nu a mai aparut de ceva timp. Nu am avut timp sa merg la un service pentru a investiga problema, mai ales ca ea nu a mai aparut. Imi permit sa imi intretin masina, altfel nu o mai luam. Nu vand nimic, dar ca sa ma laud, am 4 masini, fara sa o socotesc si pe cea de la serviciu, si, chiar daca as vrea si m-as pricepe, nu as avea timp sa le repar pe toate. Masinile le am pentru ca mi-am permis sa le iau si sa le intretin, dar, din cand in cand, imi place sa imi bag nasul la masina, sa ma asigur ca pot oricand pleca la 2-3000 de km, fara a avea surprize. Masinile pe care le am, le intretin destul de bine, si incerc sa le aduc, atat cat se poate, in parametrii dati de producator. Da, am un 520d, e 39, masina saracului cu fite de bmw, dar nu sunt un impatimit al vitezei, ci mai degraba imi place sa ma rasfat in lux. Am condus prea multi km ca sa mai fiu un impatimit al vitezei, si nici nu ma cred un super sofer cu un super bolid. Am trecut de varsta asta. Incerc sa ma protejez pe mine si investitia mea. Nu cred ca am sa vand prea curand BMW-ul, pentru ca imi place prea mult si gama de optionale de pe masina asta nu am sa le gasesc prea curand. Te rog, nu judeca oamenii pentru o intrebare pusa corect, on topic.
  8. salut! Si eu am o problema asemanatoare. Din cand in cand (mai rar de cand a dat caldura), in momentul in care opream contactul, se auzea motorul aerotermei in turatie fluctuanta. De cateva ori am ramas fara baterie. Apoi, am incercat urmatoarea schema: puneam contactul, lasam 5 minute masina pornita apoi o opream. Repetam operatia de cateva ori, iar in final, motorul aerotermei nu mai pornea cand luam contactul. Sa fie tot piesa aceaa cu tepi? Multumesc.
  9. e39/520d touring/2002/m47/136 cp
  10. Salut BMW e39 520 d touring - 2002: Tubulatura de plastic de la filtru la priza de aer. Bandou bara fata lateral dreapta Grila fata (cele doua ornamente) facelift aparatoare noroi (cele mici, in prelungirea celor mari de deasupra rotii) fata stanga-dreapta pleoapa de jos a farului stanga fata (ornamentul acela de sub far) geam oglinda (sau oglinda) lateral dreapta si/sau geamul de oglinda lateral stanga jante + cauciucuri de vara brat stergator dreapta fata brat stergator spate. magazia de cd volan multifunctional (nu stiu cum se prinde sau cum e modul de legatura).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.