Jump to content

ZoZo

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318

ZoZo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Uite ce am patit eu la prezoanele de la roti, tot suruburi sunt si alea si ma gandesc ca se poate aplica aceeasi metoda. Am stat in service 2 ore si au probat toate variantele posibile de a scoate surubul (numa ca surubul meu era rupt din start, pentru ca s-a rupt cand am vrut sa dau jos roata). A ajuns la concluzia ca singura optiune este sa dai gaura in surub cu grija incat sa nu strici filetul de pe piesa cu principiu. Sudura, rotire, incalzire, tragere, impingere, ciocan, spray-uri au dat fail.
  2. Tocmai am vorbit azi cu reprezentanta bmw din oras sa vad cat costa sa imi faca test la releul de bujii, si mi-au comunicat fabuloasa suma de 270 RON, adica pentru 2 ore de lucru (cica, desi bujiile cand le-am schimbat a durat cam 30 min ), salarul pe o saptamana ) Alte idei in afara de tester? Pai atunci mai bine dau 3 mil sau 4 pe releul ala de bujii si daca ala e problema e bine, daca nu tot bine, ca din banii de diagnostic schimb si releul ala.
  3. Revin cu problema cu releul de 100. Releul acela este releul de bujii ma gandesc, sau gresesc? Am fost la electrician azi si i-am zis care e problema, i-am zis sa imi masare releul ala. El zicea ca trebuie sa masoare defapt daca merge curent la bujii, DAR, i s-a parut prea complicat sa ajunga la bujii pentru ca trebuie sa demontezi jumate de motor (intr-adevar e destul de naspa. dar daca vrei sa o faci, o faci). I-am recomandat sa imi caute acel releu si sa mi-l masoare ala. A zis ca nu asa trebe, ca el bujiile trebuie sa le masoare si sa ma duc la mecanic ca e treaba de mecanic. Am primit un numar, am sunat mecanicul, ala mi-a zis ca trebuie sa las acolo masina mai multe ore incat sa se raceasca bine motorul ca altfel oricum nu merge curent la bujii. Pai i-am zis si lui de releul ala afurisit, si a zis ca e treaba de electrician si de ce nu imi masoara ala iesirea daca tot is acolo. Acuma nu mai stiu ce sa zic, ce sa cred, ce trebuie masurat si cum trebuie masurat, releu, bujie, la rece, la cald, is total derutat. Pai daca bujiile trebuiesc masurate la rece, electricianul de ce a vrut sa mi le masoare la cald? De ce mecanicul imi zice ca asa nu se poate masura releul. Mai am o aprozara langa mine, maine ma duc si la femeia aia, poate intre doi clienti ce cumpara varza imi mai masoara si nenorocitu de releu, ca vad ca nu ajung altfel de la A la B nici cu mecanici, nici cu electricieni. Idei? Pareri in continuare? (la cald, dupa ce m-am plimbat prin oras jumate de ora, porneste perfect masina la sfert de cheie)
  4. Am avut un accident iarna trecuta, a intrat unu in mine lateral-frontal. Cand porneam masina credeam ca explodeaza si sare motorul din loc, se simtea o zguduire foarte puternica in toata caresoria masinii precum si cand tineai mana pe volan, deja simteai ca iti amorteste ) Au verificat tampoanele la service, intr-adevar unul era rupt si cand ridica cu ranga motorul, se ridica complet pe partea aia, celalalt tampon parea bun. L-au schimbat pe ala rupt, tot asa se simtea vibratia aia in masina cand era in relanti, trebuia sa iti ridici vocea ca sa te auzi in masina, zici ca iti baga cineva pickamerul in ea, asa simteam eu. Asigurarea nu a vrut sa imi schimbe si celalalt tampon la motor pentru ca parea ok, desi masina se comporta ca mai degraba aveai feeling-ul ca stai intr-un tractor. Am cumparat eu acel tampon si cand mi l-au montat, nici nu mai auzeam motorul cand era pornit. Dupa ce am umblat 1 luna cu tamponul rupt, au trebuit sa treaca 2 saptamani dupa ce am schimbat tamponul sa ma obisnuiesc daca motorul e pornit sau nu, ma mai uitam si la turometru ) Ne-am tot uitat la tampon si parea in regula, deci chiar nu parea sa aiba nimic, si totusi, era ca si inexistent. Pana la urma mi-au despagubit si acel tampon, daca nu atunci mergeam la CSA si cumva tot rezolvam. La o dauna de 11000 de ron, ce mai conta pentru ei 300 de ron in plus sau minus, dar pentru un om de rand, poate insemna jumate de salar, si asa angel eyes-urile after market a trebuit sa mi le cumpar eu.
  5. Mersi de raspuns, am sa astept sa vad daca tu iti rezolvi problema prin inlocuirea acelui releu. Oricum probabil ca o sa il demontez si eu si am sa il duc la un electrician sa masoare parametri (ma gandesc ca stie ce trebuie sa faca) ... ai nevoie doar de un ohmmetru sau ce o fi, nu?
  6. Hello. Am un 318d din 2004 (facelift), motor 2000 de 115 ponei si am si eu o problema maaare la pornire cand e rece afara. Am si eu aceeasi problema cu Bogdy66, filmuletul lui e perfect identic cu un filmulet pe care l-as putea face si eu. Zilele astea am stat cate 4-5 minute si tot am dat la automat si de abia am reusit sa o pornesc. Si cand nu erau chiar -10 grade afara dar era oarecum mai frig, si atunci pornea destul de greu (a 2-a cheie). Bujiile le-am schimbat anul trecut, toate 4 sunt Bosch si au fost 45 de lei bucata, bateria e din primavara trecuta (ceva Rombat de 90 cred), oricum e mare de tot (a fost 400 ron). Nu stiu ce altceva ar mai trebui sa fac sa porneasca mai usor. Ieri m-am dus si am cumparat si ceva aditiv de motorina (vreo 12 lei) de la firma 2x2 care cica e americana si buna, ei bine ... nu m-a ajutat cu nimic nici in dimineata asta. Am stat si am dat la automat pana m-am lipit de scaun, ca daca luam taxiul eram deja acasa. Am tot vazut ca ati zis de ceva releu dubios de 100. Unde pot gasi eu exact acel releu si cum trebuie sa arate, puteti pune careva vreo poza? Cum pot sa aflu daca e bun sau nu releul respectiv? O pot demonta si eu si masura sau trebuie sa ma duc la service cu masina? E vreo operatie complicata? Nu as vrea sa dau aiurea 300-400 ron pe el si sa nu fie el vinovatul principal. Tu Bogdy cum ai rezolvat-o pana la urma? Astept un raspuns si pana atunci ma plimb cu taxiul ca imi mananca 10 minute pe zi numai pornirea, sa nu zic cum simt motorul dupa ce porneste, parca ar strange-o cineva de gat, parca n-ar fi deloc ulei pe instalatie.
  7. Mi-am luat un set de senzori de parcare cu 4 senzori de la Selgros. Am fost la un electrician priceput si mi le-a legat. Cand toate becurile sunt stinse atunci senzorii merg bine, cand comut farurile deja pe pozitie sau faza scurta si bag masina in marsalier, senzorii de pe partea stanga palpaie intruna de parca as avea un obstacol in spate. Am incercat sa schimbam cei doi senzori, dar tot aceleasi simptome. Electricianul nu a mai vazut asa ceva si nici cel care comercializeaza senzorii respectivi. Acuma electricianul mi-a zis ca probabil e problema din calculatorul senzorilor. N-as vrea sa demontez iar si apoi sa ii montez inapoi si sa nu fie asta problema. A mai patit cineva asa ceva sau a auzit la cineva sa faca probleme senzorii de parcare cu pozitia masinii. Tin sa precizez ca pe pozitie am Angel Eyes's montati aftermarket, si nu mai am cum sa incerc daca ar face figuri si cu becurile de pozitie normale. Aveti careva vreo idee?
  8. Tot acolo umblu si eu de 2 ani jumate si toti prietenii mei care au masini. Is mai multi baieti acolo, eu ma duc la Ovi.
  9. BMW 318d - 2004 - facelift Recent am schimbat trapezul inferior fata din stanga si din dreapta, tijele rigidizatoare din fata si bucsele. Mecanicul a zis ca asta e o boala bine cunoscuta la seria 3, si tot la 20 000 sau 30 000 se strica directia. E chiar adevarat??? Avand in vedere ca au costat aproape 2000 RON, nu e totusi o chestie prea ieftina, sper sa nu imi mai apara cat de curand vreo problema la directie.
  10. Salutare! Masina e un BMW 318 din 2004, model facelift. Masina are faruri normale fara xenon si fara angel eyes-uri. Am mers la un magazin si le-am zis ce as dori sa cumpar. Mi-am luat xenon h7 pentru faza scurta carguard cu 280 de lei si angel eyes-uri tot cu 280 lei. Ei mi-au recomandat xenoane cu balast slim, zice ca alea nu dau erori de calculator. Pentru angel eyes-uri, mi-au recomandat un kit de montare (niste cabluri) de care am nevoie cica sa nu imi dea eroare calculatorul de bord. Am mers cu ele la un service si ala mi-a taiat jos pozitiile si mi-a legat angel eyes-urile pe direct, fara sa mai lege cablurile alea pe care am dat 110 lei. Apoi cu chiu cu vai a reusit sa imi taie suportii de bec incat sa intre becurile xenon in ele. Pornesc motorul, totul bine si frumos, merg angel eyes-urile, merg xenoanele, nu am nici o eroare in bord. A doua zi cand ies din casa si pornesc masina, ma duc 100 de metri dupa care vad ca se aprind martorii de bec in bord pe ambele parti si ca nu imi merg xenoanele. Trag pe dreapta, opresc motorul si il pornesc iar, dupa care merg iar xenoanele. Dupa vreo 15 minute se stinge xenon-ul pe partea dreapta si imi apare iar martorul de bec in bord din partea dreapta. Daca comut de pe faza scurta pe pozitii si apoi comut iar pe faza scurta este cand se aprinde inapoi xenon-ul, este cand nu. Nu am idee care poate fi problema, este cand merg si 10-20 de minute, este cand nu sta aprins nici un minut pe zi, este cand se stinge ba ala din partea dreapta, ba ala din partea stanga, ba ambele xenoane. Aveti careva vreo explicatie a fenomenului si totodata si o solutie? Nici nu mai pot iesi din casa noaptea la drum lung ca mi-e frica sa nu raman fara becuri. Faza e ca ala mi-a taiat suportii aia de bec in care a bagat xenon-ul astfel nu mai pot baga inapoi nici becurile normale. A doua problema e cu vizibilitatea redusa. Inainte am avut un Ford Focus fara xenoane ci cu becuri din fabrica, dar farurile vedeau impecabil, nu aveam ce reprosa, asta era si motivul pentru care nu mi-am pus xenoane. La Bmw, farurile vedeau foarte prost si de aceea am montat si xenoanele, dar nu am castigat nimic, atata tot ca lumina galbena s-a transformat in lumina alba, dar tot nu ma multumeste cum vezi drumul. Astept pareri si solutii.
  11. Prieteni care au patit ce zici tu, au patit-o asa din cauza injectoarelor sau a pompei de injectie, dar nu la bmw. Sunt utilizator nou de bmw asa ca nu stiu cum e la astea.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.