Jump to content

james_holden

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    bmw e36

james_holden's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Eh deja le-am platit astept sa vina o sa incerc sa le fac aripile cat mai finut si decent cat sa incapa perfect fara evazari exagerate sau sa stric aripile masinii...
  2. Pai dimensiunile anvelopelor vor fii fata-225/35/19 si spate 255/30/19 nu as vrea sa se vada ca sunt roluite aripile pe spate in cel mai rau caz sa umblu doar la interiorul aripii fara iasa in exterior cu roluitul sa presez doar acea margine de la aripa
  3. Salutare intentionez sa cumpar un set de jante style 127 (model csl) si as vrea sa stiu ce modificari trebuie sa aduc masinii pt a pune jantele mentionate mai sus poate se gasesc pe cineva aici care si-a pus pe e46 asa ceva...specificatiile jantelor sunt fata=8.5j-et44/spate=9.5j-et27.
  4. Am decis sa mai aman refacerea motorului pt ca am crezut ca si compresia motorului influenta mersul prost al motorului dar nu a fost asa acum motorul merge impecabil porneste instant trage f.bine.Am mai vorbit si cu alti mecanici si au spus ca aceasta compresie nu trebuie sa ma ingrijoreze pt ca nu este grav. Altii spun ca papa ulei din cauza ca intre sgmenti se depune un fel de calamina sau ceva de genul si asta ar fii motivul consumului de ulei. Nu stiu ce sa mai zic cert este ca masina merge impecabil acum si totul este ok. Va multumesc tuturor pt pareri
  5. Am rezolvat problema pornirii,de vina a fost pompa de benzina cu toate ca functiona dar cred ca nu in parametrii normali pt ca pe tester nu imi aprea nici-o eroare...
  6. Pai spune-mi si mie cateva operatii de curatarea depunerilor sa incerc nu de alta dar poate salvez 1000€ ar fii dragut. Multumesc
  7. Masina consuma cam 1L de ulei la 500km deci nu cred ca este vorba de neschimbarea uleiului la timp, ii completez ulei mereu deci e in totdeauna fresh uleiul . O sa ii aplic o segmentare corespunzatoare si revin cu noutati
  8. Copresia sa facut cu motorul rece si mi-spus ca pierde compresie pe la segmrnti bujiile erau pline de ulei
  9. Am revenit cu compresia, eu nu stiu valorile normale dar mecanicul a spus ca necesita segmentare si asta ar putea fii si problema ca nu porneste din prima la rece...ceva parerei? Poate se pricepe cineva mai bine sa ma lamureasca... Rezultatul testului de compresie: Piston: 1 - 9.90 Bar 2 - 9.95 Bar 3 - 11.10 Bar 4 - 12.55 Bar 5 - 12.70 Bar 6 - 12.90 Bar
  10. Am pus-o pe un tester identic cu cel de la bavaria si singuele erori care imi apar sunt cel de airbag (plasa scaun dreapta rupta) si senzorul de temperatura din habitaclu atat in rest nu sunt erori. Am pus si contactul de mai multe ori cu gandul ca nu imi mai tine presiune de benzina pe rampa de injectoare dar degeaba tot nu porneste...nu stiu ce sa fie ...vineri o sa ii iau compresia la motor sa vad ce da sper sa fie ok acolo
  11. Bujiile nu cred ca au 10.000 km decand le-am schimbat. Ma gandeam poate ar fii filtrul de benzina..uneori cand apas acceleratia la maxim fiind in viteza parca o tine ceva pt.un moment sau da rateu in galeria de admisie...sunt confuz..
  12. Salut,am un e46 coupe din 2001 m54b22 de ceva vreme nu porneste la prima cheie daca motorul este rece,abea la 3-4 cheie porneste balbait apoi isi revine. La cald porneste perfect. Am schimbat valva pcv de curand si semerigurile de la supape,iar pe tester nu imi apare nici-o eroare. Daca cineva a avut aceasta problema si a rezolvat-o sa imi spuna si mie cum!multumesc
  13. daca tu consideri ca e ok sa mergi la service sa iti repari masina si sa pleci cu ia la fel cum ai venit sa mai fii tratat ca si cum iti repara masina degeaba e fix problema ta eu nu accept asa ceva iar in legatura cu problema mea am facut proba cu alt panou de clima cum mi-au spus cei de la ES si nu sa schimbat nimic masina tot nu sufla aer cald problema fiind de la caloriferul din bord care era infundat infundat iar durata inlocuirii acestui calorifer nu a durat mai mult de o ora.eu nu vreau sa ma cert cu nimeni doar incerc sa imi exprim parerea mea despre acest service.
  14. nu,as fii preferat sa imi rezolve problema si atat nu ma interesa nici durata lucrarii nici costul doar sa imi repare masina si nu mi se pare normal sa imi spuna ca au acordat doar o ora pt a lucra la masina mea atat timp cat am venit cu programare nu ca acel domn cu sprinterul care a venit in acel moment si sau apucat sa ii repare masina in fata sevice-ului.....
  15. Salut, am fost si eu la acest service dupa ce am citit acest topic in care toti l-ati laudat.am un e46 care a avut probleme cu incalzirea in habitaclu.am sunat joia trecuta pentru pentru o programare si m-au programat pt luni dimineata la ora 9;30 saptamana asta .cand am ajuns acolo au bagat masina in service si unul din mecanici s-a apucat de treaba incepand cu o constatare vizuala rapida dupa care i-a bagat testerul unde a stat cu testerul pus aproximativ 1 ora fara ca cineva sa se mai ocupe de ea mecanicul respectiv se apucase sa schimbe un termostat sau ceva de genu afara in fata atelierului la un alt client cu un mercedes sprinter probabil cunostinte pt ca se cunosteau intr-un tarziu vine la mine sa imi spuna ca panoul de clima nu imi raspunde pe tester si in prima faza asta ar fii problema si ar mai putea fii caloriferul din bordul masinii infundat iar rezolvarile sunt urmatoarele :sa ma duc sa probez un alt panou de clima pt ca iei nu au unul cu care sa imi faca o proba iar caloriferul nu au timp sa il dea jos pt ca au acordat decat o ora programarii mele.....am ramas fara cuvinte...eu unu nu recomand parerea mea e ca daca nu ai vreo lucrare mai importanta adica care sa te coste multi bani nu isi bat capu cu mici probleme....
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.