Jump to content

Psycho

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Vaterland
  • Interests
    BMW

Contact Methods

  • Yahoo
    contact_psycho

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316ti Compact

Recent Profile Visitors

2694 profile views

Psycho's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Chiar nu inteleg cum ai schimbat doar maneta si ai avut BC La mine a fost invers. Maneta era pusa din fabrica, dar tabloul de bord fusese schimbat de un proprietar anterior. Am pus alt tablou de bord si acum imi functioneaza BC.
  2. Pai na... cred ca si asta e una dintre informatiile pe care le cer. Deci daca e vre-unul pe fir.... sa dea un buzz.
  3. Tabloul de bord l-am schimbat pentru a avea BC. La o adica ma intereseaza sa schimb nr de km doar intr-unul din computere, ori cel din bord, ori cel din LCM, ca sa ajunga sa fie amandoua la fel, ca sa nu mai lumineze pctul rosu. NU ma intereseaza la ce valoare se vor stabili, pentru ca nu intentioez sa vand masina in urmatorii multi ani, iar cand probabil o voi face, nu va mai fi nici o difenta daca va avea 500.000km sau 900.000km. Dar cu diferenta de kilometraje, a stocat o eroare pe care o voi vedea mereu. Iar problema cu VIN-ul ma gandesc sa nu influenteze cumva oarece parametri ai DSC-ului sau chiar ai BC-ului. De exemplu, tabloul de bord actual e de la un 328i. O masina diferita de masina mea, atat ca nr de kg, cat si ca dinamica si alti parametri care pot influenta un raspuns al DSC-ului sau pur si simplu sa-mi indice ca-mi mai ajunge benzina pentru 100km si eu sa raman pe marginea drumul cu o sticla goala de plastic in mana. Cu ideea de PA-Soft am cochetat si eu un pic, dar cred ca poate coda doar dispozitive noi, necodate inca. Eu intrebam de o metoda de a-mi face actualele dispozitive, cele pe care le-am cumparat deja, sa inregistreze datele masinii mele. Nu sunt foarte priceput in electronica si informatica, dar nici nu-mi cade letconul din mana si nu mi-e teama sa inlocuiesc un circuit integrat, atata vreme cat am un tutorial, un DIY, adica un indrumar si in aceasi timp o dovada ca a mai facut cineva inaintea mea si a functionat. P.S.: Nu am avut timp sa caut, dar probabil exista o rubrica de "diverse" in care cei care simt nevoia sa fie off-topic sa se poata manifesta in liniste.
  4. Salut Am citit toate topicurile pe care le-am gasit, legate de kilometrii reali si imaginari ai masinilor, dar nu am gasit un raspuns la problema mea, asa ca ma vad nevoit sa deschid un nou topic. Descriere (masina este E46): Deoarece am vrut proiectoare si BC, am fost nevoit sa schimb atat tabloul de bord, cat si blocul de lumini. Solutia cea mai ieftina a fost achizitionarea acestora second-hand. Cum amandoua stocheaza informatii despre VIN-ul masinii si numarul de kilometri parcursi, va dati seama ca acum mi se semnalizeaza in bord faptul ca accestia din urma au fost manipulati (celebrul punct rosu este aprins). Ba mai mult, am avut ceva probleme si cu DSC-ul, dar le-am rezolvat deja. Deci acum tabloul de bord stie un VIN si un nr de kilometri, iar computerul farurilor stie alt VIN si alt nr de kilometri. Si ambele seturi de valori sunt diferite de cele reale. Masina mea avea 116.000km si acum are 96.000. Acum vin cu intrebarea: Cum as putea face sa scriu atat in tabloul de bord, cat si in blocul de lumini VIN-ul si nr corect de kilometri ai masinii mele? Si prin aceasta solicit ori un tutorial, un DIY, sau macar datele de contact ale cuiva care ma poate ajuta. Va rog sa nu ma trimiteti la BMW sa le cumpar noi si sa-i rog pe ei sa mi le codeze, pentru ca deznodamantul financiar ar fi pentru mine descurajant. Citisem pe undeva ca se pot cumpara niste EEPROM-uri goale, scrie si inlocui cele originale. Multumesc
  5. Pai l-ar putea cumpara cineva caruia i s-a ars motorasul, dar are tija intreaga. ... parerea mea....
  6. Motoras clapeta benzina (filler flap actuator). PN: 67 11 6 923 973 Din pacate tija din plastic este rupta. 75 RON Iasi 0745-14.12.16
  7. Nici daca-ti cumperi masina noua nu-ti poate garanta nimeni ca nu o sa ai probleme...
  8. La mine intra 4,25 litri si intra toti. Joja e pe la jumate intre cele 2 semne. Dar pentru treaba asta dau drumu' la ulei si-l las sa se scurga juma' de ora. In timpul asta gadil (schimb) filtrul, mai beu un tutun etc... Apoi pun busonul (cheie de 17) si torn uleiul. Din cate stiam eu e mult mai nasol sa mergi cu mai mult ulei decat sa mergi cu mai putin. Vorba baietilor. Da o tura prin cartier, las-o juma' de ora sa se aseze uleiul si apoi mai masoara o data. Daca tot e prea mult... pic-pic-pic pana la nivelul regulamentar.
  9. Am si eu niste prostioare pt E36 de la raposatul Compact. Nu sunt in stare prea grozava, dar poate este cineva de si-a luat masina de toti banii si acum mai are doar de benzina pt duminica :twoup: Sau poate are aceleasi piese cu defecte si poate folosi de-aici vreo subcomponenta. 1. Bielete antirului + bucse + suporti. O bieleta e ok, cealalta nu e grozava. 2. O sigla decolorata 3. Snururile de la tableta din spate. Unul poate fi folosit, celalalt nu cred. 4. Un actuator de la inchiderea centralizata din portiera. Are motorasul ars, dar poate cuiva ii foloseste vreo piesa/rotita/melc/contacte dinauntru 5. Mai am si un capac mic pentru janta de aluminiu, dar nu am apucat sa-i fac poza. E decolorat si arata destul de rau. Zona Bucurestii Noi. Sau in drumul spre munca de luni pana vineri (lucrez in Pipera). 0745-14.12.16
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.