Jump to content

andrei91gl

Members
  • Posts

    74
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    andrei91gl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Galati

Previous Fields

  • Masina
    BMW E36 316i

Recent Profile Visitors

8159 profile views

andrei91gl's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Week One Done

Recent Badges

26

Reputation

  1. Am facut operatiunea asta pe un 120d N47 al unui prieten. Ce anume te intereseaza ? S-a montat motorul , cutia , instalatia motorului , s-au modificat niste fire intre calculatorul motor si CAS. Cu N47 masina are calculator edc17 iar M57 are edc16.
  2. Asa tampenie sa legi comfort acces pe siguranta de la ABS ... cand pica un maner iti vine sa duci masina la dezmembrari. Au fost cazuri cand masini au fost aduse pe platforma din tari straine pentru ca nu s-a stiut treaba cu siguranta si cu manerele iar "problema" s-a rezolvat in 10 minute prin scoaterea mufei de la manerul cu pricina.
  3. Distributia va trebui facuta la viitorul motor pe care il vei cumpara , din pacate.
  4. Din pacate , chiar daca ai revenit inapoi la softul standard , tot ai garantia anulata din cauza resoftarii. Reprezentanta vede imediat ce conecteaza testerul ca s-au efectuat interventii software la ecu motor si anuleaza pe loc garantia , indiferent ca tu ai revenit la soft stock. Aceeasi situatie a fost la o cunostinta cu X5 F15 40d cu remapare , dupa o saptamana a revenit la stock tocmai din cauza garantiei. A fost la reprezentanta sa faca o rechemare pentru racitor + egr si in ciuda faptului ca masina avea softul stock instalat inapoi , garantia i-a fost anulata din acest motiv. Realitatea cruda , ca in stilul caracteristic , N57 a invartit cuzinetii in perioada in care masina ar fi fost in garantie . Dar de care nu a beneficiat.
  5. Mai degraba verifica starea termostatelor. Daca trece de 85 grade temperatura antigelului.
  6. Au fost cazuri cand softuri facute de diversi "tuneri" au sters de tot codurile de eroare din memoria calculatorului si din cauza asta este posibil sa nu afiseze nimic. Ar trebui pus un soft original pentru a depista problema opririi , si abia dupa refacut softul cu dpf si egr anulate , dar in mod corect.
  7. Presupun ca e vorba de modelul de 235 cai , cel cu injectie piezo. Opritul in mers poate fi cauzat de un injector care intra in scurt. La tipul acesta de injectie piezo , orice scurt cauzat de injector sau cablaj , opreste motorul . Ce erori are ? Ar trebui sa fie ceva de genul activation si injectorul respectiv.
  8. Acelasi sunet l-am avut la G11 cand avea clapetii blocati pe inchis. Suna a N57 cu bataie de cuzineti . Dupa ce s-a schimbat admisia , a disparut si sunetul. Poti sa te uiti la tija de la admisie daca mai este la locul ei. Boala lor ...
  9. Nu incerca reparatia motorului . Nu tine orice ai face. Au incercat si altii inainte si nu am auzit sa tina la nimeni.
  10. Nu poate sa isi dea nimeni cu parerea fara sa o demonteze. Si daca tot o demonteaza ar fi bine sa o si curete. Ar preveni viitoare probleme cu galeria , care este si-asa problematica la modelul respectiv.
  11. Parerea mea daca a fost deja schimbat releul "albastru" sa schimbi ecu motor. Am avut de-a lungul timpului cateva cazuri cu calculatoare edc17 care au patit la fel. Cauta unul in dezmembrari , mergi la cineva sa "cloneze" datele din calculatorul tau actual si ar trebui sa fie totul ok. Iar referitor la ultima propozitie , asa este . Eu dupa fostul E91 M47 a trebuit sa renunt la marca aceasta. Ma ocup cu reparatii la ele dar cele 2 masini personale pe care le detin apartin concurentei "germane"
  12. Teoretic orice pierdere de presiune de aer genereaza fum negru. Deocamdata nu iese pe toba pentru ca se opreste in filtrul de particule. Cu cat mergi mai mult cu atat exista riscul de a-l infunda.
  13. Nici sa nu incerci reparatia motorului. Au mai incercat si altii si nu au prins 1000 km functionand. De obicei se strica blocul motor in zona palierului si va pierde presiune de ulei pe acolo. Ori alt bloc motor , ori de preferat alt motor cu totul. Probabil bataia de volanta pe care a avut-o anterior a afectat cuzinetii axiali , volantul nemaipreluand cum trebuie socurile din transmisie.
  14. In jur de 190k , dar am vazut probleme la galerii si pana in 100k
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.