Jump to content

dsr

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • MSN
    andrei_dsr@hotmail.com
  • Website URL
    http://www.shopgsm.ro
  • Yahoo
    andrei_dsr@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E60 525d

dsr's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Am avut aceeasi problema cu un 118d. S-a turat in blana si am schimbat tot ce ai schimbat si tu. Dupa 1000 de km mi-a scos fum alb, mult fum alb (era epuratorul). Dupa inca 5 000 de km mi s-a rupt vibrochenul. Dupa 6 luni am alfat ca motoarele de bmw nu se repara, se schimba. Am platit de doua ori mai mult pe reparatie decat as fi platit pe un motor sh. Pune-o la punct si scapa de ea sau fa ceva cu motorul. La noi nu exista mecanici care sa-ti calibreze motorul ca in fabrica, de aici apar defectiunile constante, Repari pe-o parte, crapa pe alta..
  2. dsr

    roata rezerva

    Gresit.Jantele de tabla de pe E87 merg pe E46, invers nu.
  3. dsr

    118d, merita SH?

    La mine nu se vede asa cand e capota desfacuta, in fine.
  4. dsr

    118d, merita SH?

    Din poze reiese ca a fost si lovita in fata, capota nu vine la linie desi la aripi pica bine, cele din 2008 sunt cam 12 000 de euro cel putin, interesant era sa aflii ce probleme are la motor, la numarul ala de km sigur a fost exploatata ingrozitor
  5. Ok. cum fac sa verific valva ? sau cum se manifesta atunci cand e cu probleme ?
  6. Multumesc pentru raspuns. EGR`ul a fost curatat, dar nu am fost foarte incantat de operatiune. Am sa cumpar unul de la BMW Filaret. Era 650 RON in urma cu o luna, sper sa nu se fi modificat pretul . In alta ordine de idei, cineva care sa repare eroarea de airbag de la scaunul pasagerului(panza rupta in interiorul scaunului din cate am inteles) ?
  7. Am schimbat tot ce tine de furtunase la EGR, sunt toate noi, acelasi rezultat.
  8. Ziua buna dragi colegi! Sambata(05.03.2011) am fost la o cunostinta pentru diagnoza. Zis si facut, au aparut erori pe bujii, senzor axa cu came si EGR. De eroarea de bujii stiam, am schimbat bujiile, acum urmeaza sa schimb si releul. De eroarea senzor axa cu came am inteles ca nu trebuie sa ma ingrijorez. Ma intereseaza daca s-a mai intalnit cineva cu aceasta eroare de EGR <MAF controlled EGR system, EGR flow too high> si daca a gasit o rezolvare. Masina merge bine(in linii mari), am un consum relativ ridicat in oras(9% nevasta, 12-13% eu, poate e si problema de user la consum ), extraurban nu se simte nicio modificare(4,5%-6,5% in functie de conditiile de drum si de viteza) si am martorul check engine constant aprins. Daca se reseteaza pe calculator, reapare dupa cca 15-20 km. Desi suna macabru, sper sa mai fi avut cineva problema asta ca sa imi poata oferi o rezolvare . Multumesc.
  9. @ rashpy sunt de acord cu ce ai spus tu mai sus, o mica greseala(din punctul meu de vedere) "-Nu da flash-uri fara rost.. daca cineva din sens opus face o depasire mai riscanta, la limita, crezi ca nu-si da seama de asta fara sa-i tii faza lunga 20sec in ochi? Sunt unele cazuri extreme care ma amuza fantastic.. soferii care iti dau flash-uri cand faci tu cate o depasire pe care ei o considera la limita desi sunt la 1km departare si tu ai mai fi avut timp sa depasesti 2 masini.." eu cred ca isi dau seama 2 din 10, dovada sta in mii de accidente de-a lungul anilor provocate de cei care nu stiu sa aprecieze performantele masinii personale/viteza celui care vin din sens opus, drept urmare, tu, cand faci acea depasire pe care o consideri safe pentru tine, imi pui viata in pericol si automat trebuie sa iti arat ca esti la limita, eventual te potolesti si stai la locul tau. Am batut tara-n lung si-n lat, am vazut ce se intampla pe drumurile din romania, o succesiune de flashuri la momentul potrivit, il baga in coloana pe ALA care vine din spate cu 160 km/h incercand sa depaseasca coloana, la fel se aplica si pentru curbele unde ai vizibilitate redusa dar ai voie sa depasesti, la fel si pentru ala care scoate capul din coloana etc. deci nu, procentul soferilor care stiu cu adevarat sa aprecieze este mult prea redus
  10. dsr

    Registru seria 1

    118d, 5 porti, 2005, remapat, gri, Constanta/Bucuresti , achizitionata de aproximativ 7 luni, incantat per ansamblu de ea, pacat ca bordul lasa de dorit(cam trosneste la orice groapa).
  11. Personal cred ca e fake, masina nu are numere de italia, cu banii astia abia gasesti un 520 din 2005-2006 dar nu in stare buna. E un M5, sub 25 de mii de euro nu il gasesti si in niciun caz din 2007...e ceva putred acolo, nu tot ce zboara se mananca :twoup: sau e leasing
  12. dsr

    consum 120i

    Da, imi cer scuze, radeam cand am concluzionat si am uitat sa pun "". Nu vad rostul sa dai 7-8000 eur pe o masina care consuma la mila inginerilor pentru un motor de 2.0 benzina (aici ma refer la acel 318Ci)
  13. dsr

    consum 120i

    la 118d, manual, consumul este undeva la 11 12 in oras in miezul zilei, noaptea poate sa scada si in 7.7 - 8% daca mergi cu a treia la 50 km/h. un prieten are 318Ci din 2004 (2.0 benzina de 145 cai) automata. Noaptea a reusit sa scoata 12.5 - 13 % chinuita rau de tot. Ziua nu ii scade sub 16% in oras, iar afara, daca dormi pe tine cu 60 in localitate si 100 afara, consuma 7.2 - 7.5, daca merge mai agresiv, sub 9% n-o scade sub nicio forma. Concluzie personala : benzina + automata = dragoste curata :twoup:
  14. Ai dreptate intr-un fel, sunt multi terminati cu GOLAN pe strada,dar !!, nu cred ca e chiar asa mare procentul cum zici tu avand in vedere ca multi posesori de masini puternice (cu consum mare) isi cumpara LOGAN pentru consum...asta sa stii ca nu ii face chiar terminati, ci doar atenti cu buzunarele lor :blink:
  15. Salut, aceeasi problema o am si eu la un 730i, singura solutie oferita de toti a fost alta cutie...stiu ca nu suna foarte bine dar cam asta e...daca reusesti sa o repari, anunta-ma si pe mine :blink:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.