Jump to content

marchizulro

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320d

marchizulro's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Buna ziua.Am avut o discutie cu un coleg si din discutie in discutie am observant ca nu stim cum se opresc motoarele diesel.La cele pe benzina l i se iau curentul si neavand scanteie se opresc.dar la cele diesel?Multumesc
  2. Salut.De ceva timp oriunde drumul nu este nivelat imi zdrangane volanul si cam tot bordul.stiu ca trebuie sa schimb suspensiile si harcurile dar mai ce?Daca a ti putea sa mi dati raspunsuri mai detaliate as fi foarte fericit.Multumesc anticipat
  3. 320 D,E46,136 cai,2001.Furtunul de aer care vine de la debitmetru la turbo, in capatul de la turbina nu are colier ci un fel de reductie din cauciuc care este in interiorul la furtun.Pe acolo cred ca trage aer fals.am pus colier dar nu strange pt ca furtunul este de plastic.Lamuriti ma si pe mine va rog.Multumesc
  4. Si daca anulez furtunul de vacum nu afecteaza cu nimic pompa de vacum?
  5. am verificat furtunele si la la cel care vine de la filtru in turbo in capatul de la turbina mai are sub furtun(daca pot sa i spun furtun pt ca e din plastic cred)o reductie de cauciuc.am pus un colier dar nu strange.acolo trebuie colier sau nu?
  6. Buna ziua.Am cautat pe forum dar am gasit doar pentru curatare egr. As vrea daca se poate niste indicatii pentru a anula egr la bmw 320d ,e46,136k,2001.Despre asta dupa cate am citit sunt pareri si pro si contra dar eu as vrea sa incerc.Am gasit pe net cate ceva dar pt alte masini.Multumesc anticipat
  7. trebuie sa dai jos capacul de pe motor(primul din fata) care vine in legatura cu filtrul de aer.dupa asta o sa se vada turbina si o capsula cu tija care vine la ea. in capsula(actuator) vine un furtunas subtire care are rolul sa tina tija trasa.la mine era fisurat si nu tragea tija deci turbo nu functiona deloc.acum am mai verificat ca se auzea zgomot ca si cum ar scapa aer pe undeva si am observat ca tampitii astia de la service nu au pus colier pe furtunul de admisie al turbinei.am pus colier si trage mai bine si nu mai scoate fum dar tot se mai aude putin ca trage aer fals pe undeva.
  8. Multumesc .Am sa verific.Oricum suna ca si cum ar scapa aer pe undeva nu ca o turbina care fluiera.Si am observat ca nu mai am lag de turbina ca inainte .
  9. am schimbat furtunul de vacum care vine la actuator ca se vedea deja la capat fisurat si acum trage binisor.dar tot scoate fum. este posibil sa fi patit ceva turbina din cauza ca nu mergea tija la acuator si de asta sa scoata fum? si suiera putin cam tare.sper sa fie doar o parere .dupa ce patesti ceva parca ti e teama . cand vad fum iar ca pana sa schimb turbo ma gandesc ca e de la turbina.sper sa nu
  10. cei de la service mi-au spus ca au curatat interculerul si au schimbat turbina.imediat dupa reparatie vreo 2 zile nu a scos fum.doar ca vibra tare teava de esapament si motorul.si a mai dat derumul la forta si parca merge mai desfundat dar scoate foarte mult fum cand o accelerez. o sa curat cat de curand egr si admisia.
  11. Buna ziua. Am cautat pe forum si am gasit despre problema fumului dar la mine este putin altfel.Am schimbat turbo si am alergat o vreo 100 km cu 3500-4000 ture luandu ma dupa indicatiile unor zisi specialisti. isi mai dadu se drumul la mers dar acum scoate fum cam exact ca pana sa schimb turbine.La relanti nu scoate ci doar cand o accelerez. Si nu se simte lagul de turbina cum era inainte la cealalta cand mergea bine. Ce imi este teama e ca sa imi arunce din nou uleiul din motor pe la turbina.Voi ce spuneti? Multumesc
  12. Da.Mi am dat seama.La simtomele care le a spus @stefan si tu m am referit ca nu le am din fericire.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.