Jump to content

Juniorul

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    VW Golf

Juniorul's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Este cineva cu e60 520d care poate sa confirme un scenariu ca sa nu iau debitmetru degeaba? Am scos mufa de la debitmetru si motorul se comporta la fel la relanti si in mers am impresia ca merge putin mai bine.
  2. Tensiunea de incarcare e 14,3-14,4...care banuiesc ca e OK.
  3. Da am pus ISTA-D exact la pornire si am urmarit valorile timp de 10-15 min...nu o ia niciun injector razna. Nu sare nici unul de 1.4, 1.5 sau -1,2, -1,3. In schimb am monitorizat MAF-ul si se pare ca la pornire Actual value este mai mica decat target value iar dupa 5-10 min cand se incalzste masina si nu mai are smucituri valorile is invers, actul value este mai mare decat target value. O sa incerc sa il curat pe weekend cand se mai incalzeste. Sper ca asta sa fie problema.
  4. Am gasit pe ceva forum din UK ca e foarte problematic la e60 senzorul IBS si acolo sugerau sa se deconecteze si vazut care e incarcarea. Practic cu senzorul deconectat incarcarea bateriei se face in mod clasic.
  5. Din pacate nu am rezolvat inca problema si azi cand au fost -8 grade afara a pronit foarte urat si dupa 5min de mers la relanti tot smucea si se misca acul de la turometru. Cand o acelerez, pe loc, cand dau drumu la pedala se duce turometrul in jos si da sa moara si dupaia isi revine. Suspectez si senzorul MAF. O sa fac o diagnoza cand ajung acasa, deocamdata am lasat-o in parcare. Injectoarele le-am testat cu ISTA, pornire la rece, toate is in parametrii. Este unul care are valori undeva la 1.4, 1.5 cateodata.
  6. Am gasit problema. Senzorul IBS. L-am deconectat si incarcarea este OK cu el asa.
  7. Salutare, La un 520d E60 din 2006, i-am schimbat bateria de 4 zile, am inregistrat-o si am observat acum ca tot ramane o eroare cand pun ISTA: SZL - Overvoltage. M-am uitat cu ISTA si Voltajul la relanti este 15.5 - 15.6, asta doar cu navigatia si radioul pornit. Oare e alternatorul de vina? Multumesc,
  8. Salutare, Am cumparat un BMW 520D din 2006 motor M47. Cand am cumparat-o am dus-o la tester si s-a gasit releu buji si baterie slaba. Dimineata la prima pornire pornea destul de greu cu balbaieli mari. Acum dupa ce am schimbat releul si bateria porneste repede doar ca se mai balbaie gen 2 secunde timp in care acul turometrului urca si coboara un pic dupa care se stabilizeaza. Problema e ca si dupa cele 2-3 secunde cand s-a stabilizat acul de la relanti, motorul parca da suturi si se simt smucituri aproximativ 2-3 minute. Daca o pornesc cand sunt peste 7-8 grade zici ca e alta masina. Inca 2 lucruri de mentionat, la tester masina a fost pornita undeva la 5 min si cei de la service au zis ca injectoarele sunt OK. Ieri cand am schimbat bateria am facut si o diagnoza si nu am alte erori pe buji. Ce ar putea fi? Multumesc,
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.