Jump to content

H3llow33N

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318i

H3llow33N's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Am rezolvat problema(cel putin pana acum e OK) prin curatarea coroanelor de la ABS cu aer comprimat. Sa vedem daca asta era problema reala.
  2. E misto ca la mine, pana sa schimb modulul de ABS nu dadea nici o eroare
  3. Salut, Incerc de ceva timp sa rezolv problema cu ABS la BMW din titlu. Prima problema a fost un senzor de ABS defect. L-am inlocuit cu unul nou, din pacate nu e ATE, ci VEMO. Toate bune si frumoase, martorii din bord au disparut, dar la acceleartii mai in forta intra DSC-ul(palpaie martorul), desi nu are cum sa patineze. Uneoriu cand pun frana la viteze mici intra ABS-ul imediat, rar se intampla si la viteze mari 80-100 km/h. Am fost cu masina la diagnoza, si in mers dispareau vitezele rotilor, fie la o roata, fie la 2 sau 3 dintre ele, inclusiv la cea cu senzorul nou. Dupa ceva timp reapreau valori. Ciudat era ca nu arata valoarea 0 ci "--". Am pus un modul sh de ABS/DSC cu acelasi cod de piesa(nu l-am recodat inca). Evident, DSC-ul nu merge, dar ABS-ul merge si face aceleasi figuri ca inainte, adica intra la franari usoare. S-a mai lovit cineva de problema asta? Ce alti senzori mai sunt la ansamblul ABS/DSC in afara de senzorii de pe roti, cel de acceleratie laterala si cel de pe volan(trebuie recalibrat)? Ma gandesc daca nu cumva problema e de la cablajul imbatranit, mai exact la o problema cu masa sau tensiunea de referinta... Mersi mult pentru ajutor
  4. In partea de sus este racodrul de cauciuc care intra in carcasa filtrului de aer. De chestia asta e prinsa o piesa care atarna spre motor vreo 15 cm, iar la capatul de jos e ca o cutie.
  5. Incepusem acest topic cu ceva timp in urma. Am schimbat filtrul de aer, de aici un consum mai mic. Am observat, culmea, ca atunci cand am aerul conditionat pornit, masina consuma mai putin. Inca o chestie ciudata. Daca merg cu ea pe autostrada, peste 110, si o scot din viteza motorul moare. Daca AC-ul este pornit, motoru da sa moara, dar nu se opreste! A mai intalnit cineva pb asta? Cand am schimbat filtrul de aer am vazut ca una din piesel de plastic care este prinsa pe carcasa filtrului, cazuse si atingea o rola. Piesa asta de plastic acum este taiata pe mijloc. Nu stiu daca stiti despre ce piesa vorbesc. Este piesa care este atasata de racordul flexibil care intra in motor si se prinde de cutia filtrului pentru a sta fixa. Din pacate nu pot sa ii fac poze. Daca nu ma insel pe ea este montat debitmetrul, in partea de sus,. Si inca ceva. Poate un geam heliomat sa afecteze semnalul GPS? MS
  6. Problema mea nu e ca exista o diferenta intre consumul de la bord si cel real, ci ca in conditii mai favorabile am un consum mai mare. Si crede-ma acei 0,8% insignifianti pt tine au aparut brusc. Da 2 litrii pe autostrada la aceeasi viteza medie cum tie se pare? Postul meu era legat de ce probleme pot sa influenteze consumul, nu chestiile astea de le stie oricine vant, plneuri si altele. REPET poate influenta un senzor de ABS dinamica masinii... si aici nu ma refer la franare. BTW dupa 30000 de km cu masina asta imi dau seama cand apas prea tare sau forjez sau subturez.
  7. Dap Nu m-ai inteles... Intrebam daca ai luat in calcul si benzina pe care o folosesti. Nu inteleg... Te referi la modul de calcul al consumului? Am facut plinul si apoi am mers cu ea, apoi am facut iar plinul, am impartit cati litrii am bagat la nr de km=>consumul. Am inteles acum! Ma gandesc ca benzia din Germania e mai buna. Ce-i drept am vazut o schimbare cand am bagat benzia 100, dar la consum nimic
  8. Dap si in oras a crescut cu 1 litru. Acum ai dreptate pot exista multe diferente, dar pe acelasi drum adica Rm. Valcea Viena am facut 3-4 verificari. Primele 3 sunt aproiate 6,8-6,9 vara cu AC pornit. A patra oara, in martie, deci mai frig si fara AC, aceleasi anvelope ca primele dati si o greutate apropiata probabil mai mare cu 20-30 de kg maxim consum 7.4%. Ritmul de condus a fost apropiat adica nu am mers peste limita legala. Eu cred ca e de la filtre si ulei, desi de data asta sunt mai bune si au un nr de km de uzura apropiat. Poate de asta iarna sa se imbacsit mai rau. Am facut nenumarate drumuri Rm.Vl Bucuresti si retur si am vazut acum ceva diferente semnificative, dar nu le-am dat importanta pt ca am zis ca e vorba de regimuri diferite de condus. Am citit pe aici, ca unii au observat ca daca decupleaza DSC, masina merge mai bine... Punand asta la socoteala si faptul ca am un senzor de ABS dus se poate spune ca de la senzorul de ABS e pb? Dap Nu m-ai inteles... Intrebam daca ai luat in calcul si benzina pe care o folosesti. Nu inteleg... Te referi la modul de calcul al consumului? Am facut plinul si apoi am mers cu ea, apoi am facut iar plinul, am impartit cati litrii am bagat la nr de km=>consumul.
  9. presupun ca nu iti consuma atat la drum intins ca e cam mult. Am mai avut un BMW E46 model ca al tau car motorul de 105 cai, ala consuma 7 si avea pe la 220000 de km. Daca iti ia in oras 11 12 e ok! la drum lung ia nu in oras...in oras face prapad..(teava goala in loc de toba,jante...) asta e ai pus-o pe tester? e exagerat de mult! ai facut modificari la ea? zici ca ai schimbat pe la toba, ai dat jos si catalizatorul?
  10. Ca sa nu o mai frecam pe toate partile aiurea. Am stat si m-am gandit bine inainte sa mi se para ciudat consumul. Daca imi consuma 15 timp de 3 ani nu ziceam nimic da mi se pare suspect ca a crescut in 2 ani mult! Care ar putea fi cauzele de natura mecanica/electronica ce pot duce la cresterea consumului?
  11. Cat de incet? Pe autostrada daca merg cu 130 ia 8 daca merg cu 150 8,5-9, dar daca merg cu 110 doar 6. Inainte la 130 lua 7 ceea ce era perfect pt mine. Pai eu vb aici de consum extraurban. 99% a fost facut in afara orasului. Consumul mediu cam atat e. Ai stat si ai calculat? tot ce au zis pe forum?
  12. presupun ca nu iti consuma atat la drum intins ca e cam mult. Am mai avut un BMW E46 model ca al tau car motorul de 105 cai, ala consuma 7 si avea pe la 220000 de km. Daca iti ia in oras 11 12 e ok!
  13. Foarte adevarat ce ai zis tu si e total adevarat, dar pot aparea diferente asa mari? totusi e vb de 10% crestere, poate mai mare daca pun la socoteala si aeru cond Cauze tehnice pot fi? adica sa stiu daca sa caut ceva, cat poate influenta filtru de aer si cel de benzina?
  14. M-am gandit si eu la asta ca a cam batut vantu, da 2 zile la rand si cresterea asta am vazut-o in tara pe mai multe zile. Si acum aici consuma la fel. Dar e posibil sa fie si de la asta
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.