Jump to content

morpheusst

Members
  • Posts

    51
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520D LCI

morpheusst's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare! A reusit cineva sa faca retrofit la scaune incalzite? Detin un F11 cu interior textil si vreau sa cumpar un interior de piele cu scaune incalzite dar nu gasesc electrician care sa faca asta....Comenzile electrice sunt identice pe ambele scaune....
  2. Salut! Ai reusit sa faci retrofit la scaune confort cu incalzire? As vrea sa fac si eu, dar nu gasesc electrician care sa se priceapa....
  3. Salutare! Recent am achizitionat un BMW F11 cu faruri cu halogen. Din ce am observat, cand pornesc pozitia, nu se aprinde nici un bec. La F11, exista faruri fara angel eyes? Nici erori in bord nu sunt. La vechiul E60, chiar daca aveam tot halogen, exista si angel eyes, iar cand s-a ars mi-a aruncat eroare in bord...Sa nu existe fizic sau sa fi fost dezactivata optiunea de fostul proprietar? Multumesc mult!
  4. Salutare! Am avut o problema de tinichigerie cu masina care a necesitat demontarea motorului de pe masina. La montarea motorului inapoi, nu mai merge servodirectia. Defapt a mers cateva secunde, timp in care mi-a aruncat tot uleiul afara din vas. Si a mai mers de cateva ori intermitent. Ca si observatie, cei de la tinichigerie nu au acoperit gaurile casetei de directie si ma gandesc ca a intrat pilitura in caseta(zic de pilitura pentru ca am observat destul de multa pe caseta de directie) ... Sau sa fie o problema electrica? Nu da nici o eroare pe tester....
  5. Perfect! Va multumesc mult pt ajutor!
  6. Imi poti pune un link sau o poza cu bucsa respectiva, te rog? Se regaseste aici? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NX31-EUR-11-2007-E60N-BMW-520d&diagId=26_0202 Eu am schimbat piesele 2 si 8...
  7. Cei de la service mi-au spus ca as avea unul din tampoanele motor mai slab, dar ca nu ar putea da vibratia respectiva....Am sa schimb tot ce inseamna tampon si vedem daca se rezolva. Cum spunea si colegul mai sus, ma gandeam eventual la cel de la cutie. Sa influenteze asa de mult tampoanele motor?
  8. Va salut, Am si eu o problema ciudata (BMW E60 520d lci, 6HP21). La accelerare puternica bate ceva in caroserie. Zgomotul este localizat undeva pe la jumatatea masinii. Suspectand cardanul, am schimbat flansa de la cutie si rulmentul intermediar cardan. Problema nu s-a ameliorat/disparut si bataia a ramas prezenta. S-a mai lovit cineva de asa ceva? Sa fie tampoanele motor si/sau cutie?(masina vibreaza destul de tare la relanti, avand si un ford 1.6 tdci care nu vibreaza deloc, este destul de deranjant) Sa fie cardanul stramb? Cutia de viteze este automata....Am suspectat convertizorul de culplu, dar nu are nici un simprom care sa indice o prb cu el.... Problema este ca bataia se aude doar cand schimba din treapta 1 in 2 de la 25 pana pe la 45. Probabil ca se misca mai violent pana se echilibreaza cardanul, dupa 45 km/h nu mai bate nimic.... Cu respect,
  9. Cine se loveste de prb descrisa de mine o poate rezolva printr-o resoftare generala a masinii. Ca si impresie generala, parca motorul vibreaza mau putin si cutia schimba putin mai repede treptele. Sper sa fie o solutie permanenta...
  10. Cred ca m-am inselat, dar ne apropiem de adevar. Problema cica vine din soft, isi face un self check si se rezolva prin update de soft.... http://forum.bmw5.co.uk/topic/69165-joltclunk-from-auto-box-just-after-start/
  11. Bag de seama ca ghinioul se tine scai dupa mine......Am crezut ca macar cu asta scap mai ieftin.....Exista vreo sansa sa refolosesc uleiul si baia? Nu au decat vreo 20 km........Cunoasteti vreun service bun si accesibil pentru a efectua operatia asta?
  12. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__5440 piesa numarul 3, nu mai culisa aproape deloc si lantul era foarte slab.....legat de volanta, asa mi s-a comunicat, asa va spun si eu.....ori mi-au spus asa sa ma impresioneze....
  13. La mine cred in proportie de 99% ca este problema este mecanisul de blocare a cutiei de viteze. Din experimentele de azi, asta reiese. Frana de mana nu prea tine bine si degeaba o trageam (daca nu o trageam pana sus), tot in pana de blocaj statea cutia. In timp cred ca s-a uzat si au aparut problemele mai sus mentionat. Am facut un test care sa imi confirme teoria: 1. Tras frana de mana pana sus 2. Pus maneta in N 3. Lasat o secunda sa fiu sigur ca sta doar in frana de mana 4. Pus maneta in P 5. Oprit motor 6. Asteptat si pornit motor rezultat : soc aproape inexistent. Concluzie, mecanismul de blocare al cutiei a fost uzat destul de mult si prezinta problema asta, probabil se retrage greu. Intrebarea ar fi daca se poate schimba mecanismul fara sa refac revizia cutiei? (m-a costat cam 2000 lei si nu as vrea sa repet operatia, ueliul fiind schimbat ieri, 11.09.2018) Imi puteti recomanda un service bun care sa faca operatia asta?
  14. La mine sigur era o problema mare, nu stiu cat de intins era lantul, dar un intinzator era facut praf.......
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.