Jump to content

zn_tavy

Members
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    zn_tavy

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    cresterea performantelor autovehiculelor

Previous Fields

  • Masina
    320 24v VANOS

zn_tavy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Eu am un kit de Volant+disc+placa de presiune M20(228mm) pastrat pentru mine si zilele astea ma gandesc daca il montez sau nu(am kit nou original BMW pt E46 328i si ma gandesc daca sa renunt la masa dubla sau nu). Fa-mi o oferta si te contactez ulterior.
  2. Salutare, Am nevoie de o galerie de admisie pt motor 3.0i, m54b30 cu valva DISA inclusa(functionala). Astept oferte, multumesc
  3. )spargerea parbrizului e o exagerare, dar au zburat bucati metalice
  4. pai asta ziceam si eu merg la inceput, fara gaurele, dar pe urma ... ) nu se stie daca spargi parbrizul celui din spate ) cu fragmente de site (caz concret)
  5. pai daca sunt stoc, vor fi bune doar la inceput ),trebuie tobe special create pentru a fi montate fara catalizator, deoarece trebuie sa suporte temp mai mari si in unele cazuri chiar si flacari(intermediara)
  6. pai cel putin la masinile cu norme de poluare mai mari de E3 nu au iesit la noxe....so bani aruncati...din cate stiu eu, cat sport se pun pe masinile la care nu merge eliminata eroarea de sonda lambda 2, si at o pacalesti cu un cat sport...,al restu se elimina si se face jumatate de traseu cu pretul de pe un cat si stii k nu mai ai probleme. Bafta
  7. salut, iti pot aduce eu magnaflow, la preturi mai bune, recomand metalic, nu se sparge in timp, sau la "socuri"/lovituri
  8. salut,pai in primul rand un catalizator din ce stiu din tariel civilizate se schimba cam la 150 000 km,deci putem spune k oricum daca s-ar face testul pentru noxe la itp corect nu ai lua itp.cea mai buna varianta pt tine si masina ar fi eliminarea lui, si inlocuirea cu o teava de acelasi diametru.ulterior insa vor aparea alte probleme, cu ar fi arderea sitelor in intermediara si finala, deoarece ajung flacarile (care se opreau in catalizator) direct in ele, rezolvarea ar fi tobe speciale, rezistente la temp ridicate.si deci usor usor ajungi la o evacuarea completa deci o investitie de aprox 1200lei....nu-ti recomand catalizator sport, bani aruncati....un alt cat sh nu stii cat dureaza...iar cu spalarea...ce pot spune de spalare stiam la DPF dar e posibil si la cat...dar problema e urmatoarea, poate a inceput sa se "topeasca" acea ceramica din el, si s-au astupat o parte din gauri...la temp mare se dilata .... Grea decizie...Succes!
  9. ai ales cea mai buna varianta;) felicitari, astept poze cu rezultatul final...ps. masinile care sunt prin trafic cu bara spate afumata, sunt ori loganurile 1.5 taxi ori unele cu evacuare goala si un soft care nu este tocmai optimizat...
  10. asemanator se aude si daca se elimina toba finala stock ! pastrand restul evacuarii, so pt sunet nu merita investitia...cu prima ocazie o sa fac un filmulet
  11. Merci stefan... :twoup:) daca inca mai ai aceasta problema, da-mi un telefon sau mesaj si te astept sa ne uitam, poate gasim o solutie si pentru tine...din cate stiu eu stelco nu aduc tobe directflow in adevaratul sens al cuvantului...ei fac evacuari etc... poate ti-au pus o toba universala...ne-ar ajuta niste poze pentru a ne da cu parerea...oricum la benzina nu e bine sa scoti tobele intermediare!!!! se pierde din cuplu...eu sunt sigur ca la tine daca eliminai toba finala nu rezistai la drum lung...
  12. salut, eliminarea finale nu prezinta nici un efect negativ, sunetul se modifica foarte putin, auzindu-se mai gros...cine te-a sfatuit sa modifici evacuarea dinaintea grupului a spus foarte bine, de acolo se modifica aducand individual cele 2 tevi stanga dreapta, cea din partea dreapta va trece pe sub baterie fara probleme deoarece acolo trece doar teava...daca era benzina atunci aveai nevoie de toba si nu aveai cum sa realizezi aceasta configuratei fara sa bagi flexu in caroserie... Legat de taiat oala etc....se face in cazul in care vrei ca tipsurile sa iasa ca la m3, adica mai central. Bafta cu modificarile
  13. se aude misto, dar mai profi este cu o toba pe traseu, ai nevoie de low backpressure, nu DELOC...adica cu ce ai tu acum trage masina mai bine fata de stoc, dar daca ai avea si o toba directflow ar fi si mai bine... scuze de offtopic, dar poate fi considerat sfat pentru evacuare completa
  14. cert este ca nu ete originala ,pe original vien cu tot segmentul de evacuare din cuplare in cuplare...oricum important e sa-ti placa tie, eu doar spuneam ca lui i se va auzii putin mai bine. bafta
  15. Daca pastrezi traseul stock se va auzii putin mai frumos zic eu, nu va fi acel zbarnait metalic care apare la sax sau va fi dar intr-o "cantitate" mai mica, deoarece banuiesc ca evacuarea lui stock e cam obosit si aici ma refer la sitele intermediarei si implicit materialul izolator prezent in toba...fara suparare Toba mea intermediara era proaspat maontata pe masina cand am cumparat-o ! Cred ca zgomotul metalic apare din cauza filmarii . Maine o sa tin camera putin mai departe de toba . Cand o pui sus , sunt curios cum se aude la tine ? proaspat schimbata cu o toba noua intermediara originala???????? BANUIESC CA NU! so parerea mea ramane aceeasi! ori asta ori e finala nasoala nu este vorba de cum ai filmat ci zgomotoul de la o anumita turatie cand apare o rezonanta!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.