salut,pai in primul rand un catalizator din ce stiu din tariel civilizate se schimba cam la 150 000 km,deci putem spune k oricum daca s-ar face testul pentru noxe la itp corect nu ai lua itp.cea mai buna varianta pt tine si masina ar fi eliminarea lui, si inlocuirea cu o teava de acelasi diametru.ulterior insa vor aparea alte probleme, cu ar fi arderea sitelor in intermediara si finala, deoarece ajung flacarile (care se opreau in catalizator) direct in ele, rezolvarea ar fi tobe speciale, rezistente la temp ridicate.si deci usor usor ajungi la o evacuarea completa deci o investitie de aprox 1200lei....nu-ti recomand catalizator sport, bani aruncati....un alt cat sh nu stii cat dureaza...iar cu spalarea...ce pot spune de spalare stiam la DPF dar e posibil si la cat...dar problema e urmatoarea, poate a inceput sa se "topeasca" acea ceramica din el, si s-au astupat o parte din gauri...la temp mare se dilata .... Grea decizie...Succes!