Jump to content

criss70

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    dej cluj

Previous Fields

  • Masina
    bmw 725 e38

criss70's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-1

Reputation

  1. intra in meniul ascuns al masinii si vezi ce cantitate de motorina aai in fiecare comprtiment al rezervorului..daca in dreapta ai sub 10 o sa traga aer ..acest tip de rezervor are de multe ori probleme cu egalizarea intre cele doua compartimente..
  2. probabil nu este debitul bun..se regleaza din capacul pompei prin loviri usoare dreapta/stanga spre volanta sau invers spre distributie cu suruburile de la capac slabite..ideal ar fi sa aiba consum 0.7L/h la mers in gol cu motorul cald ..e34 am impresia ca nu are OBD2 pt a citi consumul instant..o sa-ti fie mai greu sa il reglezi
  3. am acest model de masina de aproximativ 3 ani..cutie automata f. multumit de ea consum 6.4 afara 9 in oras motorul tds simplu de intretinut ..fara probleme doar schimbat consumabilele..masina reprezinta in prezent un bun raport pret/confort//siguranta ..caroseria un pic cam grea pt 143 cp dar poate oferi si momente de pura sportivitate..
  4. schimb-o..nu te obosi cu reconditionarea..chiar aici vindea cineva cu 200 roni..http://www.bmwclub.ro/forums/topic/152140-vand-turbo-e39-525-tds/page__pid__2173492#entry2173492
  5. pompa de apa sau radiatorul este infundat..scoate furtunasul care iese din radiator spre vasul de expansiune si porneste motorul ..ar trebui sa ai o anumita presiune la iesire din radiator..
  6. este indicat sa ai peste 15 litri in rezervor tot timpul..oricum verifica sorbul pompei din rezervor si filtrul de motorina ..probabil nu se face bine transferul intre rezervoare
  7. egalizarea rezervoarelor se face de catre sucking jet pump sau lift pump in cooperare cu pompa de motorina din rezervor care trebuie sa creeze o anumita presiune.. 1.verifica sorbul pompei sa nu fie infundat ..este in partea dreapta spate sub bancheta 2.schimba filtrul de motorina..este putin probabil ca pompa de transfer (sucking jet pump )sa fie defecta fiind un dispozitiv simplu de transfer pe baza diferentei de presiune..
  8. nu se potriveste partea de interior ..manerul este practic din 2 piese unite printr-un bolt cu un arc pe el..se pot demonta..trebuie sa folosesti piesa de interior de la e38 si exteriorul de la e39...
  9. stare buna pret 100 euro amandoua ..au avut xenon aftermarket tel 0745234389
  10. salut..cel mai probabil ai sita sorb pompa motorina rezervor infundata..asta cauzeaza si probleme cu egalizarea motorinei in cele 2 rezervoare..
  11. egalizarea rezervoarelor se face de catre sucking jet pump sau lift pump in cooperare cu pompa de motorina din rezervor care trebuie sa creeze o anumita presiune ..cauzele lipsei de presiune pot fi sorb pompa motorina infundat .filtru motorina infundat sau pur si simplu pompa este 'obosita' .. trebuie verificati si senzorii de nivel..este putin probabil ca pompa de transfer (sucking jet pump )sa fie defecta fiind un dispozitiv simplu de transfer pe baza diferentei de presiune..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.