Jump to content

Florin_br87

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Braila

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46

Florin_br87's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Pret 4600 euro fix Anuntul este valabil
  2. o sa fac si eu schimburilr sapt asta si te anunt
  3. am banuit eu ca sunt 2 senzori dar presupun ca e mai greu sa identific care e si defect.
  4. tb sa schimb si uleiul luna asta dar asta mi sa intamplat cand am plecat in tromba cu ea de cateva ori sa vad dupa schimb.cu nivelul stau bine k lam verificat
  5. Salut.O intrebare cate sonde are in rezervor un bmw e46 320i vanos?Va intreb deoarece imi indica eronat cantitatea de benzina din rezervor.acum e pe galben acum e la jumate.sau care e cauza
  6. Buna ziua am si eu o problema la un BMW E46 320i 150cp ,De cand sa incalzit afara din cand in cand ,cand merg in ture se aprinde martorul ulei in galben.Daca opresc motorul timp de un minut se stinge si nu mai apare.O posibila cauza.
  7. sal.amortizoarele fata le mai ai?Starea lor si un ultim pret?
  8. Vand BMW E46 320i an fabricatie 1998 nr. km 209000 150hp Dublu Vanos Dotari:ABS,ASC piele pachet crom,mahon piele,magazie CD-uri Banchete rabatabile,climatronic,comenzi volan,pilot automat,jante aliaj 16",4 geamuri electrice,oglinzi incalzite,6 airbag-uri inchidere centralizata.Masina se prezinta in stare foarte buna. Pret. 5300 neg. Tel:0743046884
  9. am eu bara fata nfl completa 0747495685
  10. bara fata colpleta?pret?ai idee merge si pe sedan?
  11. Aparatoare noroi fata partea dreapta?Bara fata ?doar bara?
  12. doar sondele au dat eroare....oscilatia relantiului poate fi si de la carburant
  13. am mai bagato pe un tester dupa ce i-am schimbat sondele dinaintea catalizatorului baiatu mia spus ca acestea merg in proportie de 99% iar cele de dupa catalizator in proportie de 29%.poimaine imi ajung si alea .sper sa fie de la alea ca mam saturat sa tot schimb..poate fi si de la catalizator?
  14. ms pentru sfat dar daca tragea aer fals nu facea asa si la cald?
  15. 1. Asta poate fi aer fals. Verifica cotul de la debitmetru la corpul de acceleratie si deasemeni furtunul de la PCV la capacul chiulasei. Daca sunt ok, curata regulatorul de ralanti cu spray de curatat carburatoare. Ai grija la cotul ala...il dai jos si te uiti cu atentie la el...Daca se aude un suierat in turatie sau la oprirea motorului un fasait mai mult de 2-3 secunde, atunci trebuie sa te concentrezi si pe PCV 2. La motorul tau categoric nu. ....seamana a PCV din ce zici tu...Vezi si furtunele pe la componentul 1 Am schimbat si sondele lambda dar din pacate probleme persista.pana la urma ce zici sa schimb si regulatorul ?eu cred cu toate ca lam schimbat nu mai merge in parametri pentru ca are momente la rece cand accelereaza pana la 1000 rpm apoi cade undeva la 200rpm
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.