Jump to content

Maralido

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw E60 525d

Maralido's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. poti sa-mi spui si mie daca ai rezolvat cu compresorul, cat a costat si de unde l-ai luat? Am aceeasi problema ca tine.
  2. Dupa cum ti-au spus si colegii , pete de ulei pot sa apara chiar si de la garnituri , nu neaparat de la defectiunea turbinei. Petele de ulei de pe scut puteau sa vina din multe alte locuri. Nu vad ce e rau daca suiera turbina ... in mod normal daca mergi cu geamurile deschide pe o strada ingusta ar trebui sa o auzi ... asa se aude la toate masinile .
  3. Mi-au dat mail inapoi , au zis ca ei nu vand en-detail si mi-au dat un link al unei firme cu care colaboreaza . Acea firma vinde si la bucata si trimite si prin curier . Compresor nou 385 euro tva inclus ... Decat unu sh la 150-250 , clar mai bine nou ! Haurar si rmg , merci mult de ajutor.
  4. Multumesc pentru informatie ... am intrat pe site-ul lor si le-am lasat un mesaj , acum astept raspunsul ... Poate au vreun kit de reparatie , sau poate cer mai putin pe el decat cei de la bmw , sau cei care aduc piese oem.
  5. Haurar , la tine iti dadea eroare in iDrive ? La mine apare o eroare cu galben , o masina cu 2 sageti una indreptata in sus , cealalta in jos , insotita de un mesaj " Vehicle level system failure" ... O sa verific in portbagaj sa nu fie apa.... dar de pe diagnoza totul iesea ok in afara de timpii de umflare si venea recomandare sa se schimbe compresorul daca e fabricat mai devreme de aprilie 2006.
  6. hmmm ... nu cred ca il are cineva pe masina si e dispus sa il vanda , cel mai probabil il voi gasi demontat si poate o sa accepte sa il probez si eventual sa in returnez daca nu merge , dar imi place varianta lui rmg . Daca tipii aia fac compresoare de allroad , sigur pot adapta ceva si la al meu si probabil o sa coste f putin fata de unul nou , asa ca , daca ii pot prelungi viata o sa merite banii . Valvele mele sunt bune . Stiu sigur ca nu scapa aer nici pernele , nici valvele , nici tubulatura . Sunt 100% sigur ca e "obosit" compresorul . Ii cunosti , sau ii cunoaste cineva pe baietii ce repara compresoare ? Cum as putea face rost de numarul lor ? Va multumesc !
  7. Ar fi bine de as gasi unul SH in zona sa il pot monta ... atunci pot vedea imediat daca se incadreaza in parametrii. Ca si solutie pe tester ii aparea schimbarea compresorului daca e fabricat mai devreme de 1 aprilie 2006 ... Presupun ca cele facute inainte sunt toate cu bube ... asa ca trebuie sa caut ceva dupa 2006 .
  8. Cred ca dureaza cam de 2 ori mai mult decat normal ... asa au spus si mecanicii atunci cand au desumflat pernele de tot si i-a dat comanda sa umfle . Compresorul umfla mult si pana la urma se ridica de tot masina , nu o lasa niciodata jos , dar dupa ce merg pe denivelari sau mai urca cineva in spate , ea probabil vrea sa mai umfle , dar nu o mai lasa sa pompeze si da eroarea , cel putin asa cred. Cum am spus , eroarea apare la prima pornire din zi . Cand ma duc la masina ea este la nivel (ochiometric) , cand bag cheia in contact compresorul porneste , umfla si la un moment dat se opreste . Daca apare eroarea opresc motorul si il pornesc din nou , atunci incepe iar sa umfle ( probabil ca le umfla de tot ) si nu mai da eroarea. Daca nu exista vreo metoda de a-l repara , probabil ca la un moment dat o sa "oboseasca" si mai rau si nu o sa o mai poata ridica deloc. Atunci o sa cumpar unul nou . Ma gandesc , ca atata timp cat inca isi face datoria ( mai incet , dar si-o face ) pot sa il pastrez asa cum e ... Pierderi nu are pt ca in program ii arata in mm cat de sus e masina . El a oprit compresorul si a inchis electrovalvele de dinainte de perne , iar nivelul a ramas la fel, nu a scazut deloc . Pare sa nu existe vreo scapare la perne . Ci cum au zis ei , s-a uzat compresorul si nu mai are acelasi debit la pompat... Ar pune cu ceva in pericol masina ?
  9. Mecanicul a spus ca ori e "obosit compresorul" ori a intrat mizerie si a stricat garnituri sau ceva valve prin compresor . Desi nu vad pe unde putea sa intre mizeria din moment ce furtunul nu era crapat incat sa traga pe acolo . Celelalte 2 valve , din exteriorul compresorului (nu mai retin exact numele , parca electro-valve), care tin presiunea in perne sunt bune , nu au nici o problema. grozadan , ai scris mai sus ... solutia e un nou compresor (600 euro) , te refereai la pretul de nou ? Eu am auzit ca ar fi 850-900 euro unul nou ... la 600 euro merita cumparat nou . Am mai gasit intre 150 si 250 second , dar au probabil aceeasi problema ca si al meu , fiind un defect comun . Daca mai aveti ceva sugestii , sfaturi , nu ezitati sa imi spuneti :twoup: Merci
  10. Am inceput sa am niste probleme la suspensia pneumatica la un E61 525d din 2005 . Prima data a fost o eroare "Vehicle level system failure" insotita de o imagine galbena cu masina si 2 sageti , una in sus iar cealalta in jos ... Am oprit motorul , l-am repornit si a disparut . Dupa cateva saptamani a aparut iara , apoi a inceput mai des . Acum imi da eroarea aproape zilnic , de obicei dimineata la prima pornire. M-am documentat putin si am mers la service . Din ce am citit pe internet pe alte forumuri straine , problema e ca intra mizerie in compresor . Compresorul trage aer printr-un furtun , care in capat are un mic filtru . In timp acel furtun ordinar se crapa , iar compresorul trage mizerie si se defecteaza . Am desfacut la service tava de sub compresor si am aruncat o privire la furtun . Al meu era in stare destul de buna , era putin copt capatul care intra in compresor ( chiar in locul unde e fixat cu colier ) dar nu era rupt sau crapat , asa ca nu vad ce mizerie ar fi intrat pe acolo. Am taiat furtunul , l-am fixat inapoi in compresor si am prins alt colier ... acum e bine. A urmat o diagnoza din care am aflat ca timpul in care compresorul ar trebui sa umfle pernele e prea mare , iar din cauza asta computerul ii da comanda sa se opreasca si semnaleaza o eroare. Ochiometric masina nu este deloc "lasata" , ea sta tot timpul la acelasi nivel . Personal nu cred ca ii da nici o comanda de oprire , pentru ca el umfla pana cand masina e sus , indiferent de timpul necesar. S-a jucat tipul de pe diagnoza ... a desumflat pernele , le-a umflat la loc ... acceasi problema : timpii de umflare sunt prea mari , dar pana la urma compresorul isi face treaba ... mai greu , dar si-o face. Ca o remarca , pernele sunt in stare f buna , tin presiunea si nu au probleme deloc. Pe diagnoza ii specifica o singura remediere si anume schimbarea compresorului daca acesta e fabricat mai devreme de aprilie 2006 . Compresorul meu e mai vechi ... Din cate am observat , e o problema comuna la E61 asa ca nu prea intra in calcul achizitionarea unui compresor folosit deoarece pot nimeri unul care are aceleasi probleme. Daca a mai avut cineva asemenea probleme , il rog sa imi spuna si mie cum le-a rezolvat si cam care sunt costurile . Va multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.