Jump to content

dan_dddxz

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj Napoca

Previous Fields

  • Masina
    BMW 640xD Coupe

dan_dddxz's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Deja le-am spus, ca nu m-am putut abtine. Acum norocul a fost ca nu am apucat sa schimb piese dupa cum li se parea lor ca ar trebui, in loc sa faca o diagnoza clara si apoi sa dea solutii.
  2. Revin cu noutati legate de problema pe care am avut-o. A durat o vreme datorita sarbatorilor. Dupa cateva "studii" pe internet si discutii, am decis sa imi iau un cablu si un soft ISTA d+ de diagnoza (se gaseste pe Olx). Am instalat programul si spre uimirea mea , chiar a functionat. Am avut 2 coduri de eroare la DDE : 244C00 - Charge Pressure control, Charging Pressure too low / positive control deviation , si 27B900 Exhaust backpressure before exhaust turbocharger. Softul are sectiuni in care explica modul de functionare si care ar putea fi cauzele erorilor, asa ca am stat si am studiat vreo 2 zile,(nu sunt de meserie) dupa care am dedus ca ar putea fi vorba de un vacuum care nu actioneaza o clapeta. M-am apucat sa verific furtunele de vacuum si am gasit cauza. Un furtun de vacuum care nu a fost conectat, Dupa ce l-am conectat am sters erorile si am plecat in probe. Masina merge foarte bine acum, are putere si accelereaza exact cum stiam ca ar trebui sa functioneze, nu mai apre mesajul "Drivetrain" oricat de mult solicit acceleratia, si nu mai am nici erori la diagnoza. Sper sa tina, ca inca apas pedala cu retinere cateodatata, de teama sa nu imi apara iar "Drivetrain" Multumesc de sfaturi. Am facut testele indicate de tine si asa am gasit erorile. Am rulat testele dupa ce am remediat cauza si sunt Ok acum
  3. Multumesc. Revin dupa ce schimb senzorul si fac testele
  4. Lipsa de putere e foarte evidenta, e o diferenta masiva fata de cum mergea inainte.Cu noul motor are momente cand merge bine(atunci cand nu apare Drive train) dar tot cu intarziere la acceleratie Asa voi proceda , voi schimba senzorul si eventual voi cauta sa mai fac si in alta parte diagnoza(exclus la reprezentanta, pt ca de acolo cred ca mi se trag problemele cu vechiul motor, dar asta e alta poveste). Stii cumva cu ce tester se pot face testele de air-mass si charge pressure ISTA? Nu sunt convins ca cei unde am schimbat motorul au cel mai performant tester
  5. Am uitat sa mentionez ca am schimbat si uleiul si capacul cu filtrul din cutia de viteze . De schimbat cutia schimba bine fara smucituri, si nu are erori pe diagnoza Cand apas pedala de acceleratie raspunsul e foarte intarziat si motorul pare gatuit. Azi la un moment dat nu a mai dat eroarea "Drivetrain...." si a mers ok dar tot cu intarziere intre momentul apasarii pe pedala si turarea motorului, dar cand se tura mergea bine . Ma gandeam daca nu are legatura cu turbo, ca din cate stiu unul dintre motivele pentru care au pus 2 turbine e chiar acela de a avea o viteza de raspuns mai mare
  6. Am schimbat doar motorul nu si calculatorul. Motorul e acelasi tip, a fost de 313cp si am pus tot de 313cp. I s-a dat imperechere cutie cu motor, cei de la service mi-au spus sa merg aprox 50 km cu viteza moderata pana isi face imperecherea. Am mers dar dupa vreo 10 minute mi-a aparut mesajul "Drivetrain. Full performance not available....". Au spus ca are o eroare la un senzor de la filtrul de particule si ca ar trebui schimbat iar dupa aceea o sa ii dea inca o data imperechere. Problema mea e ca inainte nu am avut nici o eroare, si ma gandeam ca e posibil ca cei care au montat motorul sa nu fi pus vreo mufa bine sau ceva furtun de vacuum, dar daca era asa ar fi trebuit sa dea erori la diagnoza, nu?
  7. Salutare In urma cu aprox o luna am avut "placuta" surpriza sa imi cedeze motorul la un 640 xdrive, 252000km la bord cu istoric complet la service BMW. Dupa tot felul de calcule si variante (inlocuire vibrochen, cuzineti ,etc), am ales varianta inlocuirii motorului cu unul second hand. Pret 4000eur. Acelasi cod motor N57D30B, 313cp (difera fata de cel de 306cp cu toate ca are acelasi cod motor) Dupa montarea "noului" motor, insa, masina nu mai merge nici pe departe ca si cu cel vechi, chiar si in ultimele lui clipe. Nu are putere, raspunsul la pedala e intarziat, si ori de cate ori incerc sa accelerez mai tare imi apare mesajul "Drivetrain". Eroarea dispare cand iau contactul, dar apare imediat ce incerc sa accelerez la aprox. 2500rpm. La service-ul unde am montat motorul am pus aparatul de diagnoza, dar motorul nu are erori. La relanti,pe liber, motorul suna perfect, se tureaza, nu trepideaza, nu scoate fum, dar in sarcina pierde putere, mai ales la urcare de panta sau depasire. Daca s-a mai confruntat cineva cu probleme asemanatoare sau are vreo idee despre care ar putea fi cauzele, as fi recunoscator
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.