Jump to content

Catalin90vl

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    2003 BMW 525 d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Catalin90vl's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Pe USB trebuie facut un folder anume? Sau le pot extrage direct pe usb?
  2. Este peste 13.000 lei una nouĂŁ
  3. Buna ziua, Zilele astea m-am trezit ca imi curge lichid hidraulic sub masina si la o constatare am observat ca pierde ulei pe la pompa de ambreiaj de pe cutie (receptorul) fiind lichid in carcasa cutiei. Este un BMW Seria 6 E63 3.0 benzina cu transmisie SMG. Are cineva un receptor de ambreiaj cu senzor? Sau stiti pe cineva care reconditioneaza?
  4. Am rezolvat cu SMG-ul. Am reconditionat toata cutia si tot sistemul de SMG in Olanda la o firma specializata si l-am montat intr-un service din Bucuresti cu garantie. Acum e ok. Dar mai 2 mici probleme: 1. Cand sunt in mers si ma opresc la aprox 10 hm/h cu ceva sub 1000 rpm si apas acceleratia mai tare sa plec cu viteza pe loc ajunge la 1500 rpm si se ingatuie (taie acceleratia). Daca am peste 1000 rpm si accelerez mai tare nu are nicio treaba. Am schimbat bujiile, iar clapeta de acceleratie au masurat-o la service si merge in parametrii. 2. Cutia SMG are lag de fel? In sensul ca atunci cand schimba la mersul prin oras parca are un lag de jumatate de secunda si se infraneaza cand schimba. Spun asta deoarece mai am un Mini Copper r56 cu cutia automata si parca schimba mai repede.
  5. Atunci aștept sĂŁ vĂŁd dacĂŁ reușesc la service aici, dacĂŁ nu ĂŽi caut o pompa prin Germania
  6. DĂŁ "șuturi", câteodata schimbĂŁ, dacĂŁ o dau pe sport nu schimbĂŁ, o lasĂŁ sĂŁ se ducĂŁ in 8000 rpm. Daca merg prin oraș cu ea dupa 30 minute pe automat când plec dupĂŁ loc cu ea ĂŽmi trece direct ĂŽn a2a și nu mai pleacĂŁ, trebuie sĂŁ o dau pe manual sĂŁ-și revinĂŁ. Partea manualĂŁ de la cutie merge bine, nu cutia e defectĂŁ, ci sistemul de SMG de schimbĂŁ pe ea.
  7. Va salut, Vin si eu cu o problema. Am un Seria 6 E63 3.0i SMG. Am probleme la cutia de viteze. Am tot sunat peste tot prin Romania, nu gasesc pe undeva sa repare cutiile astea (as fi preferat sa o repar decat sa cumpar una SH). Pana la urma am dus-o la un service in Bragadiru care mi-a zis ca repara si SMG-uri, dar o am acolo de o saptamana si ceva si ma duc cu zaharelul ca azi o desfac, acum imi fac devizul etc, desi am o presimtire ca nu o sa reuseasca. Pana la urma am tot cautat cutii SMG second, dar nu gasesc in Romania, iar in Europa am gasit una, dar nu are partea de SMG de pe cutie (e doar cutia goala). Intrebarea mea este daca stie cineva sa-mi enumere toate componentele de la sistemul de SMG (cred ca este generatia 3, in 6 trepte), cam tot ce este pe cutie. Stiu ca are niste valve, pompa si altele. Poate cineva a mai desfacut asa ceva. Ma gandesc sa le iau separat noi si sa le schimb doar pe alea. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  8. Dupa ce am zis ca am rezolvat problema la 1 saptamana nu mi-a mai pornit deloc intr-o dimineata si am comandat si senzorul de pe pompa de inalta (regulatorul de presiune), iar acum vad ca si-a revenit, desi acum 2 zile nu am reusit sa o pornesc la -13 grade cu baterie noua, dar am lasat-o la service si mi-au pus baietii apa calda pe conductele de alimentare si dupa a mers. Iar acum vad ca nu mai are nicio simptoma, sper sa o tina asa. Masina nu s-a oprit niciodata din mers, bujiile le-am schimbat noi imediat cum am intrat in iarna, deci de la ele nu a fost. Pe tester mi-a dat ca nu baga presiunea care trebuie senzorul din capatul rampei de injectoare, dar nu cred ca era vina la el. Am schimbat totusi regulatorul de presiune de pe pompa de inalta si e ok acum, porneste si la cald la sfert de cheie (deocamdata, sper sa tina si pe viitor)
  9. Am schimbat pompa de sub scaunul soferului si tot aceeasi problema (desi sa fiu sincer in prima zi pornea la sfert de cheie), ba mai mult..acum nu mai porneste deloc, iar pe tester imi da eroare "09f6" (presiune scazuta in rampa) care duce cu gandul la senzorul de rampa din capat. Luni o sa verific toate injectoarele, acolo cred ca este problema, ori au vreo scurgere ori sunt duse cel putin 2 din ele si trebuiesc reconditionate ori cumparate second. O sa incerc luni chestia cu furtunul sa verific. In service se repara cam majoritatea masinilor, doar ca nu mai am pe nimeni cu tester. Multumesc de sfat
  10. In rezervor sunt 2 pompe doar ca una din cate stiu face trecerea de la un compartiment la altul. Ma rog..s-a dovedit ca nu e din pompele de motorina, acum fac comanda de senzorul de pe rampa.
  11. Am magazin de piese auto si o iau la reducerere cu vreo 350 lei iar la vanzare e undeva la 550 lei., chiar 500.
  12. Am inteles..o sa o ridic pe elevator sa o schimb. Am bagat-o pe tester dar nu da nimic deoarece problema nu este mereu. Am schimbat pompele din rezervor, iar ieri cand mi s-a intamplat sa nu mai porneasca masina nu s-a mai auzit cum porneste pompa de sub scaun..deci ar trebui sa fie asta. Oricum nu cred ca e asa scumpa, dar asta e, nu pot sa ma rog de ea sa porneasca. Multumesc de raspuns, apreciez !
  13. Va salut! Am si eu o intrebare tehnica..desi am service nu vreau sa desfac masina degeaba iar.. Am un E39 525D din 2003 si am probleme cu pornirea ( porneste foarte greu, iar azi am dat chiar de vreo 4 ori la automat sa porneasca..pentru prima data cand se intampla asta de cand o am). Din cate am citit si pe forum ar exista pe langa cele 2 pompe din rezervor inca una sub scaunul soferului ? As vrea sa stiu exact unde se afla (nu vreau sa desfac toata masina sa o caut). Am schimbat una din pompele din rezervor desi nu avea nicio problema si as cam vrea sa le iau pe toate prin eliminare pt a rezolva problema. Intrebare: Unde se afla cea de-a 3a pompa de motorina?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.