Jump to content

yo_denyss

Members
  • Posts

    89
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    italia, gioia tauro

Previous Fields

  • Masina
    bmw

yo_denyss's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. este o operatie complicata schimbarea garniturii?multumesc
  2. problema mea e urmatoarea:azi am cam forjato putin si am observat ca iesit apa pe langa capacul vasului de expasiune,mentionez ca nu era stransa la maxim,doar ca a iesit un fel de apa cu rugina(masina 3 ani nu a mai fost folsita),e normal?ce trebuie facut sau/ori verificat in conditiile astea? multumesc
  3. defapt sunt cateva firme ce au o oarecare "autorizatie" de la bmw sa monteze gpl,nici eu nu am auzit/vazut ca bmw sa monteze gpl pe masini
  4. vezi sa nu ai vreo bomba cu ceas. on:verifica omule usile,centura.....
  5. daca gazul e bine reglat nu ai sa simti diferenta.
  6. ca fapt divers 60% din piesele de pe alfa sunt aproximativ egale cu cele de la fiat,am condus timp de luni o croma motor 1.9 multijet,foarte vioi motorul,insa stabilitatea,izolare fonica,suspensia lasa de dorit.eu unul de cand sunt in italia am avut norocul sa conduc atat alfa,fiat cat si lancia(modele vechi cat si noi) si sincer nu am acel sentiment de: " wow ce masina",daca vb despre putere sunt de acord,in rest....cum am mai zis,dumnezeu cu mila,sa ajungi pe la service cu o masina italiana te cam ustura la buzunar(parere personala)
  7. esti un norocos,eu locuiesc in italia si din intamplare sunt si 2 service-uri langa mn si tare des mai vad alfele pe acolo.in primul rand bucsaraia si amortizoarele sunt praf la alfa,fiat si lancia,motorul multijet se aude destul de bn cat e nou,apoi....dumnezeu cu mila,am un prieten roman ce are o alfa 156 si acum 2 luni ia picat cutia,3000 euro il costa sa o repare,eu din cate stiu piesele italiene sunt destul de scumpe comparativ cu,calitatea....sfatul meu_:ia-ti bmw doar daca ai bani sa-l intretii,mai ales ca il cumperi sh,comparatia intre bmw si alfa(orice model) e mare(parerea mea).spor la cumparaturi
  8. acum ma pot bucura de cei 90 de caluti,pana acum o saptamana cred ca beneficeam de vreo 50,acum pot depasi si eu 130 km/h, chiar foarte repede.ms mult pt urare
  9. problema rezolvata,se pare ca acel pompist avea dreptate,acum se vede diferenta,trage si mototrul parca merge mai rotund.multumesc inca odata pt sfaturi.
  10. eu cred ca gresesti,pompa este electrica,nu este dacie sa-i dai "spritzuri"
  11. merci pt interesul acordat catalin si pt sfaturi,promit ca maine cum o scot la "jaragheala" o sa te anunt
  12. pai daca era pompa defecta nu baga si automat nu pornea,eu merg pe amestecul aer-benzina(parerea mea),si cum zicea si colegul:dute la un service pt o diagnoza nu costa mult
  13. pai daca da rateuri presupun ca nu e de la vreun furtun fisurat,poate fi si amestecul aer-benzina,bujiile etc.
  14. problema rezolvata,cauza:un arbore(ax ceva de genul nu ma pricep),si 2 inele(nici astea nu stiu cum se cheama),si garniturile...maine ii face proba si ultimile reglaje si e gata.va multumesc pt sfaturi. p.s:inainte cand baga ulei in motorina nu depasea 130,cica uleiul din motorina era cauza pt ca nu facea explozia buna sau ceva de genul. cu respect
  15. uite o masina veche ce rupe gura targului,bv,foarte frumoasa sa ai grija de ea
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.