Jump to content

bau park

Members
  • Posts

    93
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Germania

Contact Methods

  • Yahoo
    baumotorspark@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    bmw

bau park's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Multimesc,e chiar draguta,dar motivul pt care o vand este achizitionare M3 E46.Succes! Ti-am trimis nr de tel.pe privat.
  2. Una dintre cele mai tari intrebari de pe forum si obligat au venit raspunsuri pe masura.dar toti invatam mereu cate ceva,mai devreme sau mai tarziu.
  3. Trimu-urile se scot foarte usor,cu o surubelnita invelita in carpa,pentru a nu zgaraia trimul sau bordul sau ideala e una de plastic speciala pentru asa ceva,se gaseste in comert(vezi filmulete pe You Tube).sunt prinse in clipsuri ,iar la cel de la cass.si din stanga volanului cred ca ai cateva surubele.ca si culoare eu le-as pastra pe cele originale,adica din lemn dar aici depinde de gusturi.carbon gri cred ca e cel mai indicat daca ne gandim la contrast,dar cum spuneam e vorba doar de gust pentru cu o tu sa stai zilnic la volan.
  4. Nu sunt sigur dar din ce am auzit oglinzile(carcasa) de pe E39 difera ,cele cu rabatare electrica au colturile(conturul)mai rontujit.eu am cu rabatare electrica si intradevar sunt rontujite(e39NFL),dar niciodata nu am apucat sa fac o comparatie cu celelalte.cat despre oglinda in sine(sticla),cred ca se potrivesc toate +cele de pe E38.mai mult decat atat eu am montat din lipsa de altceva si de pe E46 iar diferenta e nesemnificativa.
  5. Km actuali 194.500 -climatronic bizone. -volan piele comenzi,reglaj pe inaltime. -pilot automat. -senzori ploaie. -spalator faruri. -telefon cotiera functional. -oglinzi heliomate retractabile electric. -senzor antiorbire. -trimuri lemn nuc. -suspensii M din fabrica. -sistem audio BMW Bussines. -angel eyes. -semnale albe fata spate. -faruri reglabile electric. -webasto. -cutie manual 5+1. -pachet fumatori (nu sa fumat). -computer bord. -functie RESET clima. -senzori parcare. -ASC. -folie Llumar transparenta fata 73%,spate 5% autorizata. -2 seturi jante aliaj. -pneuri iarna Pirelli noi(achizitionate noiembrie 2011). -cotiera spate-fata. -geamuri electrice fata spate. -stalpi portiere folie carbon 3D. -schimbator cutie viteze,original,lemn nuc. -bujii schimbate+filtrumotorina in februarie 2012. -scaune reglabil pe inaltime sofer+pasager. Inmatriculata in RO in Martie 2007.dupa care rulata in Italia si Germania 4ani.propietar in acte,taxa de poluare achitata.Probleme sau defecte ar fi ,pe alocuri vopseaua sarita de pe capota,necesita schimbarea discuri fata frana(sunt deja in portbagaj noi),placute Zimmerman au fost schimbate in toamna 2011.ulei schimbat acum 5000km,mereu sa folosit castrol 5w30.fata dreapta usoara bataie(probabil ceva brat sau bucsa)cativi pixeli in bord disparuti :sweat:. Cam atat daca imi amintesc ceva revin. Pretul e cel afisat mai sus dar sunt deschis la negocieri cu bun simt. IMPORTANT!!!!! MASINA SE AFLA IN GERMANIA DE cca. UN AN O FOLOSESC APROAPE ZILNIC,PARCATA IN PARCARE ACOPERITA.IN LUNA IULIE AJUNG IN TARA .PT CEI INTERESATI MAI DEVREME SUNT DISPUS SA SUPORT CHELTUIALA PT DRUMUL GERMANIA ROMANIA +CAZARE GERMANIA. TEL:004917699760088 sau baumotorspark@yahoo.com Multumesc pt timpul acordat si succes in achizitionarea masinii dorite! PS:revin cu foto recente dar masina e in aceiasi stare ca la momentul pozelor din toipic-ul My baby blu.
  6. Ma despart de ea pt ca vreau sa fac loc unui M3 E46. pret 5300e.stare destul de buna . Ca sa stim despre ce e vorba : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112107-my-baby-blu/page__st__20__p__1617829__fromsearch__1?do=findComment&comment=1617829 revin cu detalii imediat ce timpul imi permite. PS:accept tot felul de comentarii,sunt bine venite oricare ar fi ele.
  7. Pur si simplu BRAVO...
  8. astazi am dat toate bujiile jos.3 din ele erau moarte(cred ca erau din fabrica pe motor).am luat 4 bujii noi ,am schimbat si filtru de motorina care era gol,nu stiu de ce(probabil tot scotand tur-retur-urile).pornit la sfert. Multumesc tuturor pt sfaturi-pareri!
  9. daca afara sunt 10grade bujiile isi mai au rolul?adica daca sunt toate 4 duse motorul poate porni,sau trebuie cel putin una sa fie in parametri?
  10. Am facut o diagnoza ca si erori au aparut 2. una legata de relee iar cealalta legata de sistemul de bujii(ceva de genu). Am scos furtunul de la un injector si motorina vine.azi vad ce e cu releele si dupa schimb toate bujiile.
  11. Enumeri te rog piesele la care te-ai uitat,sau operatiile pe care le-ai facut in ordine eliminatorie.azi am incercat iar sa o pornesc la prima cheie mai ca dadea semn de pornire,dupa a murit .doar invarte motorul si atat.am schimbat relee intre ele fiind identice ca parametri,si nimic. motorul e fara commonrail
  12. da e vb de 520d.azi am mai incercat odata sa o pornesc.nimic.am dat bancheta jos si pompa rezervor(dreapta)se aude perfect.am dat iar furtunurile jos de la filtru,cum am zis vine motorina dar presiune mica ,lasand sa curga intr-un vas cam la un minut sa oprit,am luat si dat contact pornit iar....sa fie oare o protectie sau defect? unde sunt pozitionate relee bujii.incerc trasa si sa mai pun diesel. (bateria noua e identica ca amperaj) Cine a zis ca masina care sta se strica mare adevar a grait. Multumesc mult de raspunsuri!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.