Jump to content

Liviu95

Members
  • Posts

    151
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Liviu95 last won the day on April 28 2014

Liviu95 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 Coupe

Liviu95's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

19

Reputation

  1. Mersi frumos de sfaturi...m-am gandit si eu la 2.8 dar faza o fost ca am gasit 323i-ul la un pret foarte bun si mai presus de asta intr-o stare absolut perfecta, deci motorul chiar e in mintile lui...e si ultimul an '99 masina. Am mai probat si un 2.5 si 2 2.8-uri ca initial pe 2.8 m-as fi dus si eu dar din pacate nu am gasit nimica sa fie in mintile lui, erau amandoua cam rupte in gura...
  2. Salutare, as vrea sa incep si eu un mic proiect si as avea nevoie si de putin ajutor din partea celor mai experimentati cu niste sfaturi... Saptamana asta am cumparat doua E36, unu dintre ele fiind un 320i Sedan 2.0 S3 Vanos (M50B20) 150 hp, cel pe care o sa construiesc acest mic proiect, iar al 2lea este un donator E36 Touring 2.5 S3 Vanos 323i (M52B25) 170 hp. As vrea ca zilele astea sa ma apuc de transplant, sa pun cel de 2.5 pe cel de 2.0. Acuma as avea si eu nevoie de niste sfaturi, masina nu va fi una daily, daily am un E46 diesel deocamdata. Din masina as vrea sa scot cat mai multi caluti dar in acelasi timp sa fie safe pt motor, nu vreau sa afecteze fiablitatea foarte mult. Un prim pas la care m-am gandit este sa usurez masina cat mai mult, asta insemnand sa golesc tot interiorul, eventual si mare parte din bord si sa pun 2 scaune tip scoica usoare, urmatorul gand sunt franele, la care chiar nu stiu la ce sa ma uit sa fie cat de cat ok si sa ma incadrez si in buget... urmatoarea problema este cresterea performantei motorului, din cele citite pe internet motorul care il am eu este exact cel de pe 325i doar ca umpic detunat de fabrica. Acuma intrebarea mea este ce piese trebuie inlocuite pt a ajunge la aceiasi caluti ca si 325i? Din cate am auzit admisia ar face cea mai mare diferenta... alta problema ar mai fi diferentialul care ar fi cel mai potrivit sa il folosesc pt ceea ce vreau eu... adica masina sa fie cat de cat potenta pt drift... poate pe viitor chiar as incerca sa particip la un mic event pe circuit... asta in cazul in care masina o sa aiba destula putere, dar sper sa fie ok avand in vedere ca vreau sa o usurez cat de mult posibil. Multumesc anticipat !!
  3. @crtir: Mersi de sfat, o sa iau in considerare si E60-urile cu M54B25 @Keepa: Stiu ca suna aiurea dar ambele imi plac chiar daca sunt de clase diferite, si sunt indecis intre a alege o limuzina, si un coupe, la E60 imi place spatiul si confortul care il ofera, totodata si aspectul este unu foarte frumos dar parca toata lumea are E60-uri, pe toate strazile vezi cate un exemplar, pe cand coupe-ul este umpic mai deosebit pt ca nu vezi prea multe E92-uri in fiecare zi, iar ca aspect cu niste jante frumoase, eu zic ca e o masina care va arata deosebit Faza e ca E92-ul ar fi alegerea facuta cu sufletul, pt ca si inainte cand am avut E46 Coupe am fost foarte fericit cu masina, parca avea ceva mai special decat restul masinilor in 4 usi...
  4. Totusi m-as orienta catre un motor in 6 cilindri, chiar daca cel de 2.0 e poate putin mai economic si taxele sunt mai mici, parca feelingul unui 6 cilindri compenseaza banii cheltuiti in plus, plus de asta am verificat umpic piata la modele 2.0 benzina si mi se pare greu de gasit unul dotat, cam toate is chele, nici macar piele si navigatie nu au, navigatia fiind absolut necesara in cazul in care iau e92, pt ca mi se pare urat bordul fara navi... M-am uitat si la 330i-uri dar se pare ca acestea nu se incadreaza in bugetul meu, cam toate pornesc de la 12000 de euro in sus, 325i-urile se gasesc cat de cat dotate pe la 10-11 mii
  5. Insfarsit un raspuns la subiect care ma ajuta mult, mersi frumos!! Mai astept si alte pareri. Banuiesc ca la 325i manual in oras ar trebui sa fie un consum cu 1-2% mai mic, probabil undeva la 13 14 la un mers normal (ceea ce ar fi acceptabil pt mine), is curios sa aud parerea la cineva cu transmisia manuala...
  6. Ai putea detalia? De ce recomanzi acest motor?
  7. Este si N52B25 care are 2500 cmc si s-a facut pana la sfarsitul lui 2007 cred, dupa aia au pus N53B30 care e tot 325i, tot cu 218 cai dar are 3000 cmc...
  8. @six in line: mersi mult de raspuns, pareri ca aceasta asteptam si de la restul, opinii de genul. Poate a avut careva motorul de 2.5 benzina de 218 cai si imi poate spune experienta lui cu acest motor, fiabilitate, cam la ce consum sa ma astept etc. Si intradevar pe un coupe cel mai bine un benzinar s-ar potrivi, iti da feelingul ca chiar este o masina cat de cat sportiva, mai ales dupa sunetul de 6 cilindrii si modul in care toarce cand urca in ture, acest feeling nu se poate compara cu un diesel, fiind fost posesor de E46 Coupe benzina imi lipseste acest feeling frumos care imi dadea o placere enorma cand conduceam masina
  9. Asa e Unknovvn, acum am vazut, greseala mea...
  10. Asa e, iti dau dreptate, chiar daca multi ii catalogheaza pe cei cu masini pe Bulgaria ca fiind "tarani", mai sunt si unii care chiar isi iau masini cu motoare mari nu pisicute 318i si le trec pe Bulgaria din cauza taxelor enorme care nici de-al dracu nu le-as baga in buzunaru la escrocii astia care ne conduc, dar totusi ideea nu e asta, eu ma multumesc cu o putere in juru a 200 de cai, cum e 325 de 218 cai, ceea ce e ok pt Sibiu care e un oras destul de aglomerat si eu zic ca e un feeling destul de fun si cu un 325, pt mine suficient si la 9 milioane impozitul pt mine este ok, problema nu prea e asta, problema e ca motorul sa fie unul fiabil, sa fac o alegere buna...
  11. Mersi de raspuns dar din pacate nu m-ai ajutat cu prea multe...eu caut niste raspunsuri in legatura cu motorizarea pe care sa o aleg, iar de cabrio nu sunt prea interesat si nici nu cred ca m-as incadra in bani, prefer coupe-ul...
  12. Salutare tuturor, Sunt fost posesor de E46 Coupe 318Ci (prima masina), E46 Coupe 330Ci si actual posesor de E46 320D, multumit am fost de toate 3. Acum a venit momentul sa trec la ceva putin mai nou, bugetul meu fiind undeva la 10000 - 12000 euro maxim... iar singurele modele care ma atrag mult (incadrandu-ma in acest buget) sunt E60 si E92. De cateva saptamani incoace urmaresc piata mai ales pe mobile.ro pt ca vreau sa imi iau 2 saptamani concediu si sa ma duc in Germania la neamuri si sa caut ceva pe gustul meu, dar problema e ca nu vreau sa fac o greseala in ceea ce priveste motorizarea si anul la oricare din acest model si de aceea vreau sa va cer sfatul celor care ati avut/cunoasteti mai bine decat mine despre motorizarile puse pe aceste modele. La inceput m-am gandit la E60/E92 cu motorizarea de 2.0D (motorul N47 de 177 cai) dar dupa ce am rasfoit tot internetul am aflat de marea problema cu distributia care m-a demoralizat pt ca vreau un motor fiabil similar cu cele puse pe generatile E46, apoi mi-a trecut gandul la 3.0D dar din pacate nu as mai vrea sa platesc peste 20 de milioane pe impozit, bani aruncati aiurea in buzunarele la niste injositi care ne conduc, asa ca am ales varianta de mijloc 2.5 Diesel sau 2.5 Benzina, la care impozitul de 9 milioane este acceptabil, plus de asta sunt motoare 6 cilindri ceea ce ma bucura mai mult, dar dupa aia am citit numai lucruri nasoale si despre aceste motoare, cum ca ar fi problematice si ele... deci pur si simplu am luat-o umopic razna pt ca vreau sa raman fidel marcii BMW in continuare dar vreau o masina buna, fiabila si fara probleme, in care sa bag bani in motor aiurea... As aprecia enorm sa ma ajutati cu niste sfaturi pentru a face alegerea cea mai potrivita... la ceea ce m-am gandit eu ar fi E60 cu motorul 2.5 diesel de 197 CP (facelift dupa 2007), E92 2.5 benzina 218 CP, sau in ultimul rand E60 2.5 benzina (190 CP)... cu sufletul as alege variantele pe benzina, pt ca stiu ca un BMW 6 cilindrii benzina ma va face iar fericit cand il voi conduce, dar cu creierul as alege 2.5 diesel pt consumul mai mic, desi nu voi mai avea aceel feeling placut de a conduce o benzinara... sunt foarte indecis, va rog sa ma ajutati cu niste argumente pentru a face alegerea potrivita si de care motorizari ar trebui sa ma feresc, care sunt problematice si care sunt fiabile... VA MULTUMESC FRUMOS !!!
  13. BMW E90 NFL si pe locul 1 BMW seria 1, cel mai oribil BMW
  14. Liviu95

    BMW

    Nici mie nu imi place toba dar provizoriu va ramane asa nu o mai tot modific pentru ca vreau sa ii pun bara spate de M3 CSL http://dtmfiberwerkz.com/access/images/E46-8.jpg
  15. Liviu95

    BMW

    Niste poze mai recente facute cu telefonul: http://111.imagebam.com/download/2mCLaoXF3G3jqhTwwrd1yg/34357/343565644/2.JPG http://109.imagebam.com/download/EiUR_bXN7R_IBTYdimn3eg/34357/343565647/3.jpg http://110.imagebam.com/download/ANxVIxm51oXSyjfSX7RsGw/34357/343565651/4.JPG http://111.imagebam.com/download/XStvt5z0ae1dZ-vuFMvtEg/34357/343565653/5.JPG http://110.imagebam.com/download/lwkVDlEEJRizyh8AbDeG8A/34357/343565659/7.jpg http://112.imagebam.com/download/oJsnBc4LAANO5kAU5auIOA/34357/343565662/8.jpg http://110.imagebam.com/download/rdxK2v9VrQm-1eL6xHucpQ/34357/343565665/9.JPG http://111.imagebam.com/download/bRvII1rWfG1P2RSAxCncyg/34357/343565667/10.JPG http://109.imagebam.com/download/PmwQUvXzOAjIxLbN_c6yoQ/34357/343565671/12.JPG
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.