Jump to content

extremeseby

Members
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Mallnitz, Osterreich sau Cluj
  • Interests
    .. gauritorul de buzunar, Honda CBR 929

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318d

Recent Profile Visitors

5058 profile views

extremeseby's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Poti pierde apa si pe la capacul de pe vasul de expansiune daca e slabit arcul si-ti da afara sub 1,5 bari. Parerea mea e sa incerci cu 2,5 si sa astepti, dar sa ai vizibilitate peste tot traseul de furtune, inclusiv in interiorul radiatorului EGR.
  2. Dimensiunile sunt aceleasi. Practic se potriveste. Dar sunt 4 arcuri diferite pe spate in functie de dotarile masinii. Foloseste BMW ETK, introdu vin-ul si poti afla exact codul arcului tau.
  3. La fel am patit si eu, nu-mi mai mergeau comenzile din stanga. Dupa o diagnosticare a benzii si a tuturor firelor cu ohmmetrul a reiesit ca modulul in sine avea o problema. Toate firele de contact erau ok. Problema era pe placa: o bobina SMD desprinsa la un capat. La mine a fost un caz izolat, dar in cele mai multe din cazuri e de la melc
  4. La tine se afla sus in compartimentul calculatorului. E felie de tort sa-l scoti afara http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/53/64
  5. Salut. Cat ajunge perechea de arcuri ? 33536750756 imi poti da si un pret la KYB RJ6201? Multumesc
  6. Salut. Da-mi te rog niste preturi pentru 31126783376 31351094555 31356780847 preferabil Meyle daca gasesti kit de reparatie la pachet Multumesc mult
  7. O simpla clasificare dupa culori in ordinea crescatoare a duritatii arcurilor pentru: FATA: gri; portocaliu; rosu/alb; maro SPATE: verde/verde; albastru/albastru/albastru; verde/verde/verde; maro/maro Sper sa va fie de folos in cazul identificarii. Oricum recomand Eibach in cazul unui upgrade
  8. La chiulasa arsa mai apare si consumul de antigel, fumul alb, antigel contaminat cu ulei, spuma pe capacul de la ulei, o bujie mai curata ca celelalte si pot enumera pana dimineata. Tu ce simptome ai? Detaliaza! Pompa de apa ai desfacut-o pana la urma si termostatul? Ai multe piste de urmat dar intr-o saptamana maxim o scoti la capat.
  9. Puntea n-o vad niciunde la e46. M-ar ajuta mai degraba niste repere exacte de pe realoem daca binevoiesti. Multumesc mult
  10. Am citit tot topicul colegului Bala cand si el a avut o problema similara cu uzatul pe interior. Tind sa cred ca si la mine sunt ceva bucse duse. Probleme de stabilitate n-are masina. Maine verific cat pot pe dedesupt. Daca imi regleaza unghiurile cu presupusele bucse uzate n-am facut iar nimic fiindca se va agrava treaba iar. De aceea intreb colegii care bucse mai exact sa le schimb pt ca la mana nu se simte nici un joc.
  11. Salut! Cu ocazia schimbarii rotilor am observat ca anvelopele din spate prezinta o uzura exagerata fix pe marginea interioara-coltul anvelopei. Masina e un e46 touring iar suspensia pe spate pare un pic mai joasa raportata la cea fata. Are pachet M-technik exterior si nu-s sigur daca il are si pe cel de suspensie M (pentru ca nu stiu diferenta dintre ele). Anvelopele erau 205/55/16 si de 2 ani incoace cat am facut schimbul vara/iarna abia acum a aparut problema. In contraaripa/amortizor+arc nu exista urme de uzura. Ce ar trebui sa verific pe langa presiunea din anvelope si o vizita la un service de reglat directia? Ma gandesc ca nu s-a modificat camber-ul peste noapte. Sa fie arcurile lasate, amortizoarele duse sau ceva bucse anume? Bucsele uzate cum se verifica? Daca misc de roata suspendata totul pare ok. Multumesc!
  12. eu in austria mi-am luat bosch cu 17 euro/buc. in tara tot in pretul ala le gasesti. iti recomand sa le schimbi pe toate 4 odata
  13. Cumpara un futrun nou/din dezmembrari de la intercooler la egr. E presiune totusi de cativa bari. Daca se sparge si iti trage resturile de improvizatie/murdarie in admisie poti sa-ti iei adio de la motor. Nu-i de joaca!
  14. Recomand sa dai jos tot ce tine de EGR si sa cureti la o spalatorie valva cu jetul de apa. Insista! Nu folosi solventi deoarece iti pot patrunde la membrana de vacuum. Deasemena fara forta bruta, surubelnite sau orice poate zgaria interiorul valvei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.