Jump to content

bogdansbg

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.getawayinbucharest.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Berceni Hills

Previous Fields

  • Masina
    E39

bogdansbg's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu uita sa postezi linkuri catre anunturile tale, daca le publici pe alte siteuri. Eu sunt in prospectare si o sa urmaresc putin evolutia. Ai idee ce motor (ca si serie) i-au pus in schimb? Scrie ceva in acte despre asta? Ceva mai multe poze. Cu compartimentul motorului, portbagaj, pe dedesubt? Multumesc
  2. Benzina V8 suna bine dupa 3000rpm , dar iti recomand V8-ul de la 740d (2001)
  3. Exact, datele producatorului si evident datele unei masini ingrijite cap-coada si stock, fara jante pe 20 inch si late de 235 ca la "jmekerii" din RO. Si rog frumos, sa nu inceapa lumea sa spuna ca jantele si cauciucurile n-au nici un rol in jocul consumului.
  4. Cum ziceam, un topic care starneste emotie in randul benzinarilor :hyper: muv: cum de unde am aparut ? eu sunt pe internet de prin 1994, tu de unde ai aparut ? fii mai concret cand vrei sa te exprimi ! Daca tu detii un 525D manual in momentul de fata, un E39, si-ti consuma 13% in oras, atunci ai mari probleme, crede-ma. DOMI - imi plac raspunsurile tale si ti le respect, totusi cu prima ocazie te voi invita la Petrila, unde te rog sa vii cu 525i-ul tau sa facem un mic demo si de consum si de "tractiune". Sper doar sa nu te enervezi, totusi iubim amandoi aceeasi marca . Si este evident ca daca nu esti diesel-ar, nu stii cum suna un motor diesel sau sa-l simti. Si DA, cuplul nu conteaza ........................ la benzinare ) Numai bine.
  5. Raspuns la topic: Da, e la moda Diesel-ul. E clar ca topicul starneste pasiunea celor pt diesel impotriva celor pe benzina. Considerand ca vestul este cu vreo 40-50 de ani inaintea noastra, ma intreb DE CE toate firmele de distributie folosesc diesel-uri si nu benzine ? Cand benzinele sunt totusi mai ieftine, si ca pret si ca intretinere. Alta intrebare: de ce toti transportatorii au autoutilitare diesel si nu pe benzina ? Costuri, nu ? Cand vine vorba de fiabilitate in timp, diesel-ul are o durata de viata de vreo 2 ori mai mare decat benzina. Recent am descoperit ca este un Benzinar mai economic in oras decat un diesel. Este motorul de 1.2 TSI de pe Skoda (VW). De ce a ramas lumea legata de benzina ? Probabil datorita pretului de achizitie (de noua), vor scartait de roti si caldura repede iarna. Ah, si am mai auzit una "DIESEL-ul se aude urat, benzina e silentioasa" (astia sunt LOGAN-ari). In ceea ce priveste cuplul si tractiunea, o sa dau exemplu pe E39, sa fim seriosi, cand vreodata o sa poti compara un 530i (300Nm) cu un 530D (410Nm) ??? Legat de CONSUM: 525D 2003 "computerizat la motor" dus in 200CP, consum URBAN 7.5% alergat. Eu sunt PRO chip-uire profesionala, pentru ca relaxeaza parametrii motorului, care, pt cine stie, vine gatuit din fabrica. Daca ar fi sa aleg intre un 320i sau D as alege D, si E46 clar, pentru ca e una din cele mai echilibrate masini facute vreodata, ieftine la intretinere si consum minmal. Diesel inseamna sa stii sa asculti un motor, sa-l iubesti pentru cum toarce, cum se invarte el inauntru si sa-l simti. Si n-as da un BMW diesel pentru nici o alta masina de pe pamant, sunetul ala este sublim si cand dau la cheie sa-l pornesc imi da mereu fiori. In final, pentru toti cei care au Diesel, sa ascultam un Prodigy - Diesel Power
  6. multumesc pentru sfaturi. intrebare: daca ai fi dealer ai mai face TUV la o masina de 400-500 Euro ? eu o iau si logic.
  7. neah, nu-mi fac griji d-astea, e dealer serios si ia masini de la persoane fizice. iar in cazul de fata sigur i-a expirat TUV-ul si nu i l-au mai facut. oricum toate masinile lor arata impecabil, spre deosebire de masinile comercializate de AAA Auto care sunt niste rable ordinare. Oricum nu comparam ce fac cehii la noi cu ce fac germanii la ei in ograda. in fine, nu o sa plec fara sa-mi confirme niste detalii, ca nu-s nebun sa iau avion si tren pana acolo (ca e tocmai in Lubeck) sa ma trezesc ca-i varza la motor sau alte probleme. daca-i vad relaxati si deschisi sa ma ajute, atunci vorbim altfel. oricum, masina din RO nu mai iau, prefer sa stau 2-3 saptamani pe mobile.de pana apar masini ingrijite la dealeri seriosi si sa ma duc eu sa le iau, ies si mai ieftin si cu inima impacata. weekend placut
  8. ce masina e? nu te intrebi de ce nu are tiv si de ce nu poate sa-l faca? ce nevoie am de tuv, daca vin in RO si ii fac aici RAR si o inmatriculez ? iau numere provizorii pe 3 zile si vin in RO cu ea. e un ford escort.
  9. Eu s-ar putea sa plec luni in LĂźbeck Germania dupa o masina si daca se va intampla asta va anunt ce si cum, ca ma duc la un dealer sa iau. Masina nu are TUV, stiu asta din start. Iar numere nu vreau pe mai mult de 3 zile pentru ca scot nr rosii de la noi si pana la finele anului se schimba si taxa auto. Numai bine
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.