Jump to content

Rogy26

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • AIM
    don't have
  • MSN
    i'm not using
  • Website URL
    http://www.ota.ro
  • ICQ
    1

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    316ti

Rogy26's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am ajuns intr-un final :) calin.. nu e senzorul :) este ECU, sau DME.. acum caut pe la dezmembrari! :(
  2. Am sunat acum la cei de la www.ecu.ro .. sunt cam praf oamenii.. nici nu stiau ce sa ma intrebe.. ma intreba de pompa, imi zicea ca: modelul dumneavoastra nu e in atentia noastra.. etc le-am zis: bah voi reparati sau cumparati??? si ei: nustiu, nu cred ca va putem ajuta... =))
  3. O intrebare nu strica :twoup: asa ca astept o cotatie! MS
  4. 1. problema este DME-ul (sau ECU) cum ii spune-ti voi pe aici... e o problema de contact/masa. 2. dupa ce am lasat masina peste noapte, dimineata nu a mai pornit, am tras de fire am scos ala.. pina la urma am observat ca daca departez placa de baza de carcasa de metal functioneaza... prin urmare am bagat cartela de la bloc (care e din plastic) intre placa de baza si carcasa... si ghici ce: s-au stins toate becurile si masina a pornit! 3. totusi computerul imi arata temperatura de afara de +50 grade celsius si temperatura motorului fix 50 grade oricat as merge..deci s-ar putea sa aiba si alti gargauni. 4. tebuie dus la un electronist!... sau 5. ARE CINEVA UN DME (ECU) PENTRU MODELUL ASTA: VIN: FT59948, SAU AVETI UN PRIETEN CU PARC DE DEZMEMBRARI CARE POATE SA AIBA, SAU DACA AJUNGETI IN VREUN PARC PUTETI SA ARUNCATI O PRIVIRE?.. DACA AVETI MA INTERESEAZA SI CAT COSTA! Va multumesc important pentru tot interesul manifestat aici pe forum... asa invatzam :) din experienta sau din greselile sau norocul altora :twoup:) as putea sa zic. Ciao, Rogy
  5. Acum 15 min am ajuns acasa (Bucuresti). fac un scurt istoric! weekend de ........ in camera de hotel, orasul respectiv cred ca e orasul in care s-a turnat filmul I AM LEGEND. Nimeni pe strazi nimeni la geamuri.. toate obloanele trase, toate jaluzelele.. nici un magazin deschis, 4 camere de hotel ocupate din circa 60! - luni ora 8. prezentare corect la apel. Locatie service BMW Agrinio. Temperatura 23 grade celsius, cer insorit, umiditatea aerului scazuta, atitudinea stafului tehnic foarte ostila! - ora 9.20 - GT1 ZICE - MASINA E IN PERFECTA STARE DE FUNCTIONARE.. sau cel putin nu apare nimic la diagnoza. (contact, cheie - nimic).. 3 mecanici se uita unul la altul si nu inteleg fenomenul.(REPET - REPREZENTANTA OFICIALA BMW). - nu aveam wireless la service deci nu am putut sa raspund, probabil o fi fost Sile la statia mea, va comunicat el ca eu nu sunt la post! :)) - dupa 2 ore de diagnoze si rediagnoze... cik e clar senzorul care l-ai schimbat in ROMANIA nu e BUN (part number-ul respectiv, care aparea pe cutia senzorului 13627548994 cik se potriveste la motoare e46 fabricate dupa 03/2005 si ca eu trebuia sa am alt crankshaft cu alt partnumber valabile pentru motoare e46 fabtricate pina in 2005, masina fiind din 2003). - un mecanic mai batran nu prea a fost de acord cu aceasta ipoteza a unuia tinar... si i-am zis de clank-ul care il dadea atunci cand ma jucam cu releul.. a pus contactul si a inceput sa miste de firele care intrau in DME.. si HOPA HENTZ... i-am zis FAULT ACOLO, cartonas GALBEN, atac din spate.. a scazut temperatura, si masina a pornit. - cik e clar: reprogramam DME.. 2 ore au incercat sa reprogrameze dar nu a mers.. nu dadea raspuns acel DME. - au venit cu solutia: DME NOU = 1200 euro. - le-am zis ca am probleme cu inima si sa nu se joace.. am fix 65 euro in portofel si vreau sa plec cu masina acasa azi. - au inceput sa rada! ... cik: vrei o cafea? o apa?.. ti-e foame?... am refuzat initial.. apoi cand mi-am dat seama ca e de stat.. am acceptat. AM comandat la destia cu livrare rapida si au platit ei :)) (cred ca le aruncasem o provocare :()) vroiau sa repare masina cu 65 euro.. si au zis sa nu mai cheltui din ei pe mancare.... - le-am zis ca am sunat in germania si am facut plangere ca cei din PATRA m-au pus pe drum si am cheltuit atatia bani din cauza lor.. la faza asta s-au uitat unii la altii si au devenit mai seriosi. :( - mecanicul mai batran s-a infuriat.. si-a facut o tigara de foi.. i-am zis ca daca baga iarba sa imi dea si mie ca vreau sa zbor ...spre casa! - a scos acel DME s-a uitat la el atent, la mirosit la intors pe toate partile - mi-a spus ca s-a mai umblat in el.. cel putin de cand am eu masina nu s-a umbat.. poate aia in germania??!? - a conectat fierele iar si a inceput sa atinga contactele.. masina facea ca pomu de craciun.. acu la temperatura facea de parca era la bunjee jumping...si motorul clantzanea ca taietorul de lemne...plm BMW, nu altceva. - a sunat un electronist, a luat DME-ul l-a adus.. masina a pornit. - test drive 10 min, si output: masina e gata, costa 72 euro (dupa 7 ore de incercari). - ma sui la volan opresc motorul, stau 20 sec, pun contactul... SURPRIZE: SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN :D) LUMINITZE BECULETE, ARTIFICII SI ASA MAI DEPARTE - S-AU APRINS TOATE ALEA. - s-a enervat mecanicul la desfacut iar ala si a inceput sa atinga niste chestii.. dupa 10 min s-a prins de o smecherie, la chemat pe electronist.. a lipit o gramada de pini intre ei.. test drive, masina a mers. a zis asta e nr meu de mobil.. daca pica suna-ma ca tre sa ajungi in romania cumva. - am plecat.. pe drum s-a aprins de 2 ori becul la baterie si la EML.. si a dat in nas (a scazut in turatii pentru 2 sec)... apoi si-a revenit. - am bagat benzina doar cu motorul pornit... -aaa btw.. a costat 72 euro la bmw, 50 euro electronistul, si 20 euro i-am dat lu mecanic pentru ca imi luase sandvis si apa - am decis sa rmaan in KATERINI, linga salonic deoarece daca ceda noaptea in bulgaria imi era greu sa ma descurc cu toti tampitii care nici engleza nu vorbesc. - azi dimineata masina a pornit... si am mers 800km legat fara sa opresc motorul deloc, nici cand am alimentat... cand am ajuns in Bucuresti, am oprit motorul, l-am pornit.. se pare ca merge. - o sa merg cu ea unde mi-a recomandat DanS (bmw otopeni) si o sa vedem. pot sa zic TOPIC CLOSED. MULTUMESC TUTUROR PENTRU SPRIJINUL ACORDAT SI INTERESUL DE A RASPUNDE SI A VENI CU SOLUTII ATAT PE FORUM CAT SI LA TELEFON. VA DORESC SA NU AVETI BAFTA MEA. CHELTUIALA TOTALA DATORATA ACESTEI DEFECTIUNI: 1180 EURO (cazari, mancare, reparatii, diagnoze, etc) VA PUPA AL VOSTRU, DANIEL
  6. 1. aici nu e vorba de vrut sau nevrut.. e vorba de competente. EU NU AM COMPETENTE PENTRU ASA CEVA. 2. am 25 ani, sunt inginer de 2 saptamani :) anu asta am terminat facultatea deci idei de condensatori, sigurante, etc am dar nu mai mult! 3. am compentente pentru alte chestii. software&hardware. - daca imi dai un calculator sau notebook pot sa discut exact cum discutati voi de un e46 :twoup: - eu momentant sunt doar un utilizator al unui BMW nu mecanic, sunt mecanic in siteuri si web development.. fac asta de 7 ani. 4. Am avut dacie.. si ma saturasem sa o pornesc apasand pe capul de la bendix, sa suflu in jigler, sa iau curent de la bateria altuia, si sa umblu cu 100 de chei in portbagaj.. am zis ca BMW e masina! si ca trebuie sa elimin cele mentionate anterior. Nu sunt dezamagit de ea.. pina acum a fost ok, chiar: "i'm lovin it" - micuta, bagareatza, fisneatza.. etc, consum cam mare dar mi-am facut treaba, am fost multumit. - ASTA NU INSEAMNA CA TREBUIE SA MERG CU TRUSA DE SCULE IN PORTBAGAJ, CU SENZORI SI MAI STIU EU CE ALTE CHESTII - totusi o diagnoza ar fi utila pe care mi-o voi procura. 5. Cineva imi sugera sa o vand cum o repar, dar NU asta e solutia. Masina asta NU a facut nici o alta figura in afara de acest senzor - deci nu o voi vinde dupa ce am dat 12000 euro pe ea.. ca sa iau acum 6000 .. si sa dau banii pe o alta panarama care cine stie ce probleme are... invatz din mers ce are si poate peste 5 ani o sa stiu sa o repar singur cand pica. 6. daca eram in romania, austria, germania probabil problema era rezolvata de mult.. si nu s-ar mai fi ajuns aici. uneori e vorba de noroc, locatie, circumstante.. la mine toate au complotat impotriva mea :)) - putea sa cedeze in p*** masii cand eram in serviceul BMW din PATRA - mi-au facut diagnoza si a zis ca: exista o problema de transfer de date intre computerul de motor (care e ECU probabil) si computerul principal al masinii si ca nu are o problema electronica si ca o solutie ar fi reprogramarea acelui ECU care era destul de costisitoare.. nu mi-a comunicat un pret!..btw: aveti idee cat costa? cam atat. Ciao
  7. e de la mama lui.. a venit in cutia lui de la bmw si scrie pe el bmw (nu cu abtipild.. ci pe plastic, turnat) plm
  8. n-ai inteles.. 1. stau pina luni si o repar! pentru ca trebuie sa stie vreunu de la bmw sa o faca. 2. prin absurd presupunem ca dureaza 7 zile sau 10 zile sau asa mai departe.. iau un atuocar si o tai spre romania. 3. daca e mai rentabila platforma decat reparatia, chem platforma! :) sper ca am fost destul de clar... (pasii de sus se fac pe rand nu toti odata :) )
  9. laptop avem.. tot timpul am zis ca atunci cand plec la drum sa imi iau diagnoza cu mine ca sa stiu daca e de stat sau de plecat acasa :)) cel putin stiam ce are si daca e de competenta mea sau a altora din zona sa o faca daca nu... go home ASAP :). btw alex.. de unde imi procur si eu o diagnoza pentru viitor, si cat ma costa? :( 1. masina pleaca pe roti de aici. AM ZIS! :(), nu o tractez (e parcata la reprezentanta BMW in parcare, care are si service - ALPHA AUTONET GRECIA - E UN FEL DE AB ROMANIA) 2. eu plec si o las aici pina se rezolva 3. platforma din romania daca e rentabil Rogy
  10. update: am fost la masina acum cateva minute, bag cheia .. si ghici ce: problema se reia, dsc galben, rotita dintata, frana de mina pe rosu, temperatura 100 grade.. motorul nu porneste...scot releu, pun contact si apa tot la 100 grade.., bag releu tot nu porneste. PS: mecanicul care a venit aici a venit sa ii recupereze pe cei cu care eram eu.. si in cazul in care faceam rost de senzor l-ar fi schimbat.. la prima vedere a zis ca nu are ce sa faca deoarece nu are tester si banuieste ca masina are mai multe probleme.... in fine. DanS: am vazut ca mai sunat, nu aveam telu la mine.
  11. ok... am 96 eur cost suplimentar momentan ...:twoup:
  12. Exact Laurentiu, numai ca ar fi ramas cu acelasi simpton (indicatorul) si dupa fortarea in tensiune a releului, si nu pornea nici cu politia...scuze :) Se vede starea lui cand ridica intake-ul fiindca sonda este sub acesta cam la 200 mm stanga cum privesti (component# 9 in poza). Recunosc ca in momentul in care am auzit de acul la peste 100 primul impuls asta a fost (cablaj w/o sonda traductor--deci lipsa de comunicare)dar stiind si de dummy error-ul posibil am intrebat un amic care este foarte avizat in electrica/ electronica BMW si mi-a reamintit de o chestie asemanatoare din trecut la care am fost amandoi martori si am rezolvat-o asemanator. Deasemeni incalzirea si topirea partiala a filonului care duce la senzorul de arbore face chestia asta. Nu trebuie exclus din calcul...Sa asteptam sa-i ridice mecanicul care vine din tara galeria si ne spune. Daca s-a petrecut lucrul asta, senzorul nu scapa.... mecanicul din romania ajunge in 15 min.. mai are 20 km.. dar intrebarea mea este: daca nu am senzor mai are rost sa mai scoata galeria??? o demonteaza degeaba... mai bine astept sa deschida luni dim la bmw. ciao
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.