Jump to content

AngelHeart

Members
  • Posts

    249
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW

AngelHeart's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

117

Reputation

  1. S-a vandut, se poate inchide. Multumesc.
  2. BMW E46 318i FL, an fabricatie 2002 Specificatii tehnice: Benzina, 1995 cmc, 136 CP, valvetronic Kilometraj: 208300 Culoare: Gri metalizat ITP: valabil pana in februarie 2022 DotĂŁri: - Inchidere centralizata - Lumini ambientale - Senzori parcare - Suport de pahare - CD Player Business - Angel Eyes SMD - Geamuri electrice fata - Volan in trei spite, cu comenzi - Cauciucuri bune vara + iarna (2016/2017) - 2 chei diamant + 1 service Masina a fost achizitionata de mine in iarna lui 2016, fiind deja rulata in Romania, ulterior descoperind si o multitudine de probleme care la prima vedere nu existau. Am incercat sa am grija de ea, nu sa-mi bat joc ca fostii proprietari si am mai scos-o la lumina. Estetic arata bine, cu mici semne de batranete si ceva stersaturi pe bara spate, de prin parcari. Din punct de vedere mecanic am tot schimbat ce a fost nevoie sau preventiv, momentan neavand nevoie de interventii. Cat timp a fost la mine, am avut si ghinionul accidentelor, in mare parte probleme de tinichigerie, la ultimul fiind insa lovita si roata dreapta fata. Deci a fost julita pe ambele parti in timp. Pe termen mediu-lung ar mai avea nevoie de o curatire a injectoarelor (la recomandarea unui mecanic) si revizia in cursul acestui an. Probleme cunoscute: - Inchiderea nu merge din telecomanda, am incercat sa schimb bateria dar nu i-am dat de cap - Doua locuri unde se poate observa rugina - O crapatura pe parbriz (~10cm) - Un senzor de parcare ars - Motorasul oglinzii din stanga nu este functional - Nu se aprind luminile pe marsarier Pret: 1950 Euro, negociabil. Nu fac schimburi. Reducere 200E pentru membrii BMW Club Locatie: Bucuresti, sector 6. Scurt istoric service: 175.600km - (22.12.2016) - Schimbat antigel (BMW G11 albastru) 179.000km - (04.04.2017) - Anvelope vara Riken 205/55/16 179.300km - (22.04.2017) - Ulei Motor (MOBIL1 NEW LIFE 0W40) - Filtru ulei (MANN) - Filtru aer (MANN) - Filtru benzina (MANN) - Bobina inductie 2 (Bosch) - Baterie (Exide Premium EA612 - 61Ah/600A) - 05.01.2015 180.000km - (09.05.2017) - Bucsa bascula stanga fata (Metzger) 180.500km - (01.09.2017) - Arc supapa (OE BMW) - Rectificare/verificare chiulasa - Repair kit valve seal ring (OE BMW) - Garnitura chiulasa (OE BMW) - Garnituri diverse motor (OE BMW) - Prezoane chiulasa, suruburi, piulite, oring, etc - Seal kit vacuum pump (OE BMW) - Filtru de ulei (OE BMW) - Ulei motor (BMW 5W30) - Antigel (BMW G11 albastru) - 4 x Bobine inductie (OE BMW) - 4 x Bujii (NGK) 180.650km - (01.11.2017) - Anvelope iarna Riken 205/55/16 182.700km - (20.02.2018) - Rezistor final aeroterma (Hella) - Pompa apa parbriz (Meyle) 184.000km - (16.04.2018) - Baterie auto EXIDE EA640 Premium 12V 64AH, 640A 185.200km - (26.06.2018) - Kit garnituri pompa vacuum (OE BMW) - Bucsa bascula dreapta fata (Febi) - Clapeta acceleratie (SH) - Debitmetru (SH) 190.000km – (05.12.2018) – Kit distributie (SWAG - Florin Chitila) 196.000km - (20.08.2019) - Filtru aer (OE BMW) - Filtru ulei (OE BMW) - Filtru polen (MAN) - Senzor antigel (Febi) - Ulei BMW 5W30 199.185km - (23.01.2020) - Protectii discuri spate (Klokkerholm) - Discuri fata spate (ATE) - Placute frana (Textar) - Etrieri (ATE) - Saboti frana spate (Brembo) - Set accesorii saboti (Febi) - Buson vas expansiune (Hella Behr) - Lichid de frana DOT4 (Valeo) 201.000km - (25.04.2020) - Bascula dreapta fata (OE BMW) - Bieleta antiruliu fata dreapta (OE BMW) - Bieleta directie dreapta (OE BMW) - Cap de bara fata dreapta (OE BMW) 201.500km - (15.05.2020) - Amortizoare fata (Sachs) - Amortizoare spate (Sachs) - Flanse amortizoare (Febi) - Tampoane burduf amortizoare (Febi) - Bucse brate suspensie spate (Febi) - Reconditionare caseta directie (Tureal) 202.700Km - (07.07.2020) - Ulei motor Mobil Super 2000 - 10W40 - Filtru ulei (MAN) - Garnitura carcasa filtru ulei (Elring) - Garnitura racire ulei (Elring) - Filtru aer (MAN) - Filtru benzina (Bosch) - Pompa benzina (Delphi) - Bieleta antiruliu stanga(Febi) - Bara directie stanga (Febi) - Ansamblu burduf bara directie (Febi) 206.800Km - (12.12.2020) - Rulmenti fata (FAG) 207.830Km - (09.01.2021) - Role intanzitoare alternator (INA) - Curea transmisie (Continental) 208.290Km - (07.07.2021) - Vas de expansiune (FEBI) - Capac conector racire (VAICO) - Antigel G11 (HEPU) - Bujii (NGK) Nu mi-au incaput toate pozele in primul post, pun aici si problemele:
  3. Neata! Aveti idee care e diferenta dintre uleiul BMW Twin Power Turbo 5W-30 LL-04 vandut la Bavaria si cel de la restul magazinelor de piese? Intreb pentru ca am observat ca diferenta de pret este foarte mare. In oras e 35-40 lei bidonul de 1L, iar la Bavaria 136,12 lei. Ma asteptam la un pret dublu, dar nu aproape cvadruplu. Multumesc.
  4. Din punctul meu de vedere cauza principala pentru multele accidente din Romania este lipsa educatiei oamenilor, in general. De aici cred ca deriva si indisciplina si nesimtirea si teribilismul. Si cum nu ne putem civiliza peste noapte, cred ca singura metoda ar fi marirea amenzilor si/sau inasprirea pedepselor. Macar sa stim de frica, daca de altceva nu. Sincer, nu stiu cum se mai circula prin vest in prezent, dar ma uit mereu cu drag la acest filmulet si ma gandesc daca voi prinde asa ceva si pe la noi: http://www.youtube.com/watch?v=zv9FQZ7kgqU&t=1s
  5. Eu unul, de la pisicuta n-am mai avut asa chimie cu un treiar, exceptand M-urile. Chiar frumos. http://www.youtube.com/watch?v=GzWvu4VjRb8
  6. Salut! Aveti idee daca telecomanda are si buton de panica sau merge setat butonul cu romb ca atare? Cu setarea standard din fabrica, aprinde farurile. Multumesc. L.E. Pentru admini: Se poate muta topicul la "Seria 5"? Nu avem acolo si G30.
  7. Intr-o situatie similara cu acelasi model, problema mea a fost una dintre bobine care nu mai functiona in parametri. Eroarea de pe tester a fost "missfire cylinder 3". Pe langa pierderea puterii la mine se simtea si motorul altfel, mergand doar in 3 pistoane. Cel mai bine e sa te duci la diagnoza cum a zis colegul, ca nu se stie cum dintr-o problema se fac mai multe daca o lasi asa.
  8. Buna seara. Avand in vedere ca s-au cam imputinat service-urile din rubrica de servicii si s-ar parea ca am ceva probleme cu valvetronicul/vanosul si fiind nevoie de reparatie sau inlocuire, am cautat un pic pe net si am gasit service-ul de mai jos. Nu stiu de ce, dar poza din interior imi pare cunoscuta, vazand-o parca tot aici doar ca acum n-o mai gasesc. http://bmw-valvetronic.ro/service-bmw-valvetronic/ Stiti ceva de ei? Multumesc.
  9. Nu am de ce sa ma supar, ca sunt si eu constient de situatie, dar cum nu e a mea nu stabilesc eu valoarea. Doar ca nu inteleg unele rautati, mai ales pe un forum de pasionati. Cum zicea si WIN60, daca suna cineva bine, daca nu asta e. La pretul pietei o pui cand vrei sa scapi de ea mai repede, in rest cat considera proprietarul, care mai e si atasat de ea. Si nici n-a fost luat in calcul cat a costat initial sau costurile de dupa, ca sarea de 50.000 si atunci chiar te gandesti s-o tii pana o dai la rabla. Graba intr-adevar nu e, ca are deja alta noua. - Ambreiajul a fost schimbat ca incepuse sa faca un zgomot in marsarier si parca mergea in gol un pic si n-a vrut sa-l lase pana crapa de tot sau sa ramana cu ea in drum. - Cu cainii sunt doua variante, ori au sarit dupa vreo pisica, ori a aruncat vreun vecin cu ceva de mancare cat a fost prin parcarea blocului. Muscasera si din mastile de praguri in capetele dinspre rotile din fata, dar acelea au fost schimbate intre timp. - De tinut as fi tinut-o eu, chiar daca nu-mi place dieselul, dar consider ca nu pot avea grija de ea asa cum trebuie. Eu unul fiind bugetar, la cumpararea unei masini am luat in calcul atat pretul de achizitie cat si intretinerea ei pe parcurs. Asa ca m-am limitat initial la E36 si apoi la E46. Daca pica ambreiajul cat era la mine, scoteam mai greu din buzunar 8000 de lei sa-l schimb. Si nici atarnator nu vreau sa fiu pe la altii, fie ei si din familie. Multumesc.
  10. Piata chiar e facuta dupa toate rablele aduse din Germania. Si eu unul am avut de suferit din aceasta cauza, o data cu E36 pe care l-am luat cu 2300E, si cand sa-l vand au scos astia taxa si au umplut piata, astfel de la 800-1000E cat ar fi facut la vremea aia, l-am dat cu aproape 2500 lei. Apoi m-am pacalit cand am cumparat cel mai bun E46 din Germania, fara "probleme", "corecta" si mai stiu eu cum. Nici in Germania nu-si vand aia toti masinile de bune, doar ca s-au plictisit de ele, sau ca vor ceva mai nou. Cu masina nu am de ce sa ma laud, ca nu e a mea, e a sotiei. Ca e un pret mult mai mare decat ce gasim prin targuri, asa e. Dar pentru cel ce a avut grija de ea atata timp si o stie, e pretul corect. Inclusiv la reprezentanta si inca un service au zis ca nu e masina de dat. Nu e nimeni obligat sa o cumpere. Iar cel care va ramane cu ochii la ea si stie ce vrea, nu doar ce e mai ieftin, sigur va gasi o cale de intelegere si la pret.
  11. BMW E60 520d, an fabricatie 2006 Specificatii tehnice: Diesel, 1995 cmc, 163 CP Kilometraj: 120.000 Culoare: Titan Silver Consum urban: 8-9l/100km Consum extraurban: 6-7l/100km Dotări: - Alarma din fabrica - Clima bizonala - Scaune fata incalzite - Tapiterie piele neagra - Pachet fumatori (scrumiera + bricheta) - Suporti de pahare in bord - CD Player - Faruri cu xenon si spalator din fabrica - Proiectoare ceata - Angel Eyes cu bec pe led - Cauciucuri bune 225/55/16, vara Michelin + iarna Continental, folosite cate un sezon Masina a fost achizitionata de noua in 2007 de la Bavaria, unde se poate verifica si istoricul, acolo facandu-se service-ul in mare parte. Kilometrajul este real, fiind folosita mai mult pentru drumul catre munca si cateva concedii. Estetic arata aproape ca in prima zi. Nu are probleme mecanice, de tinichigerie sau articulatii, toate necazurile aparute fiind rezolvate la timp de cate ori a fost nevoie. Ambreiajul (kit+volanta) a fost schimbat in decembrie 2016. Probleme: - Senzorul de telecomanda functioneaza doar din apropiere (~5m). Probabil au oxidat lamelele senzorului, ca bateria telecomenzii am schimbat-o. - Pe portbagaj are o ciubitura in vopsea - Antena de navigatie are mici urme de zgarieturi (muscaturi de caine). Pret: 12.000€ - Negociabil. Nu fac schimburi. Telefon: 0722.56.57.31
  12. Am fost la diagnoza azi si clapeta de acceleratie apare cu erori. Ar trebui schimbata, eventual si debitmetrul.
  13. 205/55 R16 94H si 205/55 R16 94V. Multumesc.
  14. Salut! Daca tot m-am bagat peste topicul tau, cand ai timp poti face o poza la eticheta cu presiunea rotilor? Ca pragul nou nu mi-a venit si cu eticheta, iar pe net am gasit mai multe variante. A ta ar trebui sa fie la fel ca la mine. Multumesc.
  15. Chiar asa sa fie si astia la Bavaria, sa se bucure la un amarat de E46?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.