Jump to content

emamann

Members
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.casafieruluiforjat.ro
  • Yahoo
    ema_mann

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    E46 316i

emamann's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Buna seara Am si eu o intrebare pt cunoscatori si probabil cel mai bine stiu cei care dezmembreaza sau sunt mecanici si au mai facut acest lucru. Pe masina personala (e46 sedan 2004) am motorul n42b18 si as fi interesat de schimbarea acestuia cu un n42b20 fiind din putinele informatii pe care le am un schimb relativ usor (avand aceeasi cutie si diferential). Intrebarea este ce pot pastra din b18 si ce trebuie sa iau dintr-un b20. Sau daca pot schimba doar anumite parti din blocul motor b18 cu piesele de la b20 pt a putea astfel pastra seria motorului daca blocul motor nu este schimbat si mai ales ca motorul meu b18 este si cu putini kilometrii si ii cunosc istoricul fata de un b20 complet care il voi lua din dezmembrari si nu voi sti nimic.
  2. salut. Am un E46 facelift la care la un moment dat un mecanic priceput mi-a inlocuit bratele si bucsile aferente lor dar cand mi-a bagat suruburile care tin bucsa stanga, a facut-o cu pistolul si logic ca nu a reusit sa inimereasca filetul distrugandu-le (unul mai tine dar are si el filetul afectat iar celalalt surub se invarte in gol). Problema este ca acele "piulite" in care strang suruburile sunt sudate pe caroserie pe interior. Ce solutie ar exista sau cine s-a mai lovit cum a rezolvat problema ? Eu ma gandeam ori la marirea gaurii pt suruburi de la 10 mm la 12 mm dar in acest caz nu stiu grosimea acelor "piulite" sa tina subtierea lor, si ramane problema daca suruburile de 12 mm intra prin gaurile din fabrica a acelor bucsi, sau as fi preferat sa incarc acele gauri si si sa redau filetul pt a face o treaba in asa fel incat sa pastrez "originalitatea", sau am inteles ca ar cam trebui sa tai caroseria acolo si sa o inlocuiesc, lucru cu care nu sunt deloc de acord dar stiu ca si asta este o solutie. Multumesc pt raspunsuri.
  3. @Joker93: am fost acum la masina si nu am nici una din sigurante arsa (sunt pozitiile 10, 34, 43) @cristianro: am facut testul pt ceasurile de bord si acul se duce la maxim revine la 0 dupa care se termina testul iar acul urca inapoi la maxim pt ca este pus contactul. In acelasi timp si pe functia ascunsa unde imi arata temperatura lichidului de racire (functia 7.0) imi arata 128 grade (deci maxim). In privinta rozatorului nu prea imi fac griji, nu a stat mai mult de 4-6 zile in compartimentul motor (nu a intrat in masina in sine) din care 3 zile a stat cu cuburi din acelea rosii de otrava. Faza a fost ca am mutat masina abea a 3-a zi dupa ce am vazut ca nu a murit de la acea otrava instant pt ca eu ii reimprospatam "mancarea" iar el se tot servea, dar odata mutata sigur a plecat si nu s-a mai intors pt ca am stat geana vreo 2 zile pe sub masina, ridicata pe cric, miscata, bruscata, etc. Si am cautat totodata si fire roase sau alte materiale si nu am gasit nici o urma. Probabil ca a ajuns sub masina si pt ca locul unde o tineam era mai izolat, pe o alee care se infunda, si era plina de pisici si mai intrau si cainii pe acolo si probabil ca s-a ascuns la un moment dat in drumul spre subsolul blocului. @toshiro: voi studia maine faza asta cu firele. Multumesc pt raspunsuri. Incep oricum din ce in ce mai mult sa cred ca este senzorul in sine, dar mai sap pana ajung la el.
  4. @cristianro: da, ma gandesc si la acel senzor specificat si de .Bogdan dar neavand o ideea de simptomele ceasului de bord am pus si aceasta intrebare pt ca cineva astazi mi-a sugerat ca este posibil si ceasul de bord sa fie defect dar ma gandesc ca daca problema ar fi de la ceasul de bord nici nu s-ar duce in maxim acul si ar ramane pur si simplu mort si nici la comanda din hidden functions 2.0 nu ar raspunde testului de ceasuri. Pt a schimba senzorul va trebui oricum sa schimb si antigelul pt ca are o varsta si in felul asta testez si sensorul cu ohmetru si vad daca este de la el. Dar daca senzorul este bun eu raman cu intrebarea de la ce ar putea fi si vroiam sa elimin ipoteza de a fi ceasul din bord defect. Multumesc pt raspunsuri.
  5. daca ar fi ceasul din bord defect ar trebui sa nu se ridice deloc acul sau acest simptom de a se duce direct la maxim poate fi si de la el ?
  6. Firele nu sunt roase, m-am uitat si la senzorul indicat de tine Bogdan. Imi ramane doar sa scot antigelul din instalatie si sa vad cum le pot verifica sau schimba direct pe amandoua desi din ce inteleg eu cel din fata de pe furtun, langa radiator, comanda doar ventilatia radiatorului nu indica si in bord temperatura, senzorul de pe bloc inteleg ca transmite ceasului din bord temperatura. Dar intai o sa vad cum pot sa pun o diagnoza pe ea sa vad daca nu o fi luat vreo eroare sau sa imi apara ceva astfel.
  7. Respectele mele. Masina este un E46 316i 2004 motor N42 .Acum vreo 2 saptamani am avut bateria la incarcat pe redresor, am pus-o pe masina inapoi (mentionez ca am mai avut mufa de pe baterie deconectata si nu mi-a mai facut astfel) dupa care acum o saptamana am avut un sobolan pe la motor dupa care in cateva zile cu otrava si mutat masina si smucita putin am scapat de rozator. Problema am observat-o totusi cand sa plec cu masina si sa ii schimb locul de parcare. Din momentul in care pun contactul si cu motor pornit si nepornit acul din bord de la temperatura motorului se duce in maxim si ramane acolo nemiscat desi alt avertizment nu apare in bord. Motorul clar nu se incinge pt ca este rece cand il pornesc. Lichid nu a curs si nici vreo dauna nu este de la sobolan pt ca m-am bagat pe sub masina si am cautat foarte bine urme de pagube (nici un fir, nici un ornament sau material ros). Am scos firul de la senzorul de temperatura care se afla pe furtunul din stanga jos care intra in radiator, am pus contactul si la fel face. Am intrat in meniul ascuns al obc-ului si la 7.0 temperatura afisata este 128, desi motoruleste este rece. Nu am schimbat senzorul de temperatura pt ca vroiam intai parerile voastre inainte sa incet sa bag banii ca sa ii dau de cap si chiar si inainte de a merge la service cu ea pe simplul motiv ca service-urile gasesc n motive sa faca tot felul de operatiuni cu rea vointa sau nu pt a te incarca la factura.
  8. Vandute. Se poate inchide. Multumesc bmwclub.
  9. Vand 2 jante pt bmw style 46 pe 15, j6.5, ET 42. Una in stare foarte buna (doar o urma de bordura pe buza), a doua a fost lovita (fara fisura) dar indreptata la cald iar vopseaua pe interiorul jantei este arsa. Fetele jantelor arata bine se poate observa in poze. Vopsea originala. Pret fix 100 ron amandoua jante. Se poate vinde si la bucata (70 ron janta intreaga, 30 ron janta cu vopseaua arsa pe interior).
  10. si nu poti pune o bara de plastic care protejeaza nu stiu ce parghii sau fire de sticla geamului cand intra in usa. eu cand am schimbat usa mea de fl cu una nfl (de anglia) nu am mai putut pune acea aparatoare intre geam si acele cabluri din cauza ca nu are acele gauri in care se prinde acel plastic. dar o pastrezi si o pui pe usa care o iei dupa aia daca asta de nfl este doar temporara. Nu se intampla nimic daca nu pui acea tija de plastic pt ca eu merg asa fara ea dar probabil si nemtii aia prosti nu au pus-o degeaba.
  11. trebuie sa schimbi bara cu totul, nu exista spoiler pt bara de e46 facelift. in cazul in care vei face asta si bara ta stoc este culoare argintie (titansilver metalic) ca cea din poza si este in stare buna eu caut sa imi cumpar una mai ales cu grila pt proiectoare cu doua dungi specifica pt masinile pe benzina. Asadar vei putea avea foarte repede banii pt ceea ce cauti tu. Cauta-ma daca te decizi. 0753.090.602. Sa iti completezi si tu la profil localitatea de unde esti.
  12. Cumpar bara fata stoc pt bmw E46 facelift culoare titansilber metalic, fara defecte. Ma intereseaza grila neagra sa fie doar cu doua dungi, altfel o cumpar fara aceasta grila. In functie de oferta de pret pot cumpara bara cu tot cu proiectoare sau fara. Ma intereseaza si armatura aferenta barii fata in cazul in care este disponibila. De asemenea mai caut si aripa stanga fata bmw e46 facelift culoare titansilber metalic. Tot fara defecte.
  13. Suport far stanga si dreapta ? 63128380187 / 63128380188 Protectie noroi mica dreapta ? 51718193812 Acel stropitor pt far cu xenon (de sub far) 61678362823 Masca plastic radiator peste trager 51718202831
  14. Cumpar din dezmembrari suport original proiectoare bara stoc numai cea cu 2 dungi 51117030594 fara defecte si ma intereseaza si ornamanetul stanga (partea soferului) corespunzator modelului cu 2 dungi 51117032613 cat si cei 2 suporti proiectoare 51117030609/51117030610. Masina este un E46 facelift 2004 benzina. As prefera din Bucuresti dar tin mai mult la faptul de a fi intregi ca produse din dezmembrare decat transportul aferent lor daca sunt din alta localitate. Cu respect Emanuel 0756.679.793
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.