Jump to content

christian22

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    IASI

Previous Fields

  • Masina
    audi S8;318is;330xd

christian22's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. L-am pus pe cel cu 788 la sfarsit problema e ca dupa ce l-am pus curgea motorina pe langa ........acum nu l-oi fi strans eu bine nu stiu ......;l-am desurubat si i-am adaugar dupa filet o garnitura de cauciuc apoi l-am pus la loc nu mai curge ( mentionez ca nici cel stricat nici acesta nu 788 la sfarsit nu aveau garnituri ) ....masina merge bine acum problema e ca ii creste consumul la relanti (imi arata calc de bord cand stau pe loc cresc valorile la fiecare 20 sec.aprox .........intrebare;;;;;;;;;sa fie din cauza ca am testat-o doar putini km vreo 6 si nu in poate calcula o valoare medie reala ???;;;;;;;;sau sa fie din cauza ca inca nu am montat toate plasticele pe ea inclusiv cel ce protejeaza filtrul de aer;;;;practic aspira aer de peste tot .....sau nu are treaba ??? Claudiu nu l-am pus pe cel exact de pe masina pt ca l-am comandat inainte de a - l da jos si nu il vedeam pe masina e sub admisie ......iar asta cu 788 mi-a fost adus ca si cum ar fi de la masina mea ....abia cand am dat jos am vazut diferenta m-am dus la magazin si ala mi-a zis ca sunt ambele le-a gasit pe ambele si ca s-ar potrivi amandoua ....cred ca 475 a fost inlocuit de 788 de catre bosh alta explicatie nu am ......daca as fi demontat inainte ma duceam cu piesa in mana sa il cumpar nu cu talonul:)
  2. nu deci poate nu m-am explicat eu bine cel vechi ( ala cu ......475 la sfarsit ) era mort mergea masina ca dracu innecat atat de rau ca nu puteai sta cu spatele lipit de scaun smuncea foarte rau ziceam ca se rupe in doua asta la trepte mici la trepte mari gen a 4 a sau a 5 a nu avea putere daca incercai sa o bagi in cuplu nu raspundea deloc cel care curgea este piesa noua schimbata cel cu 788 la sfarsit cand l-am pus curgea pe langa el de aceea am intrat eu la idei ca nu e bun deoarece avea alt cod .......;apoi am desfacut a 2 oara si i-am adaugat o garnitura de cauciuc (care sper sa nu se topeasca) in capat si l-am strans din nou si nu mai curge masina mergea bine cu cel nou ......788 si cand curgea pe langa el si acum cand i-am adaugat garnitura ........problema acum este ca imi creste consumul indicat de comp de bord cand masina sta la relanti
  3. l-am pus pe cel cu 788 la sfarsit am dat o tura am lasat sa se incalzeasca si ce sa vezi pierdea motorina pe langa el l-am dat jos din nou ( mare belea admisie egr si tot ce trebuie ) l-am scos si i-am pus o garnitura de cauciuc ( el nu vine cu aceasta garnitura nici cel vechi nu o avea ) am pus la loc si nu mai curge acum e in probe merge bine masina singura problema a mea e ca nu am pus toate capacele de plastic cele de la filtru de aer (pt a nu fi nevoit sa demontez iar ) si la relanti imi arata calculatorul de bord ca imi creste consumul ,,,,,,,adica de la 10,1 creste continu cand sta pe loc masina sa fie pt ca nu am pus filtru de aer ?? Repet masina merge perfect ........a si nici cand pierdea motorina pe langa senzor nu imi arata in bord in sensul ca nu se inregistra
  4. excact claudiu vezi de ce e asa si ca sa iti zic una si mai tare eu l-am luat deja pe cel cu 788 la sfarsit (pe masina aveam altul) l-am montat masina si mergea perfect doar ca dupa de am oprit masina scotea fum la motor deoarece pierdea motorina pe langa el acum ori ca nu l-am strans eu bine oori ca nu e ce trebuie din acest motiv am devenit suspicios ............ma rog dar cum e posibil sa fie 3 coduri pe original pt acelasi motor??
  5. salut am si eu o dilema trebuie sa schimb senzorul de presiune in rampa l-am comandat si pe original Bosch are codul 0281002788 am desfacut pe masina si am tot unul bosch cu alt cod masina e din 2001 si are 184CP Intrebare ......ce mi-a venit e posibil sa fie bun sau ma chinui degeaba este posibil ca 2 piese de la acelasi producator ce servesc acelasi motor sa aiba coduri diferite??? Daca e cineva bun il rog sa ma ajute sa imi zica , care e codul corect pt un senzor de presiune in rampa pt un bmw e 46 din 2001 330XD de 186CP Va multumesc
  6. salut am si eu o dilema trebuie sa schimb senzorul de presiune in rampa l-am comandat si pe original Bosch are codul 0281002788 am desfacut pe masina si am tot unul bosch cu alt cod masina e din 2001 si are 184CP Intrebare ......ce mi-a venit e posibil sa fie bun sau ma chinui degeaba este posibil ca 2 piese de la acelasi producator ce servesc acelasi motor sa aiba coduri diferite??? Daca e cineva bun il rog sa ma ajute sa imi zica , care e codul corect pt un senzor de presiune in rampa pt un bmw e 46 din 2001 330XD de 186CP Va multumesc
  7. Cumpar presa pentru extras injectoare ma intereseaza in special pentru diesel ( caut presa cu tija lunga )
  8. ajuta-ma si pe mine te rog cu un cod vopsea WBAAL91020JS31388 MERCI ANTICIPAT
  9. Vand stopuri cu leduri pt E36 coupe Pret 120 euro
  10. INTERCOOLER SUPORTI RADIATOARE TRAGER FATA BARA FATA SCUTURI MOTOR APARATORI NOROI STG+DREAPTA AMBELE SUPORT PROIECTOR GRILA BARA FATA MIJLOC CARCASA VENTILATOR DIFUZOARE AER STG+DREAPTA PRAG DREAPTA
  11. CUMPAR 4 ANVELOPE SH 155/65R14 DE PREFERAT ALLSEASON DAR SI DE IARNA SUNT OK ....CU O UZURA NU MAI MARE DE 20%
  12. sal eu sunt din IASI masina se poate vedea daca te intereseaza este klimatronic in bani ne incadram iti mai pot oferi si alte accesorii daca te vor interesa ...masina arata foarte bine merge la fel de bine mai multe cred ca e bine sa vezi cu ochii tai http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=88426 la masina mea iti mai raman 1000euro ti-o dau in 2200euro
  13. trebuie sa fie compact neaparat?? eu am un coupe daca te intereseaza in rest se incadreaza in cerintele tale singura pe care nu o indeplineste e ca nu e compact ....costa 2300 http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=88426 daca am gresit scuze;;;;;;
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.