Jump to content

Stage

Members
  • Posts

    97
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d 2002

Stage's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Este foarte posibil sa fie din cauza schimbarii rapide a sarcinii alternatorului. Asta apare din doua motive, Functia de afterglow a bujiilor si/sau incalzitorul electric de antigel care incalzeste apa ce intra in radiatorul din habitaclu. Aceste componente se activeaza si dezactiveaza la intervale scurte pentru a mentine o sarcina anume dorita de DDE. Ca un experiment, incearca sa opresti climatronicul de tot in timp ce ai aceste fluctuatii si vezi daca ele persista.
  2. Demonteaza chiulasa de pe masina, ai mai mult ca sigur o supapa stramba si poate pistonul avariat.
  3. Daca iti cupleaza compresorul intermitent, sunt sanse mari ca electroventilatorul sa nu functioneze. Apeleaza la un tester care iti poate activa electroventilatorul si asa il poti proba.
  4. Ce ai citit tu acolo in MB reprezinta o presiune data de un senzor de presiune absoluta MAP, nicidecum valoarea de aer ce trece prin turbina care se masoara in kg/h sau m3/h si ar trebuii sa fie cam de 400-450 la relanti cu EGR-ul scos, si 250-300 cu el pus si activat de ECU. Cea mai simpla varianta ar fi sa probezi cu un debitmetru de pe o masina care merge ok, se schimba in 10 min.
  5. E posibil sa ai un pic debitmetru decalibrat si sa indice o valoare mai mare de aer decat ce trece prin el, fapt ce duce la imbogatirea amestecului => fum negru.
  6. 2.0 are alezajul de 80mm iar 2.5/2.8 de 84. In rest blocurile sunt identice, in schimb blocul de aluminiu(nikasil/alusil), mai exact 206S3 sau M52 nu se poate aleza direct, ci doar cu camasi de fonta.
  7. Daca e vorba de 320d 150cp euro 3, atunci ai probleme cu injectoarele, mai exact cu diuzele acestora.
  8. Merge montata fara nici o problema, pastrezi conductele, bieletele si capetele de bara de e36 si pui direct caseta de e46. O sa fie mai greu de impartit egal stanga dreapta, deoarece exista o mica diferenta la semnele de la axul volanului. Iar cursa casetei de e46 este mai lunga, deci sunt mari sanse ca rotile sa-ti atinga la capat de tura.
  9. Trebuie sa dai capacul de sub bord jos, are ceva suruburi sus si intr-o parte acoperite de niste bulbi de plastic negru, dupa care scoti suruburile de jos si il tragi afara, ai grija ca in stanga are o clema ce intra in bord. Dupa ce ajungi la switch ii scoti mufa, iar spre pedala ai sa vezi un miez de plastic rosu. Apesi pedala de frana, impingi miezul inpre pedala pana cand s-a detasat de switch, iar dupa aceea switchul ar trebuii sa iasa inspre spate. Sper sa te descurci.
  10. Ofer 200 ron pe subwooferele de e46
  11. Salut! Poti pune un DSP pe e46, dar nu unul OE, ci unul aftermarket cum am spus si mai sus mai exact Rockford Fosgate 3sixty. Amplificatoarele cu DSP OE nu or sa se auda niciodata bine pe un e46 deoarece cum a zis si userul zeronoo mai sus, nu pot fi codate pentru aceasta caroserie si virtualizarea semnalului audio nu se va potrivii cu tipul caroseriei, rezultand un mare haos. DSPul de la RF are extrem de multe reglaje facandu-l adaptabil pe aproapce orice caroserie si dupa orice gust. Daca vrei sa treci pe un DSP aftermarket trebuie sa renunti la amplificatorul stock, sa montezi unul aftermarket calitativ, si sa schimbi boxele originale cu ceva HIFI adevarat.
  12. Dupa lungi chinuri am montat si boxele pe fata, momentan sunt in perioada de "break-in" a difuzoarelor, dar este o imbunatatire semnificativa a calitatii sunetului. Bassul este mult mai profund, coboara mai mult in frecventa, inaltele sunt ceva mai pronuntate, la volum mare fiind un pic cam tipatoare. Ramane sa vedem dupa break-in ce pot ele de fapt sa faca, iar daca nu ne satisface probabil vom merge pe ruta cu un procesor digital aftermarket, un Rockford Fosgate 3sixty-2 probabil. Am gasit cateva poze din timpul montajului, imi pare rau ca nu am facut mai multe dar totul a durat mai mult decat credeam. Boxele pe fata sunt prinse de usi direct printr-un inel de MDF cu o baza din fibra facuta exact dupa contulul usii. Dupa ce s-a instalat fata de usa nu mai se vede absolut nimic, totul pare stock. http://imageshack.us/photo/my-images/715/img0778x.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/703/img0779dp.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/827/img0780ql.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/214/img0781xy.jpg/
  13. Sa zic si eu: - Maneta schimbator ( din cea de "mahon" in cea de M piele neagra scurta ) - Plafon negru - Amplif + boxe Focal - Jante M-pak 17" - Placute Ate Ceramic + Discuri Brembo MAX - Magazie OE Mp3 - Aux-in Urmeaza: - M-pak II - Trimuri (Alu cube sau Black cube) - Tv-Tunner - Arcuri Eibach
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.