Jump to content

zozozo

Members
  • Posts

    116
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Chisinau, MD
  • Interests
    Family, Travel, Sport

Contact Methods

  • Skype
    zozick

Previous Fields

  • Masina
    E12 520/6 '78

zozozo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

44

Reputation

  1. Se poate te rog rezerva pentru 2 zile camere pentru o familie cu 2 copii.?sunt din Iasi.
  2. Multumesc! Apropo, invit amatorii de calatorii la un Festival BMW foarte frumos. Va puteti alatura grupului din Bucuresti care se pregateste sa vina. Welcome to http://www.bmwfestival.md http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176063-bmw-festival-2016-rep-moldova/
  3. O mai am. Anul acesta avem multa treaba, in septembrie mergem la Munich:)
  4. Anul trecut, am contribuit la lansarea melodiei de debut a unei interprete locale. Vedeti clipul mai jos. http://www.youtube.com/watch?v=iNlEF_jFrng Va recomand sa vedeti si Making of-urile, destul de amuzante http://www.youtube.com/watch?v=hZiAYpyqhis http://www.youtube.com/watch?v=mr8FkixT7xU
  5. Au trecut aproape 3 ani, cam toate pozele din topic s-au pierdut, iar eu nu l-am mai updatat. Not good Dupa schimbarea interiorului si jantelor masina arata asa: Peste un an, m-am cam saturat de Remotecuri si le-am vandut. Mi-am luat in schimb jante stock la care am adaugat capace si trim ringuri cromate noi. In toata aceasta perioada, pe langa plimbari frecvente in tara dar si in afara (inclusiv la BMW Fest Romania 2015) s-au facut mai multe imbunatatiri tehnice la masina. Reparatie balansoar cutie de viteze, maner frana de mana si spalator parbriz S-au instalat piese noi, originale sau de calitate buna (Bremi, BERU, Pierburg, ATE etc): - bucse si tije stabilizator - perne cutie si reductor - curea generator, curea distributie, role distributie - cabluri frana de mana, capota si speedometru - cabluri de inalta tensiune, capac distributie si bujii - furtune frana (toate) si cilindri frana spate - furtune benzina (toate) - cilindru ambreiaj - termostat si pompa de apa - rulmentii de la toate rotile - toata directia - pompa de benzina scuze daca unii termeni sunt gresiti, nu-i cunosc pe toti S-au cumarat si niste piese, toate originale, pentru a imbunatati look-ul si securitatea la trafic: - stergatoare parbriz - ambele oglinzi laterale cromate (sh) + sticle oglinzi noi - scule noi, cu exceptia cheii la 13-14 care nu mai este disponibila - emblema capota fata si emblema spate pe portbagaj (520) - faruri French sh trimise de un coleg bmw-ist din Franta Anul trecut am gasit o pereche de gume Pirelli P6 de dimensiune originala, care erau "incaltate" pe e12 din uzina. Starea e buna, partea proasta e ca sunt produse in 1999 (acest model nu se mai produce demult) si nu sunt prea sigure. Am mers cu ele vreo doua luni, dupa care le-am pus in garaj, sa fie doar pentru expozitii. Mi-am luat in schimb un set nou Hankook, 195/70/14. Ma simt mult mai confortabil cu ele la drum lung. Indeosebi in acest an, cand avem multe calatorii cu batranica. Acum masina arata asa: Calatoriile din 2016 au inceput cu o vizita in Romania, la Vaslui, unde am participat in premiera la un raliu clasic - Moldova Classic Rally. A fost o experienta foarte placuta, ne-am distrat bine si am plecat cu rezultat bun, locul 7 din 24 de participanti. Repetam si la anu' Iar acum, ne pregatim de urmatoarea calatorie: Chisinau-Sinaia-Bucuresti-Transfagarasan-Chisinau. Ne vedem in curand la Concursul de Eleganta Sinaia sau la BMW Fest Romania
  6. Cam asa ceva Dupã ce totul a fost curaÞat/spãlat bine, am petrecut o zi Împreunã cu un prieten la asamblarea "noului" interior. Mã bucurã foarte mult starea torpedoului, necrãpat ºi cu lemnul intact. De asemenea, scaunele sunt intregi, În afarã de cel al ºoferului, care a un defect În locul obiºnuit. Covorul a fost ºi el un bonus. Totodatã, am vazut ce e sub carpet ºi acum pot sã stau liniºtit. Pânã mã apuc s-o vopsesc nu mai rugineºte in garaj uscat Am economisit bine cu interiorul. Când Îmi imaginam cât mã costã sã-l cos tot mi se fãcea rãu. Pentru o perioadã va merge ºi ãsta http://img34.imageshack.us/img34/1788/vejv.jpg http://img17.imageshack.us/img17/8318/x2d4.jpg http://imageshack.com/a/img202/1575/9lv1.jpg http://img24.imageshack.us/img24/2245/u5sk.jpg http://img14.imageshack.us/img14/272/6jtq.jpg http://img841.imageshack.us/img841/1251/0zcy.jpg http://img5.imageshack.us/img5/7669/bdxg.jpg
  7. Am desfĂŁcut complet interiorul meu Âşi nu am gĂŁsit gĂŁuri ĂŽn podea. Eram foarte fericit http://imageshack.us/scaled/thumb/28/oe8m.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/11/qrea.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/7/8kbh.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/543/j0fn.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/4/mwe7.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/856/k2l9.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/9/w0zl.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/837/v0fz.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/29/fibf.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/571/txe1.jpg
  8. IatĂŁ Âşi primele poze cu interiorul de pe al doilea donor: http://imageshack.us/scaled/thumb/18/76pr.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/842/ayup.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/812/w1n8.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/706/jucs.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/855/sva1.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/850/pz6s.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/46/83ah.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/703/z86t.jpg
  9. Prin iunie am dat de un 518i 1979 care stĂŁtea ĂŽntr-un garaj de vreo 8 ani. MĂŁ interesa doar interiorul, foarte bine pĂŁstrat, de aceeaÂşi culoare cu al meu. ĂncĂŁ nu adunasem banii când am primit un apel de la proprietarul lui cu fraza: "Ia masina in timpul sĂŁptĂŁmânii sau o dau la fier vechi cĂŁ nu mai am loc s-o Ăžin"... ------ ------ censored ------ ------ Voia 200 doar pentru interior, dar mi-a zis cĂŁ pot sĂŁ iau toatĂŁ maÂşina dacĂŁ-i dau 300. Am gĂŁsit de urgentĂŁ banii Âşi am luat-o. A fost greu s-o transportĂŁm, fiind fĂŁrĂŁ suspensie/roĂži, dar ne-am descurcat. IatĂŁ cĂŁ m-am ales cu ĂŽncĂŁ un donor. A mai ramas ceva din el... — interior - cutie pentru M10B18 — 3 uÂşi ĂŽntregi, toate geamurile Âşi parbrizul spate originale — capota portbagaj — patru bare (2 faÞã + 2 spate) — stopurile din spate — cabluri electrice M10 ĂŽn stare foarte bunĂŁ IatĂŁ Âşi câteva poze, ca de obicei puĂžine http://imageshack.us/scaled/thumb/36/lwdo.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/600/4h5j.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/11/bjeo.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/30/b9px.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/23/0j9y.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/593/smc8.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/36/q470.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/585/nxhh.jpg Ce e mai gustos e ĂŽnĂŁuntru Vine ĂŽn postul urmĂŁtor
  10. Cu siguranta se gasesc. Intrebarea e doar cat costa. Stopurile se desfac, se curata si se poliseaza. Sunt exemple si arata ca noi dupa asta. Sticle de la semnale mi-a propus cineva noi, chiar in Chisinau. Partea mai intetesanta cu vopsire, inclusiv dezasamblare/asamblare completa a masinii inca urmeaza. Sa fim sanatosi si cu buzunarul gros. Restul e doar o chestiune de timp
  11. Uitasem... TosuÂşi am fĂŁcut ceva pe partea tehnicĂŁ. ĂncĂŁ la finalul sezonului trecut se auzea un pic eÂşapamentul, trebuia sudatĂŁ partea din spate. Pe 1 mai, când mĂŁ ĂŽntorceam de la picnic, toba din spate s-a desprins aproape complet. Am rupt-o eu ca sĂŁ nu o pierd pe drum Âşi am umblat câteva zile aÂşa. A fost funny Când mĂŁ duceam la meÂşteri eram pregĂŁtit sĂŁ schimb tot eÂşapamentul. Aveam impresia cĂŁ e pe ducĂŁ. Doar toba spate era buna, fusese schimbatĂŁ anul trecut. MeÂşterii ĂŽnsĂŁ mi-au spus cĂŁ totul e ok, au sudat toba, au fixat bine eÂşapamentul Âşi acum sunetul e unul normal, de M20 TotodatĂŁ, am scos de pe donor Âşi am instalat mânerul compartimentului pentru mĂŁnuÂşi. Am unul nou, dar am decis sĂŁ-l pĂŁstrez pentru mai târziu. http://imageshack.us/scaled/thumb/35/748u.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/812/67f4.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/42/m2th.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/21/chnq.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/266/crdz.jpg Ăn iunie maÂşina a ĂŽmplinit 35 de ani. Chassis number 6818104 Vehicle code 4711 Series E12 Model 520 ( 520 M20 ) Body type saloon Catalog model ECE Production date 1978 / 06 Engine M20 Transmission Manual Steering Left Catalyzer NONE A primit cadouri. Primul practic - garaj curat, uscat, ĂŽntr-un loc bine pĂŁzit Âşi cu un service alĂŁturi, unde planific sĂŁ fac toate lucrĂŁrile tehnice pe viitor. Al doilea de suflet, facut de un baiat tânĂŁr, mare fan BMW http://imageshack.us/scaled/thumb/819/terw.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/855/xae6.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/5/yf4k.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/703/2pc5.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/820/by5q.jpg
  12. IatĂŁ cĂŁ venise Âşi primĂŁvara. Prima plimbare ĂŽn acest an a fost ĂŽn aprilie. Am "ĂŽncĂŁlĂžat" Remotecurile Âşi m-am dus la a doua etapĂŁ a Campionatului de Autoslalom. LucrĂŁri la partea tehnicĂŁ nu s-au fĂŁcut ĂŽn aceastĂŁ perioadĂŁ, doar poze http://imageshack.us/scaled/thumb/22/lzmi.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/600/mbx4.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/41/ht9n.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/822/4fc2.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/27/nyp3.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/811/k38e.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/203/bqkv.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/687/17a3.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/703/kqiw.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/12/fqfv.jpg Ăm mai a urmat aniversarea forumului nostru BMW. Am fost la iarbĂŁ verde Âşi am facut o plimbare cu douĂŁ E28 535i din club, dar Âşi un E30 316i superb, restaurat complet. A fost o mare placere Sharks SLIDESHOW (click) p.s. unul din cele doua E28 este aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/133906-e28-535i-m535i/
  13. Asa e, dar cand dorinta e mare se intampla lucruri placute Cand ajung la calculatorul de acasa voi continua. Dupa cum spuneam, pe interior majoritatea detaliilor sunt prezente si acesta a fost factorul decisiv. Scaunele se pot coase sau inlocui, covorul se schimba, dar cand lipsesc multe detalii sau sunt inlocuite cu ceva mai "modern", atunci e mai greu. Un moment foarte important sunt si detaliile din crom, care nu se restaureaza la noi, iar cele noi sunt foarte scumpe. O nou portie de poze cu ceea ce s-a pastrat mai bine pe interior (fete de usi, manere, tavan, schimbatorul de viteze e deja altul): http://imageshack.us/scaled/thumb/28/lsyp.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/18/uo1m.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/513/hulp.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/38/ncce.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/29/3x3s.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/209/duba.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/534/bw5s.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/543/3yvp.jpg
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.