Jump to content

srg

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    E60

srg's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Salut, Masina e un E60 din 2005 cu ecran professional. L-am scris pe DVD, dar nu-l detecteaza, spune please insert navigation dvd. Aveti idee de ce?
  2. Problema s-a rezolvat prin schimbarea convertorului de presiune EGR.
  3. Masina are ~ 220 mii km. Am curatat EGR-ul, fara folos.
  4. Salut, E60 525d nu se accelereaza. Apas pedala de acceleratie, turatiile nu se schimba deloc pana nu intra turbina in actiune. Am scos furtunul de presiune de la EGR (practic am anulat EGR-ul) si masina merge bine ca inainte. Care ar putea fi problema? Multumesc.
  5. La ce service ai facut aceste operatiuni, poti recomanda? Da, am inlocuit filtrul epurator.
  6. Salut, La revizia masinii am observat ca sunt scurgeri de ulei pe langa blocul motor pana jos. Aceste scurgeri sunt de la galeria de admisie. Masina are acum 225.000 km, iar la ~180.000 km am schimbat galeria de admisie (la fel, pe motiv de scurgeri). Care pot fi motivele pentru care a picat galeria de admisie dupa numai ~45.000 km? Care e sursa problemei? O schimb, dar nu risc ca dupa o perioada relativ scurta sa pice iar? Ce parere aveti? Multumesc.
  7. Salut, De cateva zile am observat ca intensitatea luminii cadranelor de kilometraj si turometru a scazut foarte tare. Noaptea, orbesti ca sa vezi ce se intampla pe acolo. Treaba asta se intampla dupa ce am lasat masina la spalatorie, iar cand m-am intors sa o iau, masina nu mai pornea pe motiv de baterie descaracata. Foarte probabil ca angajatii spalatoriei au dat muzica la maxim in timp ce spalau masina. Au acest prost obicei. Care ar putea fi cauza si cum poate fi remediata problema? Multumesc.
  8. Am schimbat si oring-urile de pe furtunele Intercooler-Turbina si Intercooler-EGR. Masina merge in general bine, zic in general deoarece cateodata cand e la turatii mici, se tureaza greu, dupa care intra turbina si atunci trage bine. Topicurile despre aceste simptome duc catre actuatorul turbo defect. Mentionez ca nu se aude niciun tacanit la turbina & Co. Voi ce parere aveti?
  9. Am schimbat ieri termostatele iar temperatura motorului a revenit la parametri normali, 90 grade. Si in habitaclu se incalzeste mai repede dupa aceasta schimbare. In plus imi apare la diagnoza eroare legata de pompa auxiliara de apa. Inteleg ca daca o voi inlocui: - se va incalzi in habitaclu mai repede - voi beneficia de functia REST - se va pastra o temperatura constanta si nu una variabila functie de RPM Va rog sa ma corectati daca gresesc. Referitor la problema cu pierderea de putere: Am schimbat debitmetrul+electrovalva+convertorul de presiune (ultimele 2 se afla sub galeria de admisie). Rezultatul este spectaculos, parca-i alta masina. Acul de la turometru este foarte ascultator. (furtunasele de vacuum erau ok). Tot ieri la service am remarcat aceeasi problema descrisa aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117776-furtun-turbina-intercooler-n47-si-problema-dpf/. Voi schimba acel o-ring si sper ca nu voi mai simti uneori acea pierdere de presiune. Multumesc frumos pentru sfaturi, au fost de real folos.
  10. Am fost la Dormag pentru diagnoza. Masina avea vreo 3 erori legate de debitmetru, gen Intake Air Temperature sensor, etc... Intr-adevar pare a fi dus. Un domn (patronul probabil) de la Dormag mi-a recomandat sa schimb si convertorul de presiune + electrovalva. Clienti de-ai lor care au mai avut probleme de acest gen au schimbat si aceste doua piese. Voi ce stiti sau ce experienta aveti cu piesele astea?
  11. Voi schimba termostatele si voi reveni cu feedback. Referitor la debitmetru, inca nu i-am facut o diagnoza ca sa fiu sigur. Crezi ca as putea merge la sigur cu schimbatul lui? Am rasfoit cateva forumuri din UK, iar pe langa debitmetru oamenii mai pomeneau si vacuum pipes (2 la numar). O avea legatura cu problema data?
  12. Am facut astazi acest test. Am condus timp de o ora Bucuresti - Otopeni - Bucuresti, iar cand am ajuns acasa temperatura raportata era de 74 grade si nu dadea semne ca ar vrea sa urce mai mult. Mi se pare ca e o valoare cam mica. Nu cred ca cele -3 grade de afara nu au lasat temperatura motorului sa creasca la 90.
  13. Multam pentru raspuns. Clapetele de pe galeria de admisie erau ok. O sa-i fac o diagnoza completa.
  14. Salut, Se da una bucata E60, 525d, 2005, 180k km. Introducere: Acum ceva luni am remarcat pierderi de putere, nu se tura liniar, mers infundat, consum ridicat, scurgeri de ulei la galeria de admisie. Am facut programare la Filaret. Le-am spus simptomele de trei ori: cand am sunat pentru programare; cand m-au sunat ei peste o zi pentru confirmare data si cand am ajuns cu masina la ei peste cateva zile. Se pare ca nu si-au notat niciodata ce le spuneam eu, dar nu asta-i ideea. Au facut o diagnoza totala, si mi-au dat o lista cu piese ce trebuie schimbate, incepand cu galeria de admisie, filtru epurator, bujii incandescente, garnituri de tot felul, etc... si terminand cu placutele de frana pe care eu le schimbasem cu doua saptamani inainte de a ajunge la Filaret. Desigur ca am ramas socat cand am vazut pe acea lista si placutele de frana. Intr-un fel sau altul am ramas dezamagit, dar in sinea mea ma gandeam ca celelalte piese ar cam trebui schimbate, unele probabil o avea legatura cu simptomele descrise, altele pentru reinoire "sistem". In fine, am schimbat galeria de admisie si celelalte scrise pe acea lista (inafara de placute si alte trasnai ale Filaret). Dupa aceasta schimbare parca "mergea" mai bine dar nu vizibil. Consumul era tot in jurul a 14% in Bucuresti. Acum de ceva vreme simt din nou pierderi de putere, nu se tureaza liniar, mers infundat si am un consum de >17% in Bucuresti. Inteleg ca acum iarna consumul sa fie mai ridicat dar chiar peste 17% in Bucuresti. WTF? Rasfoind forumul am mai intalnit aceste probleme si in alte topic-uri. Sumarizand, trag concluzia ca cel mai probabil problema ar fi de la debitmetru. Ar mai putea fi si de la EGR insa pe acesta l-am curatat cand am schimbat galeria de admisie, acum ceva luni. Am mers la un service, au pus testerul, nicio eroare. Am incercat ce recomanda cineva pe forum, sa scot mufa de la debitmetru. Am mers vreun km cu mufa scoasa, dar trebuie sa recunosc ca "parca" mergea mult mai bine. Pana sa cumpar un debitmetru nou si sa-l schimb, se merita sa mai merg la vreun service BUN pentru o diagnoza? Sau dupa aceste simptome pot merge la sigur schimband debitmetrul? Prin service bun inteleg un service cu mecanici/ingineri skilled in BMW care: - Sa stie sa interpreteze corect datele dupa o diagnoza - Sa stie sa prezinte un plan concret de actiuni (schimbat piese, etc) si nu planul "schimba tot si vedem dupa asta cum e" sau citez pe cineva de la Filaret "nu stim exact ce e, lasa sa se mai agraveze si vedem atunci". WTF?!?! - Sa stie ei care-i problema, nu sa le dau eu "ponturile" dupa ce m-am documentat de pe forum si ei doar sa desfaca suruburi. Orice sfat, parere legate de aceste probleme sunt binevenite. Multumesc. PS: A nu se intelege ca am ceva cu cei de la Filaret. Asta a fost experienta mea cu ei si am redat-o. Sunt sigur ca au si oameni buni.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.