Jump to content

alex_pasu

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    bmw e39

alex_pasu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut...ma intereseaza si pe mine brat superior fata stanga pt e39 525d.Mersi
  2. As dori sa cumpar un brat superior fata stanga, complet la un e39 din 2002 525d.Astept oferte. Si ce as putea face ca sa nu ma trezesc dupa ce schimb bratul ca trebuie se le schimb si pe celelalte. Eu am verificat articulatia pe fata, adica am tras de ea asa dar nu se simtea nimic decat jocul asta pe stanga pe care l am de la bratul superior.Mersi
  3. sal.....mai vreau sa stiu un lucru dar mai bine ne auzim la un tel 0762568995 sau add alex_pasu sa vb. sau add alex_pasu sa vb.
  4. sal...Bieleta directie dreapta+stanga si capete de bara =300 ron pt bmw e39?
  5. sal...Nu se pot desface suruburile acelea care prind displayul(cele 4) ,decat sa dai gaura prin plastic?Nu prea as vrea sa ramana gaura la ceasul unde indica ,consumul instant si la km.A mai reusit altcineva operatia?
  6. nu mai e nevoie am rezolvat.Se pare ca nu era mare lucru(atunci cand stii ce ai de facut).Im porbagaj sub stopuri sunt 3 piulite pe dreapta iar pe stanga e putin mai delicat deoarece este si magazia de cd iar o piulita e langa stop mai intr-o parte.trebuie sa bagi mana si sa simti.Pe stanga tot 3 piulite sunt.Pe fiecare contraaripa sunt 3 clipsuri sau nu stiu cum sa le zic.Arata ca un cui cu saiba.Astea se scot exact cum scoti un cui dintr-un lemn.(tragi de capul cuiului nu de saiba). :twoup:
  7. sal....vreau sa dau bara spate jos ca m-a pupat unu :) .M-am bagat dedesubt si am obs ca sau rupt suruburile care prind bara si difuzorul de armatura.Am incercat sa le schimb de sub masina dar nu e loc deloc. :twoup: . Trebuie sa dau bara jos si sa inlocuiesc ce s-a rupt.Astept niste indicatii.Mersi baieti :twoup:
  8. daca tot ce afiseaza calc e gresit inseamna ca are ceva :) Cand vine vorba de mesajele afisate de calc nu le poti verifica decat cu un tester.Iar consumul sigur e din sonda din rezervor.Trebuie desfacut si vazut ce se intampla de ce nu functioneaza cum trebuie.Poate fi mizerie .Succes :twoup:
  9. Salut; si pe mine ma paste o schimbare de ulei, la cutie, mult prea mult amanata! Spune-mi te rog pretul filtrului si al garniturii; am gasit la Unix cu 240Ron kitul; ce ulei ai pus, si cat a fost litrul? Ai pus sintetic sau mineral? La mine pe sticker (verde) scrie BMW part no. 832 200 269 22, care cica e ETL 7045E de la Texaco. Multumesc salut...Filtrul +garnitura si suruburi este luat de la Bozon si a costat 130.ron e de la Vaico(german) dar lamelele de ghidare au fost mai lungi si au trebuit sa le scurtez. iar garnitura este din cauciuc fata de aluminiu+cauciuc la aia originala.Uleiul este luat de la Dan de la Cluj si am dat pe 5 litri+transp 190 ron e vreo 33 ron litru.Uleiul cumparat a fost pe luat dupa codul de pe cutie si la mine e tot verde si cred ca e identic cu al tau(il am notat in agenda)_ si e ulei bmw original.Filtru+garnitura la Dan este 307 ron.Filtrul de la Vaico era identic cu cel original mai putin lamelele acelea din plastic care le poti masura pe cele de la filtrul vechi si le poti taia la dimensiunile potrivite.Singura teama pe care o am e sa nu ma trezesc ca o sa-mi curga pe la garnitura :twoup: Dar cred ca sunt eu putin :wacko: Daca ai bani ia filtru si garnitura originala adica 307 ron +ulei 190 ron+ manopera= sper cat mai putin. Oricum daca vrei sa schimbi tu uleiul o sa ai nevoie de inca o persoana.Una tine furtunul in cutie alta toarna plus ca o sa trebuiasca cand o sa completezi sa stai in masina cu motorul pornit si cu frana apasata neaparat.Apropo vezi ca la magazine nu mi-au cerut codul de pe cutie ci doar seria masinii iar uleiul era Castrol.Asa ca ai grija.Eu am procedat asa cu schimbul ca nu prea aveam bani si zic ca e cea mai ok varianta pt mine.Orice filtru si garnitura pui vezi sa se potriveasca PERFECT dar uleiul eu zic sa-l iei de la Dan sau daca ai alta sursa sa fii sigur ca e original.vezi ce faci :twoup:
  10. Azi am schimbat si eu uleiul la e39 al meu.Am cumparat filtru+garnitura si suruburi de la Bozon(firma Vaico) si ulei de la Dan de la cluj 5L dupa codul de pe cutie. Am urcat masina pe elevator am desfacut busonul pe unde se pune ulei(e situat pe partea cu volanul nu foarte sus pozitionat) apoi busonul pe unde se scurge uleiul. Cred ca a curs cam 4.5L dupa care am desfacut baia de ulei(tubulara de 10).Am spalat baia si curatat magnetul(baia era curata foarte putin urme de span la fel si magnetul care avea ca o mazga de pamant cum este si la filtru de ulei la motor).Uleiul scurs era negru dar la soare mai avea o culoare rosiatica si nu mirosea foarte tare a ars si nu mai era asa gras si gros ca cel nou(era apos).Intre timp a mai curs din cutie ulei maxim 300-400 grame.Acum incepe distractia. :twoup: Filtrul nou era diferit de cel vechi adica are doua lamele de plastic de ghidare ,pt a se fixa de cutie iar la filtrul nou erau mai lungi cu 1 cm aproximativ. :twoup: Am masurat pe cele vechi si le-am taiat la dimensiunea corespunzatoare.Am introdus filtrul dar cand puneam baia de ulei lovea.Am verificat filtrul nou si cel vechi iar cel nou avea in plus la partea unde intra in cutie(tubul acela ) avea inca o garnitura alba. :twoup: . Am scos garnitura alba apoi am uns garnitura de la filtru cu ulei si totul a intrat perfect .Acum sa pun baia si garnitura :twoup: . Garnitura noua fata era din cauciuc si era cam de 4-5 mm grosime pe cand cea veche era din aluminiu iar pe partea de interior a garniturii era din cauciuc.Diferenta era ca cea veche avea cauciucul cam presat si am zis sa o pun pe cea noua.Am pus si baia cu garnitura cu tot suruburile le-am apropiat pe toate si apoi le-am strans dar nu foarte tare ca vedeam cum iese in afara garnitura de cauciuc. :twoup: . Am pus busonul pe unde iese uleiul si cu un furtun l-am bagat pe la motor in asa fel incat un capat era la busonul pe unde se pune uleiul iar celalalt era pe langa filtru de polen.La caputul de furtun situat langa filtru de polen am pus o palnie si am inceput sa pun ulei.Am pus aproape 3L cand a inceput sa dea pe afara.Am pus busonul cu mana si apoi am pornit masina.Cu motorul pornit si cu piciorul pe frana apasat am schimbat in R in N si In D un de in fiecare am stat vreo cimci secunde.Apoi am incercat sa mai bag ulei dar cand am deschis busonul curgea pe afara :twoup: .Mai trebuia sa pun 2 L si nu mai intra.Si am bagat in R motorul tot mergea si frana tot apasata era si am mai stat vreo 2 minute si am mai bagat ulei si iar am mai stat un minut si am mai bagat ulei si asa am bagat in cutie cu totul aproximativ 5 litri fara 100-150 grame.Am strans busonul bine am verificat sa nu curga pe la garnitura am mai strans putin sa fiu sigur suruburile de la baie, am pus scutul si gata. Cutia mergea foarte bine si inainte de schimb si acum merge la fel de bine nu smuceste cand schimba totul pare in regula.Voi mai verifica sa nu am scurgeri ceva. Dupa cum arata uleiul vechi si filtrul si magnetul eu zic ,in cazul acesta, ca puteam sa mai fac ceva km. Dar daca nu desfaceam nu stiam in ce stare se afla. Aveti grija ce filtre si garnituri cumparati si uleiul daca e bmw original.Daca le puteti vedea inainte :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.