Jump to content

alias

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    brancusialin

Previous Fields

  • Masina
    BMW X5 , AUDI TT

alias's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. si aia de la libertatea ziceau de mine ca sunt nebun :twoup:
  2. oricum fac contestatie , data e scrisa de el, nu de mine, cu toate ca am semnat mai am o seansa!! -celui cu dacia i-au luat si permisul si talonul pt ca nu avea itp si permisul era expirat !!
  3. povestea sta putin altfel. Dupa accident domnul respectiv a sustinut ca nu are documentele la el si se duce acasa sa le ia . Ne-am intalnit si am semnat conventia amiabila. ( asta se intampla in data de 25 seara ) ieri seara am vrut sa ma duc sa deschid dosar de dauna si am observat ca data pe care a trecut-o in conventia amiabila era de 27.01.11 . Uitandu-ma mai bine pe asigurare am vazut ca el isi facuse asigurarea in data de 25 dupa producerea accidentului. Am inceput sa-l sun pe om.... mi-a raspuns pe la 1 noaptea si i-am zis ca ma duc la politie. A sustinut ca vrea sa ne intalnim sa discutam.... pe la ora 02 am ajuns la politie , am declarat accidentul asa cum sa intamplat in data de 25, iar in conformitate cu legea in viguare mi-a fost ridicat permisul pt ca am depasit termenul de 24 ore - cu toate ca eu incheiasem o conventie amiabila care ma abroga de orice obligatie de a merge la politie in 24 ore. In consecinta si in conformitate cu legiile din romania: - nu am fost de vina la producerea accidentului - aveam toate actele in regula : permis, asigurare, talon, rovinieta, carte verde. - am incheiat conventia amiabila - am ramas cu masina lovita - am ramas fara permis - am luat amenda 280 ron pt neprezentare in 24 ore.
  4. povestea sta putin altfel. Dupa accident domnul respectiv a sustinut ca nu are documentele la el si se duce acasa sa le ia . Ne-am intalnit si am semnat conventia amiabila. ( asta se intampla in data de 25 seara ) ieri seara am vrut sa ma duc sa deschid dosar de dauna si am observat ca data pe care a trecut-o in conventia amiabila era de 27.01.11 . Uitandu-ma mai bine pe asigurare am vazut ca el isi facuse asigurarea in data de 25 dupa producerea accidentului. Am inceput sa-l sun pe om.... mi-a raspuns pe la 1 noaptea si i-am zis ca ma duc la politie. A sustinut ca vrea sa ne intalnim sa discutam.... pe la ora 02 am ajuns la politie , am declarat accidentul asa cum sa intamplat in data de 25, iar in conformitate cu legea in viguare mi-a fost ridicat permisul pt ca am depasit termenul de 24 ore - cu toate ca eu incheiasem o conventie amiabila care ma abroga de orice obligatie de a merge la politie in 24 ore. In consecinta si in conformitate cu legiile din romania: - nu am fost de vina la producerea accidentului - aveam toate actele in regula : permis, asigurare, talon, rovinieta, carte verde. - am incheiat conventia amiabila - am ramas cu masina lovita - am ramas fara permis - am luat amenda 280 ron pt neprezentare in 24 ore.
  5. este adevarat ca datorita temperaturii plasticul devine si mai casant !!! aici e diferenta dintre plastic si cauciuc nu dintre temperaturi da vara si de iarna !!
  6. masina are pachet aerodinamic M ( pasaje roti, praguri , bara fata, bara spate, aripi ) toate din plastic. la modelul standard componentele mai sus mentionate sunt din plastic elastic ! problema e ca acel plastic nu se poate vopsi , iar la modelul M toate accesoriile sunt la culoarea caroseriei !! De aici diferenta de material , in plus de asta modelul M are alte ramforsari decat modelul normal atasez 2 poze pentru a se observa diferentele la bara fata !
  7. daca aveam rotile de vara pe 22" atunci sa vezi ce scriau !
  8. Nu aveam in acel moment nici fusta scurta, nici tate mari !! nu vad ce interes prezentam pt niste jurnalisti ! Daca erau destepti coborau din masina si faceau un articol despre cum circula omu in centrul Bucurestiului fara RCA si FARA ITP si cu permisul depasit ! :twoup: initial am scris aripile sunt fabricate .... si dupa aia nu am mai modificat tot
  9. Se pare ca cei de la libertatea nu vor sa imi publice dreptul la replica cu toate ca au modificat articolul si au sters commenturile. Astept sa treaca 24 ore dupa care o sa-i actionez in judecata! Ma vad nevoit sa postez aici dreptul la replica: CATRE: REDACTIA ZIARULUI LIBERTATEA, EDITIA ONLINE IN ATENTIA: REDACTOR-SEF – ANA NITA Ref: articol “BMW X5 facut praf de o Dacia 1310” In data de 25.01.2011, la ora 21:55 a fost publicat in editia online a ziarului Libertatea un articol in care erau descrise conditiile de desfasurare a unui accident in zona Radu Beller. In articolul dumneavoastra scris intr-un mod ironic la adresa subsemnatului, se genereaza idea ca as fi vinovat de acest accident. Consider ca daca ati fi dorit sa publicati un articol serios, ar fi trebuit sa aveti si marturiile persoanele implicate in acest accident pentru a nu denatura adevarul faptelor. In calitate de conducator al autoturismului BMW X5, va descriu in continuare conditiile in care s-a petrecut acest eveniment rutier: In data de 25.01.2011, in jurul orelor 13, ma deplasam pe strada Radu Beller din directia Piata Dorobanti catre Bulevardul Mircea Eliade. In dreptul intersectiei cu Nicolae Constantinescu, autoturismul Dacia 1310, de culoare albastra, nu a respectat indicatorul “cedeaza trecerea” si a patruns pe strada Radu Beller fara sa se asigure, avand intentia de a face stanga, catre Piata Dorobanti. Banda de mers cu sensul catre Piata Dorobanti era ocupata de un autobuz care se afla in miscare, astfel incat autoturismul Dacia a patruns pe contrasens, moment in care s-a produs impactul intre cele 2 autoturisme. Mentionez ca viteza cu care ma deplasam era de maxim 40 km/h . Referitor la pozele prezentate de publicatia dumneavoastra in care se mentioneaza ca ma uit socat la partea frontala a masinii care este facuta zob, tin sa mentionez ca in aceea poza demontam farul dreapta al masinii pentru a preveni un eventual incendiu, iar avariile accentuate se datoreaza faptului ca autoturismul este fabricat in conformitate nu normele de siguranta Euro 5, care prevad o protectie sporita peentru pietoni in cazul impactului, astfel incat partea frontala a autoturismului este fabricate din plastic casant. Posesorul Daciei, pe care publicatia dumneavoastra il vede linistit si calm gandindu-se la o reparatie simpla a Daciei, nu poseda asigurare obligatorie la autoturismul pe care il conducea, mai mult avea si ITP-ul expirat din luna a VI a a anului 2008, ceea ce ii anula dreptul de a merge cu autoturismul pe drumurile publice. Pentru a demonstra cele spuse mai sus, va atasez procesul verbal de la DGPMB – Brigada Rutiera, prin care conducatorului Daciei i s-a retinut permisul de conducere si talonul, a primit o amenda de 1.273 lei respectiv 19 puncte de penalizare. In cazul in care veti considera necesar, va pot pune la dispozitie si alte poze de la momentul accidentului. Am rugamintea publicarii prezentului drept la replica intrucat din articolul dumneavoastra se intelege ca eu, un smecher cu o masina de “jdemii de euro” am stricat masina unui om muncitor care din toata agoniseala vietii si-a luat o Dacie pe care o conducea linistit pana s-o izbeasc eu impreuna cu “bestia” mea de masina. Nu am fost intrebat de nimeni din redactia dumneavoastra cu privire la cele intamplate si consider ca aprecierile facute la dresa mea si a masinii mele sunt de natura sa imi atace imaginea. Va mai aduc la cunostinta faptul ca de cand posed permis de conducere categoria B nu am fost implicat in alt eveniment rutier si nu am avut nici-o contraventie de natura rutiera. Avand in vedere acordarea dreptului la replica acordat prin decizia nr.114 din 14 octombrie 2002, publicat in monitorul M.Of. nr. 773/24 din octombrie. 2002, am rugamintea de a face public acest drept la replica, mai putin pocesul verbal incheiat la politie, intrucat apar date confidentiale pe care nu doresc sa le fac publice.
  10. Celor de la Libertatea le-am trimis azi un drept la replica. Astept 24 ore sa vad ce se intampla ! Referitor la dacie... e rupta de la jumate!! exact de unde se imbina portiera cu aripa fata ! ... nu are nimic la radiator ... a . si mai are si roata rupta!
  11. Eu sunt proprietarul Bmw-ului si coducatorul din momentul producerii accidentului !!! Pe scurt : Ma deplasam pe Radu Beller cu maxim 40 km/h , de pe o straduta laturalnica a iesit o dacie care a virat stanga fara sa se asigure. Impactul a fost aproape frontal . In urma accidentului am urmatoarele daune: bara fata, senzori parcare, spalator faruri, faruri , aripi , pasaje roti fata! Toate componentele de pe masina erau originale, asa sa spart , asta e ... plastice!!! poze cu masina pe cand era intreaga puteti gasi aici : http://www.farcebook.com/album.php?aid=2421...100001181121365 daca aveti alte nelamuriri va stau la dispozitie !
  12. ala parca e E93... da' pe de alta parte, eu nu ma prea pricep :twoup: da, e93, greseala mea !
  13. taxa pt m3 , 3246 cm, din 2003 este de 8600 E
  14. alias

    M3 facelift

    Stie cineva mai multe detalii despre M3 pe caroserie E46, ceva deosebiri, in ce an sa facut si in ce consta modificarile? Multumesc anticipat
  15. alias

    E46 M3

    pana acum cam e egalitate, v-as ruga sa si motivati , tehnic vorbind , pana la urma si eu prefer manuala dar...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.