Jump to content

Fli

Members
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad

Contact Methods

  • Yahoo
    miu_flaviu

Previous Fields

  • Masina
    bmw 525 e60

Fli's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Pana si BanatCar Arad au fost socati de asa intretinere.
  2. Multumesc de incurajare. Chiar mi-o doresc si eu
  3. O alta nedumerire. Off topic Intamplarea face ca vecinul a gasit un 530xd combi superb de afara de la un director fan bmw. Intretinuta doar la bmw. Extrase pe langa a mea la greu. Km similari. Un gri sobolan superb fara o zgarietura. Am condus-o, e fabuloasa masina. Service-uri la zi. Toat a schimbat la ea. Mie mi-ar veni ca o manusa cu 2 copii. Am mea 525d 2005 270k km. A lui 530xd 2008 290k km. Am vazut la masina mea din 2008 in tara ce-i poate pielea. Intretinuta doar la bmw si a mea, probleme grave nu am avut. Vreau sa va intreb daca se merita trecerea? Un 6500€ max ii ofer pe ea.
  4. Pana la urma zic eu ca am gasit cauza problemei. Ieri am pus in portbagaj 50 kg. Senzorul mi-a stat aprins permanent. Dupa concatc direct martor aprins. Telescoapele spate mai mult ca sigur. Arcurile se pot verifica, sau doar in momentul in care se monteaza alte telescoape? Din cauza aceasta doar in viraje stranse mai aparea martorul. Unghiul trebuie refacut din nou dupa reparatie de rigoare?
  5. Si la mine pe test a iesit bine. Volanul drept zero grade. Am fost in proba, al dracu daca a mai aparut martorul. Conduc spre casa frumos relaxat, intr-un sens mic se aprinde martorul. O fi si la mine murdar. De stricat sigur nu e. Sa vad unde-l pot curata. Sunt cam antitalent la chestii din astea.
  6. Ce am observat. La viraj maxim stanga se aprinde martorul. O sa si maxim dreapta sa vad.
  7. Azi si merg. Revin cu detalii diseara
  8. Buna seara si bine v-am gasit. Detin un e60 525d an 2005, care in ultima perioada imi cam da batai de cap cu senzorul szl. Am fost la reprezentanta la diagnoza, in urma careia nu arata a fi stricat. Documentat pe forumuri, merg sa-i fac geometria. Acolo constrat capeti bara si bielete directie duse si suruburile excentrice intepenite. O repar ma prezint din nou la geometrie. Totul perfect pana aici, masina muta efectiv pe orice drum, senzorul nu mai dadea niciun semn. Azi dupa mai multa treaba prin oras, cu viraje mai stranse se aprinde martorul din senin. Dupa reparatie nu am mai fost la test pt a sterge eroarea, desi nu cred ca este nevoie. Ideea e ca 3 zile a mers perfect. Un senzor nou 2500 ron plus manopera. Unul din dezmenbrari 2-ua - 300 plus codare dar nu stiu cat tine. Tutoriale am vazut de toate felurile posibile. Unii au reusit prin curatarea lui, altii prin recalibrare unghi. Am recalibrat si eu, strers eroarea, reparat masina. Poate o mai avea ceva la directie si nu sta la unghi? Poate ma puteti ajuta voi cu niste idei, sfaturi, rezolvari. La urma urmei il pun si nou daca e, doar sa stiu ca sigur szl-ul e dus.
  9. Buna seara si bine v-am gasit. Detin un e60 525d an 2005, care in ultima perioada imi cam da batai de cap cu senzorul szl. Am fost la reprezentanta la diagnoza, in urma careia nu arata a fi stricat. Documentat pe forumuri, merg sa-i fac geometria. Acolo constrat capeti bara si bielete directie duse si suruburile excentrice intepenite. O repar ma prezint din nou la geometrie. Totul perfect pana aici, masina muta efectiv pe orice drum, senzorul nu mai dadea niciun semn. Azi dupa mai multa treaba prin oras, cu viraje mai stranse se aprinde martorul din senin. Dupa reparatie nu am mai fost la test pt a sterge eroarea, desi nu cred ca este nevoie. Ideea e ca 3 zile a mers perfect. Un senzor nou 2500 ron plus manopera. Unul din dezmenbrari 2-ua - 300 plus codare dar nu stiu cat tine. Tutoriale am vazut de toate felurile posibile. Unii au reusit prin curatarea lui, altii prin recalibrare unghi. Am recalibrat si eu, strers eroarea, reparat masina. Poate o mai avea ceva la directie si nu sta la unghi? Poate ma puteti ajuta voi cu niste idei, sfaturi, rezolvari. La urma urmei il pun si nou daca e, doar sa stiu ca sigur szl-ul e dus.
  10. Dupa ce am citit mai multe topicuri despre tremuratul asta, am remarcat faptul ca unui coleg i s-a tras de la un cablu. Sambata trecuta de plictiseala am dat si eu capacul motor jos sa fac o verificare cablurilor ce merg la injectoare. Am descoperit ca de pe unul s-a dus partial izolatia(daca ma exprim bine asa). L-am izolat cu cu ceva banda buna si de atunci masina nu mai face. Acu nu vreau sa zic neaparat ca asta a fost, dar tremurul a disparut. Chiar merg cu ea si cand ajunge la temperatura la care facea de obicei, trag pe dreapta si ii dau vreo 2-ua 3 chei sa vad daca mai face si se pare ca nu. pana acu mi-era groaza sa o pornesc in aglomeratie,,tremura practic jumate de masina cateodata si de regula facea mereu cate 10 secunde. Cam la 3 zile mai are tentavive dar departe fata de cum facea. Am sa merg sa schimb Fisa aia(cred ca asa ii zice) cu tot cu cablarai sa vad daca dispar si tentativele. Sa vad cat e pt toate injectoarele si eventual le schimb pe toate. Poate mai sunt cabluri mai putin uzate pe undeva si nu le-am vazut(inspectia fiind sumara) Ar fi ceva duca 2 ani de stress si nervi sa se traga de la niste cabluri:), dar totusi nu inteleg de ce la frig nu face? In fine,,,revin cu rezultatul dupa ce schimb fisile si cablurile. Va salut
  11. Intr-un final am ajuns sa schimb rotile cu cele de vara. Am avut 3 jante ovalizate. Ieri am scos-o de la reprezentanta cu acele bucse schimbate si unghiul facut. ce sa zic diferenta e foarte mare fata de cum era masina. e mult mai legata si nu mai bate nimic. sper sa am si eu parte de uzura normala acum si sa ma bucur si eu de masina. ramane sa urmaresc uzura. pararea mea este ca unghiul merita facut la ei..au luat toate suruburile la control sa vada ce e destrans sau intepenit, verificat capetii, bieletele etc. a stat la unghi mai mult decat la schimbat acele bucse. Va multumesc pentru ajutor,,,datorita voua am rezolvat problema stand pe capul alora si spunandu-le sa-mi controleze bucsele de la fuzeta(lucru de care oricum habar nu aveau)
  12. acero eu am 245/35/19 8.5J pe toate 4, asta am vrut sa explic mai sus,,,adica nu am dimensiunile recomandate pt spate,cele cu janta de 9.5. bogdad tds,,nu iau mereu sensurile in halu asta:)) am vrut doar sa verific daca fuge masina sau derapeaza usor sau daca se redreseaza greu. interesant filmulet smiley32. spuneti-mi si mie cum pot verifica arcurile fara a le da jos? am inteles de pe forum ca nu prea le vezi defectul cu ele montate.
  13. probabil asta e cu siguranta,,,am fost azi la reprezentanta pt un test telescoape....sunt in valori normale; fata 75% spate 66%(aici nu stiu cat e de normal), am plecat de acolo in mare tromba avand pana la intrare in oras 2-ua sensuri giratorii..am intrat f tare in ele fiind singur pe drum...masina sta bine nu fuge, musca practic din asfalt. s-a mai pus problema rotilor in sensul dimensiunilor,,adica eu am 8.5 pe toate nu 9.5 spate cum scrie pe stalpul masinii...in toate programele lor gasindu-mi doar asemenea dimensiuni aprobate 8.5 fata 9.5 spate.(aici ma refer la latimea jantelor) inca un aspesc ce vreau sa-l remarc, cineva a vb pt mine la bmw viena legat de dimensiunile astea pe caroseria mea(525d),maxim maximorum fiind admise pe 18 cu 8.5 si 9.5, exact dimesiunile lui bala. sigur incep de la bucsa aia,,,dar ma intreb de ce rotile de iarna pe 16 sunt perfecte,,efectiv perfecte..a 2-ua iarna cu ele si parca-s noi.
  14. duca ce ii dau de cap,,unghiul nu-l mai fac pana ce nu-i gasesc buba. inseamna ca si pe fata am ceva vrobleme dar nu asa grave,,le roade dar nu ca pe spate. mi-e si groaza sa ma apuc, mai ales ca n-am alta masina.
  15. unghiul se "duce" repede din cauza drumurilor nostre? ca vreau sa ma apuc de investigatii si daca reusesc sa o fac ,,,macar sa-i fac unghiu de 2-ua ori pe vara.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.