Jump to content

valifocus

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanța

Previous Fields

  • Masina
    E46 318i FL

valifocus's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

11

Reputation

  1. Din ce a spus el, este specializat pe chiulase, când am fost pe la el am mai vĂŁzut și Audi parcate la reparații. NumĂŁrul este 0728444108
  2. Am si eu motorul ala si nu sunt de acord cu ce a spus inginerul. Motorul chiar merge foarte ok, e in mintile lui, consuma cu 2 l/100km mai putin decat motorul de 2 litri pe care l-a inlocuit... Spre exemplu, merge mai bine (trage mai bine si consum mai redus) decat un 2 litri 177 cp de pe un hyundai i40 din 2017... Nu este cel mai rafinat si nu suna la fel de bine ca cel de sase cilindri, e adevarat... Problema ca este un motor destul de modern si de pretentios pentru vremea lui... Este modern chiar si dupa standardele mai recente.... Si nu toata lumea se pricepe sa umble prin ele.... Parerea mea: nu te bucura foarte mult la cei 1600 de euro daca nu ai pusi deoparte cel putin inca atat pentru primul an in care o sa mergi cu el...mai ales ca ai zis ca o sa mergi zilnic cu el. Trebuie sa iti asumi costuri de aducere a lui in parametri foarte buni. Este putin probabil sa fie foarte ok cand il iei. Spre exemplu, intr-adevar, curge ulei pe la toate incheieturile, pompa de vacum, garnitura capac motor, capac posterior chiulasa etc.... Multe seturi de o-ringuri nu se gasesc decat pe original (ceea ce este bine, pe de o parte) si sunt destul de scumpe...cand se aduna, s-ar putea sa te sperii. Trebuie sa iei in calcul o distributie, un vanos etc. Al meu nu consuma mult ulei, cam 1,5 litri la schimb, dar motorul asta este predispus sa manance ulei, de obicei sunt simeringurile la supape, mai rar schimbat segmenti. Daca ai cateva ore la dispozitie, s-a scris destul de mult despre motorul asta, e destul de controversat. La mine, dezamagirea nu a fost motorul, cat mecanicii care mi-au mancat aprox 3000 lei pe pareri... Nu faceau decat sa isi puna mainile in cap si sa imi spuna cate probleme sunt cu motorul asta, sa ma puna sa shimb piese in prostie fara sa stie.... Pana am ajuns la Florin din Chitila care m-a rezolvat repede de fiecare data si care a zis ca e un motor foarte bun, doar ca are cateva chestii la care sa fii atent... Concluzia este ca, la pretul asta, prima chestie pe care trebuie sa o verifici este caroseria, adica rugina, ii place masina asta ruginii de parca este prajitura daca are rugina, fugi cat poti de tare, nu ai sanse sa ii dai de cap (eu am luat-o cu o pata de rugina cat buricul degetului pe aripa stanga si dupa trei ani era o gaura prin care bagai trei degete). Si trebuie sa fii constient ca va fi nevoie sa mai bagi niste bani, aproximativ tot atat, in piese care vor cadea in primul an,
  3. S-a mai discutat fix problema asta pe aici, cred cĂŁ este un topic dedicat ĂŽn care se discutĂŁ cât de mult nu meritĂŁ o asemenea investiție pe motorul ĂŁsta. Ar trebui sĂŁ te rezumi la ce ai zis tu mai sus. Uite aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/177289-n42-turbo/page__p__2372020__hl__turbina__fromsearch__1#entry2372020
  4. Neața! O sĂŁ ĂŽncerc sĂŁ rĂŁspund la ĂŽntrebarea asta ca pasionat și pĂŁțit ĂŽn același timp. Eu am luat un 318i din 2003 ĂŽn 2016 pentru cĂŁ am avut daunĂŁ totalĂŁ la mașina pe care o aveam atunci și nu eram dispus sĂŁ dau pe mașinĂŁ mai mult decât am luat de la asigurĂŁri pentru cĂŁ toți banii intrau ĂŽn construcția casei. Long story short: NU. Din urmĂŁtoarele motive: - mașina asta are probleme cu rugina. Pe de o parte, e normal la o mașina de vârsta asta, dar, comparativ cu un ford focus, avanseazĂŁ foarte rapid la E46, o mĂŁnâncĂŁ rugina ca pe prĂŁjiturĂŁ (spre exemplu, ĂŽn 2006 avea pe aripa stânga fațĂŁ o patĂŁ de ruginĂŁ cât buricul unui deget iar ĂŽn 2019 s-a fĂŁcut o gaurĂŁ prin care bĂŁgam trei degete); - la vârsta asta se vor strica piese, este inevitabil, iar acestea nu sunt ieftine (spre exemplu, o bascula costĂŁ 500 de lei). Acestea fiind spuse, când merge, te unge pe suflet. Dar la vârsta asta, o sĂŁ fie foarte multe momente când, mai degrabĂŁ decât sĂŁ te ungĂŁ pe suflet, te va enerva cĂŁ se aude ceva scârțâind și ți-e și fricĂŁ sĂŁ ĂŽntrebi cât costĂŁ sĂŁ repari sau cĂŁ vezi de la lunĂŁ la lunĂŁ cum avanseazĂŁ rugina ĂŽn ea și te ĂŽntrebi cât mai e pânĂŁ se rupe sub tine. Asta e experiența mea,având ĂŽn vedere cĂŁ sunt oarecum pretențios și nu suport sĂŁ am becuri aprinse ĂŽn bord sau zgomote ciudate la rulare. Poate exemplarul pe care vrei sĂŁ ĂŽl cumperi este fĂŁrĂŁ pic de ruginĂŁ și merge uns. Chiar și așa, ia ĂŽn calcul cĂŁ sunt șanse extrem de mici sĂŁ treacĂŁ an fĂŁrĂŁ sĂŁ bagi bani ĂŽn ea. Sper cĂŁ am fost de ajutor
  5. Și eu am pe E46, 318i de 143 cp. L-am pus când am luat mașinĂŁ și nu am probleme cu ea. Merge foarte ok.
  6. E46 318i n42b20, 223000 pe o cheie, aprox 380000 pe cealalta cheie
  7. Am avut și eu simptomele tale. Dupa ce am schimbat bujii, bobine, vvt, carter etc.. Am schimbat axa de la vvt și culbutorii și problema s-a remediat. Senzorul de crankshaft nu este, l-am avut și pe ala stricat.... DacĂŁ e stricat ĂŽți oprește motorul de tot. Senzorul de camshaft nu are treabĂŁ decât dacĂŁ da eroare doar el, ĂŽn rest este doar o comunicare defectuoasa cu alte echipamente. Se schimba repede și costa câteva zeci de lei. Ce am spus aici sunt doar niște pĂŁreri reieșit din propria experiențĂŁ. Succes!
  8. valifocus

    Gpl

    Eu am montata o instalație prins pe 318 143 cai. Consuma 10-11 mixt, montata de 4 ani. Merge exact ca pe benzina, am avut doar o problema cu un senzor de temperatura de pe instalație. DacĂŁ nu avea gaz, ii dĂŁdeam foc pana acum
  9. Florin din Chitila este super profi. Eu, dupĂŁ ce am bĂŁgat o sacoșĂŁ de bani pe pĂŁreri ale meșterilor din Constanța, am ajuns la el. De doua ori l-am sunat, de ambele dați a fost punct ochit, punct lovit.
  10. Eu am huse antiderapante și sunt foarte mulțumit de ele. Nu am rĂŁmas ĂŽn drum. Pana acum.
  11. Mulțumesc mult! DupĂŁ ce am postat am vĂŁzut ca s-a mai scris aici despre problema asta. Am reușit sa ĂŽl prind liber pe Florin din Chitila și tocmai ce l-am schimbat. Mufa de la senzor era plina de ulei, Florin zicea ca asta e semn clar ca nu mai era ĂŽn mințile lui senzorul.
  12. Salut! Am o problema cĂŁreia nu ii dau de cap: merge impecabil, dar câteodatĂŁ (de doua ori ĂŽn ultima sĂŁptĂŁmânĂŁ), se oprește și nu mai vrea sa porneascĂŁ. Când ĂŽncerc sa pornesc ĂŽnvârte motorul, dar nu mai pornește. Am fĂŁcut diagnoza ambele dați și apar doua erori: - 2782- DME, camshaft sensor, exhaust - 277F - DME, crankshaft sensor, speed DupĂŁ ce stau și las motorul sa se rĂŁceascĂŁ, pornește perfect, fĂŁrĂŁ probleme. Am scos mufa de la senzorul axei cu came (fiind ușor accesibil) și porneste fĂŁrĂŁ probleme. Ăntrebarea este dacĂŁ erorile astea apar datorita senzorului de la arborele cotit sau mai sunt și alte cauze posibile. Nu as vrea sa schimb senzorul care este foarte greu accesibil, sĂŁ dau o sacoșĂŁ de bani pe manopera, ca sĂŁ aflu cĂŁ era alta cauzĂŁ. Mulțumesc anticipat!
  13. ĂncearcĂŁ la Florin din Chitila.
  14. La mine a fost vasul de expansiune fisurat.
  15. O problema asemĂŁnĂŁtoare am și eu la un 318i. Știu ca am o pierdere mica pe la o-ringul de la vasul de expansiune, dar cu nivelul verificat ok, dimineațĂŁ, la rece, se aprinde becul de nivel pe parcursul zilei, când motorul e cald. UrmeazĂŁ sa verific la mecanic peste vreo 3 sĂŁptĂŁmâni, când schimb uleiul. Poate aflam pana atunci de la ce poate fi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.