Jump to content

Razvu

Members
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    envogue772003@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Constanta

Recent Profile Visitors

2364 profile views

Razvu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am rezolvat!....o siguranta care nu se vedea cu okiul liber(am folosit un instrument de masura) si circuitul din spatele ceasurilor de bord(cel de cupru imbracat in plastic transparent, era intrerupt...probabil nu s a folosit siguranta de amperajul corespunzator si s a ars circuitul)....i m happy se aprinde tot acum :blink:
  2. De ceva timp nu mi se mai aprind becurile din bord care in mod normal pornesc odata cu contactul...ulei,baterie,frana de mana,ceasul de deasupra mp3 ului,becurile de la ventilatie reglarea caldurii etc...cam tot ce tine de lumini la punerea contactului...am verificat sigurantle par ok(o fi vr una nedetectata)....as banui ori vr un fir intrerupt ori vr un solenoid de la contact uzat.Tot ce tine de pozitii ,faruri, becuri iluminare bord etc merg ok. a mai avut cineva prbl asta? pls help
  3. eu as banui ori garniturile din pompa uzate ori cursa pedalei dereglata....sau si mai rau sa nu piarda likid pe undeva(furtunase crapate,lovite,taiate,strangulate )
  4. sa pui instalatie gpl pe un bmw e ca si cum ai obliga un pittbull sa devina vegetarian...nu ti bate joc de masina ca e pacat
  5. mai multe detalii despre motor cmc etc....si pt ce a stat in service
  6. probabil se gandeste ca fortele aplicate rulmentului vin in din mai multe unghiuri janta fiind mai lata si mai rigida si nu aproape perpendicular cum se intampla in cazul cauziucurilor mai inalte...cred eu.. :blink:
  7. Un mare avantaj ar fi o stabilitate mai buna,fiind un motor puternic nu ti va afecta demarajul kiar din contra;Marele dezavantaj ar fi ca soselele noastre sant cum sant....vei skimba mai repede bucsaraie,suspensii etc. ...plus ca daca nimerejti o groapa mai mare poti deforma janta f usor...adic o sa conduci cu mare atentie prin anumite zone...peste toate astea eu zic ca ai facut o investitie buna (arta cere sacrificii... :) :blink:
  8. am avut si eu problema asta si am skimbat garniturile din pistonasul de pe cutia de viteze...a tinut o perioada scurta cilindrul fiind uzat si ovalizat tocea garnitura rapid...a trebuit sa skimb pistonul cu totul.Likidul din borcan ramane la nivel daca pierzi pe la ambreiaj,numai in cazul in care ai fisuri in circuitul de frana va dispare din borcan.Bag o pe ramapa vezi daca pierzi pe undeva likid....sau poate kiar se intepenejte pe undeva...
  9. adiq eu daca am gasit bord de E30 in perfecta stare..nezgariat complet la 1.5 mil (240km/h la kilometraj) sa l iau?....and bye the way :mere pus pe E21?...eu am vazut pe net la un e21 pus...da tre' modificari ceva?
  10. can t wait 4 the day....cand Hartge si Alpina vor deskide fabrici in Romania :) :blink:
  11. ehh...ce e frumos si lui D-zeu ii place :blink: intradevar o placere sa conduci un seria3
  12. Razvu

    imi place...

    uite si cateva variante....sorry daca am suparat pe cineva
  13. Razvu

    imi place...

    cu cioli am vb man(am raspuns cu aceeasi moneda)....eu m am referit la un model mai veki de stopuri pe spate cand am zis de vopsit cu spray....e o varianta....cel putin pana la akizitionarea unora adevarate
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.