Jump to content

Stefun

Members
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Nu am :)

Stefun's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Exact. La fel fac si cu C Class-urile pe care le vand. Toate sunt 220, ele fiind de fapt 200.
  2. Oricum totul e aiurea la anunturile lor. Este un 318D. Prima inmatriculare 04/2007, in anuntul lor apare ca fiind din 10/2007. Daca va uitati mai atent, apare cu date diferite de cumparare in Olanda si Polonia, probabil a mers dintr-o tara in alta. Pozele sunt fake, fiind cumparata in octombrie, nu-mi explic pozele cu atata verdeata in jur, plus ca grila este diferita, chestiile verticale nu sunt cromate la masina din pozele de pe site-urile de licitatii. Dar na, acum pe vremea asta pozele nu ies prea spectaculos. Cel mai tare ma deranjeaza ca cei de la Autovit nu iau nici o masura. De mai multe ori am dat report la anunturile lor fara nici un rezultat.
  3. Aruncati o privire pe aceasta masina de la Boldy Auto din Cluj. Anunt original de pe autovit : http://www.boldyauto.autovit.ro/bmw-320-C22085725.html Dupa o simpla cautare a seriei : Site-ul de licitatii din Olanda : http://ci.vimsweb.com/Reports/InspectionReports/AppraisalReport.aspx?culture=ro-RO&inspection_id=ncCqth2nVaM=&ENC=1 Un site de licitatii din Polonia : http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:xkLRh-quFkgJ:pracus.home.pl/car2/%3Fpodstrona%3Daukcje%26car%3D17971+WBAVU11010K012108&cd=9&hl=ro&ct=clnk&gl=ro Rezultatul e din cache-ul de la Google. Spor la cumparaturi!
  4. Cred că mi-ar fi părut rău dacă nu mă duceam...aș fi trăit cu ideea că am pierdut un mare business :twoup: hornetb, de ce să mă supăr, Doamne ferește. Știu că nu se pupă chestiile alea, dar pe moment ne-a prostit cu anunțurile alea. :)
  5. SalutĂŁri! Fratemiu este ĂŽn cĂŁutare de mașinĂŁ, mai precis un BMW 320d, E90 undeva pe la 13-14 mii euro. DupĂŁ ce am cĂŁutat prin mobile.de cap-coadĂŁ, n-am gĂŁsit cine știe ce, plus cĂŁ ceea ce ne plĂŁcea ajunge pe la 13 mii euro ĂŽn Germania, deci mult peste bugetul alocat. AșĂŁ cĂŁ ne-am pus pe cĂŁutat prin autovit.ro și am ajuns la niște BMW-uri cu poze profi, kilometri puțini și super dotĂŁri la prețuri foarte bune la Boldy Auto la Cluj. Amândoi eram reticenți sĂŁ mergem pânĂŁ acolo, mai ales dupĂŁ ce am citit despre acel Andrei Boldijar pe aici pe forum, dar totuși am bĂŁtut drumul Suceava - Cluj Napoca doar ca sĂŁ ne facem damblaua. Am ajuns ĂŽn Cluj pe la 10 dimineața, ĂŽl sunĂŁ fratele mele pe acest Andrei și ĂŽncepe distracția. Pe net, mai precis pe autovit.ro, dar și pe site-ul lor de pe mobile, adresa este trecutĂŁ ca fiind Dorobanților 106. WRONG - adresa este de fapt alta, Teleorman 53. Autohausul este de fapt o curte micĂŁ la o casuțĂŁ micĂŁ ĂŽntre niște blocuri. Eu deja eram descumpĂŁnit, dar am zis hai totuși sĂŁ vedem care e treaba dacĂŁ tot am bĂŁtut 300 de kilometri pânĂŁ aici. Ajunși la autohaus vedem cĂŁ numĂŁrul de mașini e mult mai mic fațĂŁ de cel din anunțuri, evident mașinile care ne-au luat ochii fiind vândute, cicĂŁ. Ăn curte, dupĂŁ spusele lui și dupĂŁ ce știam din anunțuri erau 4 BMW-uri 320d, E90, dar mai era și un Audi A4, astfel : 2 BMW-uri negre, unul gri/argintiu și unul albĂŁstrui, acea culoare arctic cumva, dar și acel A4, auriu. Acum ĂŽncepe marea distracție. 1. BMW 320d aici este anunțul Autovit. (sper sĂŁ fie valabil cât mai mult) Interiorul aratĂŁ ĂŽngrozitor. Era ĂŽncĂŁ umed dupĂŁ ce fusese spĂŁlat și curĂŁțat și ĂŽncĂŁ era extrem de murdar și neĂŽngrijit. Ăn exterior, pe partea stângĂŁ a mașinii are foarte multe zgârieturi, foarte multe dintre ele adânci și foarte adânci, care nu ies sigur la polishare, normal, ne-a spus cĂŁ mașina n-a fost polishatĂŁ. Dar se vedea clar cĂŁ fusese, plus cĂŁ, culoarea fiind neagrĂŁ și fiind direct ĂŽn soare mașina, ĂŽncĂŁlzindu-se tabla se simțea acel miros similar mirosului de formol, tipic polishului. DupĂŁ ce verificĂŁm seria mașinii la un prieten de la BMW Iași, reiese cĂŁ la ultima revizie mașina avea de fapt 140.000 km, mai mult decât avea acum ĂŽn bord, plus cĂŁ fusese pocnitĂŁ de mai multe ori - schimbat barĂŁ fațĂŁ de douĂŁ ori, barĂŁ spate de douĂŁ ori, casetĂŁ de direcție și altele. La un moment vĂŁd un sticker lipit pe stâlpul mașinii cu BMW 318d. Ăl ĂŽntreb ce-i cu el și recunoaște cĂŁ mașina e de fapt BMW 318d și ĂŽncepe sĂŁ ne abureascĂŁ cum cĂŁ ar fi net superior 320-ului și câte alte idioțenii. Deci mașina asta a sĂŁrit din schemĂŁ. Știu cĂŁ mai scrisese cineva aici pe forum cĂŁ de fapt el vinde 318-uri și așa a fost. Din toate BMW-urile, doar unul era 320, cel albĂŁstrui. 2. BMW 320d aici este anunțul Autovit. (sper sĂŁ fie valabil cât mai mult) Ăsta chiar era 320d. Interiorul așa și așa, dar tot destul de neĂŽngrijit. Motorul nu suna ok - sigur niște role aveau sĂŁ se ducĂŁ rapid de tot. Nici nu ne-am mai obosit sĂŁ ĂŽi verificĂŁm seria. 3. BMW 320d aici este anunțul Autovit. (sper sĂŁ fie valabil cât mai mult) Nu este 320d, este un 318. Interiorul este destul de ĂŽngrijit. Inițial am fost destul de tentați. 74.000 km ĂŽn bord. GĂŁsesc ĂŽn bord cartea service. Ultima revizie fĂŁcutĂŁ la 140.000 km. Ăl ĂŽntreb ce e cu ea, ĂŽmi zice cĂŁ de fapt e de la altĂŁ mașinĂŁ. VerificĂŁm seria de pe carte cu seria mașinii și ele coincid. Ăl mai luĂŁm la ĂŽntrebĂŁri și la un moment ne zice cĂŁ de fapt n-are 70 de mii, are 150 de mii, dar cĂŁ cineva de la București a vrut s-o cumpere și acolo trebuie sĂŁ fie cu 70.000 km maxim și cĂŁ n-a mai cheltuit ĂŽncĂŁ 70 de euro ca sĂŁ dea kilometrajul ĂŽnapoi la 140.000. Acum au ĂŽnceput discuțiile prin care ĂŽncerca el sĂŁ ne convingĂŁ cĂŁ de fapt 318 e mai bun, consumĂŁ mai puțin și cĂŁ e doar limitat electronic fațĂŁ de 320. Cu 180 de euro cicĂŁ se face transformarea ĂŽn BMW 320d la service BMW. Mda... Toate BMW-urile aveau cauciucuri de iarnĂŁ terminate. Al 4-lea BMW era și vândut și acuma nu-l vĂŁd prin anunțuri, dar avea o vopsea terminatĂŁ, chiar și dupĂŁ polishare ziceai cĂŁ a fost datĂŁ cu șmirghel mașina. De Audi ce sĂŁ mai zic. Mașina arĂŁta bine la prima vedere, dar mai atent se observa cĂŁ fusese lĂŁcuitĂŁ pe porțiuni pentru a nu se mai vedea zgârieturile fine. De asemenea, scaunele au fost schimbate cu unele de piele. Se vedea de la o poștĂŁ cĂŁ fuseserĂŁ schimbate pentru cĂŁ mașina nu avea piele pe uși, iar mânerele aveau altĂŁ nuanțĂŁ. Motorul nu suna rĂŁu, dar și asta a sĂŁrit din schemĂŁ. Ăn concluzie, am fĂŁcut un drum degeaba pânĂŁ la Cluj și am cheltuit aiurea niște bani, dar poate unii dintre voi vor ĂŽnvĂŁța ceva din experiența mea. Mașinile sunt niste cazane ĂŽn devenire, care nici mĂŁcar nu corespund la model cu anunțul, cu kilometraj mĂŁsluit și care sub nici o formĂŁ nu ĂŽți iau ochii când le vezi prima datĂŁ. Am plecat cu un gust amar...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.