Jump to content

Qwest

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318i

Qwest's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. DOMI, mersi pentru precizare, cum pot afla daca la mine e varianta IHKA sau alta ? am nevoie de o schema ceva unde pot gasi, sa stiu daca desfac unde sa ma uit, sa stiu de unde incep sa desfac... ca la tine e 1 dar la mine doar 4 din 12 dau rece ... mersi anticipat
  2. nu cred am avut un e36, si sufla pe toate aer ventilat rece, e imposibil sa mergi vara cu asa ceva, mai ales ca la picioare sufla 40-50 de grade, parca esti in sauna .. poti sa imi dai un link mai precis la manual sa ma documentez ? mersi ...
  3. nu ai citit atent ce am scris, sunt masini care nu au AC, si instalatia de clima are 2 pozitii albastru si rosu adica rece si cald, cind dai la albastru ventilatorul sufla aer de afara in masina, ca si cum ar fi un ventilator de camera, cind e rosu atunci aerul de afara este incalzit de catre lichidul care raceste motorul si sufla aer incalzit care este mai cald de 2 ori decit acel suflat cind e albastru... pai iata la mine pe 4 gauri sufla aer ventilat, iar pe alte 4 sufla aer incalzit ... AC aici nu are nici o legatura ...
  4. Salut, am un E34 m50b20, are clima, in AC nu este freon paremi-se si nu imi lucreaza, problema e alta toate butoanele sunt date la 16 grade, dar prin gaurile unde vine aerul in 4 vine aer de afara adica ventilat, iar in cele de linga parbriz si cele de jos imi vine aer incalzit, nu pot porni instalatia din cauza ca imi vine aer cald, cineva mi-a spus ca ar putea fi un releu nefunctional din cauza aceea prin celelalte gauri imi vine aer cald ... care ar putea fi problema ?
  5. Buna, am un bmw 520i, m50b20 din 1992, am pus-o pe tester si mi-a dat eruare de la releul sondei lambda, mi-a controlat releu e bun dar circuitul catre releu este defect, au controlat siguranta circuitului e buna, au ajuns pina la ECU, si au vazut ca contactul "minus" - nu vine din ECU, un electric a desfacut ECU, mi-a spus ca e de la procesor. In fine, acei din servis au o solutie, dintr-un search pe internet am inteles ca releul sondei are functia sa incalzeasca sonda pina la 400-500 grade, ca ea sa poata sa functioneze, apoi sonda functioneaza de la temperatura noxelor emise, ma gindesc ca ECU ar trebui in acel moment sa deconecteze releu sa nu mai incalzeasca sonda, acei din servis mi-au propus sa ii dĂŁm minus din alta parte releului sa functioneze non-stop releul, pot rezolva problema in acest mod ? sau el daca v-a lucra in asa regim se va defecta ? cine imi da o idee cum sa procedez? ECU nu mi-l poate repara, sau nu stiu trebuei poate sa mai incerc in alta parte, alta solutia inafara de repararea sau inlocuirea ECU exista ? multumesc
  6. ce tine de cheia a 2-a am incercat si cu ea si nu mergea, astazi am scos electromotorul (foarte foarte greu) , am fost la electrician si aveam doar 2 perii din 4 si acele erau mici, mi-a pus 4 bune, am instalat la loc electromotorul si a pornit ... si de vreo 20 ori dupa aceea pina am ajuns acasa am mai oprit iarashi am pronit, parca merge .... mi-a spus electricianul ca daca nu se aude nici un sunet posibil sa fie si de la locul unde introduci cheia, nu stiu cum se zice pe romana ca mi-a zis omul in rusa .... mersi tuturor ... va tin la curent daca in urmatoarele zile nu imi porneste ....
  7. Salut am o problema: cu citeva zile in urma am curatat regulatorul de ralanti parca totul bine o saptamina a mers fara probleme, poate nu este in el problema ... cu 4 zile in urma am pornit masina am mers 1 km am oprit si cind dau sa pornesc nu mi se aude deloc electromotorul, beculetele la bord se aprind totul pare a fi in regula, acumulator este nou, am incercat sa mai dau chei dar nici un sunet ca si cum ar fi fisele sau acumulatorul sa fie stricat nu se aude nici un sunet, peste vreo 20 de minute am incercat s-a pornit am mers toata ziua am mai pornit-o in ziua ceea de vreo 10 ori cred ca. am lasat-o apoi astazi cind sa ma pornesc dimineata tot aceeashi problema nu mi se aude nimic ... am incercat de vreo 30 de ori, acum la ora 3 am incercat din prima nimic, si din a 2-a a mers, a pornit, am incercat din nou si iarashi nimic :twoup: nu mai pornesc, imi da cineva un indiciu ce poate fi ? mentionez ca cind dau la start nu mi se stinge un pic beculetzele daca ajuta pe cineva aceasta .... mersi anticipat ..
  8. poti sa imi dai niste indicatii unde le pot gasi ? ca sa le curat ? daca poti sa imi dai ceva link-uri cum ar fi acest site http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 mersi mult ...
  9. Nu cred sa fie de la ulei, pentru ca eu sunt din Rep. Moldova, zilele acestea la mine erau +3 grade, si aceeashi problema ... chiar si la 5 grade plus tot asa se porneste ... daca e soare afara si sutn vreo 15 grade, atunci scade relantiul la 500 rpm dar nu se opreste motorul, se ridica si gata deja merge bine fara sa accelerez, mi-a spus cineva ca poata sa fie de la sensorul de temperatura a aerului ?
  10. Salut am o problema: BMW 318i din '94 , problema este atunci cind o pornesc si e frig afara, vara toamna nu mi-a facut probleme, dar de cind s-a racit afara, o pornesc, si scade relantiul pina la 0 si se opreste... care poate fi problema, am cumparat-o anul trecut si tot cit a fost frig mi-a facut probleme, vara am scapat de probleme si de cind s-a racit iarasi am probleme, m-am obisnuit sa apas o data pedala si se normalizeaza, doar ca vreau sa o vind si sa nu aiba probleme urmatorul proprietar, de citeva zile cam joaca relantiul chiar si dupa ce sta vreo 30 de secunde pornita, joaca de la 1100 la 800 sus jos, si tremura motorul parca, se aude ca si cum ai accelera un pic si ai scade aceleratia. Va rog frumos cine a mai avut asa problema, http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=81532 am citit aici cam e aceeashi problema ca a mea, doar ca nu a dat nimeni un raspuns cum de rezolvat aceasta problema, bujiile au fost schimbate, ulei am pus Castrol 10W40, injectoarele le-am curatat. mersi anticipat tuturor ...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.