Buna, am un bmw 520i, m50b20 din 1992, am pus-o pe tester si mi-a dat eruare de la releul sondei lambda, mi-a controlat releu e bun dar circuitul catre releu este defect, au controlat siguranta circuitului e buna, au ajuns pina la ECU, si au vazut ca contactul "minus" - nu vine din ECU, un electric a desfacut ECU, mi-a spus ca e de la procesor. In fine, acei din servis au o solutie, dintr-un search pe internet am inteles ca releul sondei are functia sa incalzeasca sonda pina la 400-500 grade, ca ea sa poata sa functioneze, apoi sonda functioneaza de la temperatura noxelor emise, ma gindesc ca ECU ar trebui in acel moment sa deconecteze releu sa nu mai incalzeasca sonda, acei din servis mi-au propus sa ii dĂŁm minus din alta parte releului sa functioneze non-stop releul, pot rezolva problema in acest mod ? sau el daca v-a lucra in asa regim se va defecta ? cine imi da o idee cum sa procedez? ECU nu mi-l poate repara, sau nu stiu trebuei poate sa mai incerc in alta parte, alta solutia inafara de repararea sau inlocuirea ECU exista ? multumesc