Jump to content

to_the_limit

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    klf672@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Bacau

to_the_limit's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Buna seara, Pentru a nu mai deschide un topic nou, as dori sa achizitionez un BMW E90 330d xdrive din 2008. Proprietarul foarte deschis, mi-a trimis seria de sasiu. De la reprezentanta, am reusit sa obtin prin cineva ( atentie nu oficial, contracost ), urmatoarele informatii din attach. Apelez la bunavointa si cunostintele dumneavoastra spre a va cere un sfat, o parere daca aceste intrari in service par a fi in regula ( tot aici am citit ca e posibil sa se faca intrari fake ptr a justifica nr de km de unii proprietari) si km pe care sustine ca ii are in prezent masina, respectiv 165.000 de km, sa fie reali. Va multumesc,
  2. Prietene asta e adevarul,masina nu e mea,cel care o vinde poate sa mi-o vanda si mie. Nu stiu la ce pusti te referi,nu stiu cat se pricep ei la BMW.Si te rog las-o mai moale cu afirmatiile personale.
  3. Masina nu e mea. Cel ce o vinde poate sa mi-o vanda si mie,nu? Deci chiar ma intereseaza masina ptr mine.E fantastic,nu se poate sa pui o intrebare. ps:expresii de genul "pustiulica" nu tin la mine,nu vad de unde ai tras tu concluzia asta.
  4. Ms de sfaturi baieti. pret:10.000roni. florin33-masina a fost cica recarosata,posbils a ai dreptate. ciupi4you-despre fluctuatiile de la relanti-intradevar uneori dupa ce se pune contactul la cheie,porneste greu,in sensul ca dureaza cam 2-3 sec de invartit electromotor pana sa o ia practic.Pot fi bujiile de vina? WLF-suspectezi pompa de motorina de vina ptr fluctuatiile de la relanti?(aia stiu ca arde la scor) Un injector defect cum se manifesta? Si inca niste aspecte ca uitasem.Masina trage greu,cel putina sa mi se pare mie,ca sa am demaraj cat de cat trebuie sa calc bine acceleratia in trepte.Cand accelerez de ex la 30km/h in tr2- brusc da un pic in nas si apoi o ia. Si alta faza merg cu ea pe drum 100km in afara si cand dau in tr-4 deodata moare motorul.Sau,cand plek de pe loc (asta e belea) trebuie sa fiu ff atent sa nu opresc motorul cand ridic de pe asmbreiaj.Si credeti-ma nu suntincepator,am condus diferite tipuri de masini.Am depistat problema ca fiind si datorita faptului ca nu accelereaza liniar.Pe loc daca accelrez scurt si puternic in acelasi timp accelratia are un lag. Inca o faza care nu imi prea place la viteza peste 120km/h cam tremura.M-am gandit ca poate fi de la echilibrare,dar are peste 10 plumbi pe o roata numai,am vazut. usile nu se inchid usor,adica daca le lasi sa curga ,trebui trase inca o data(e un semn rau stiu). Culoarea la capota si aripi nu e aceeasi cu a masinii.
  5. Salut,sunt tentat foarte sa iau un E34 din 89,mai exact un 524 td. Mentionez ca nu ma pricep absolut deloc la bmw,nu stiu unde sa ma uit(am citit topicul sticky excelent despre alegerea unui E34) insa nu cred ca exista la ora actuala masina perfecta daca vorbim de masini de acum 20 ani aproape. Asadar masina in cauza am testat-o un pic si nu trancane pe drum drept,doar la linieile de cale ferata unde le iei cu tr-1 se aude si simte o baytaie ff puternica in volan(toc_toc,poate fi vorba de caseta de directie?).Am mers la un service unde am tras de roti nu am avut de schimbat decat un set de bielete antiruliu,in rest e ok. Motorul:Aici masina e aproape de schimb de ulei si cam manaca 1l de ulei in 1000km minim. E normal?Apoi alta chestie la relanti,stai cu ea motorul merge rotund si deodata cam la 1min asa se balbaie 3-5 secunde si ii cade turatia cred(nu merge turometrul sa vad cat).Aceasi faza o face cand o pornesc la rece si iau piciorul de pe ambreiaj. Cand iau maxim viraj stg sau dr pe loc sa intorc se aude un fasait(e pompa de servo?),am inteles ca pierde lichid de la servo,mecanicii au zis ca e ok,sa nu ma alarmez. Una peste alta imi place masina,ma simt bine in ea,dar nu stiu daca sa ma decid sa o iau sau nu.
  6. Multumesc! Cam cat costa 1 bujie de asta? ps:n-am mai dat la automat tocmai din motivul asta,sa nu omor si bateria :blink:
  7. Salut,se da una bucata 524td an 90 care a mers perfect 300km si dupa o pauza de 2h in parcare a refuzat sa mai porneasca.De mentionat ca led-ul care indica bujiile incandescente si se face din rosu in verde ptr a anunta incalzirea lor numai se aprinde atunci cand dau contact la cheie. Motorul invarte normal daca tin la automat dar nu porneste si nu am fortat de prea multe ori. Pe parcursul zilei respective in ultima perioada cand o porneam numai aparuse led-ul de bujii in bord la pornire deloc,dar masina a pornit fara probleme. Aveti idee ce poate fi? Masina e in IASI acum :blink:
  8. to_the_limit

    accident

    Pariez ca s-a intamplat in curba aia,se vine tare si de sus si de jos acolo si unii mai taie linia continuua din motivul asta,trebuie sa nu intri tare mai ales daca cobori adica vii dintre IS spre Tg-frumos.
  9. Din pacate cred ca numai e mare lucru acolo pe situl ala cu cartea masinii tale :)
  10. bai eu am vazut reportajul si au refacut aia filmul accidentului in 3d si retardul cu bmw a depasit pe unu care era deja pe banda 1 langa trotuar(va dati seama ce cretin,era cu 2 roti aproape pe bordura cred) si in statia de autobuz a derapat si aacrosat oamenii de acolo. Si e clar ca avea viteza daca a derapat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.