Jump to content

bartro2

Members
  • Posts

    696
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Falkenberg

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Walhalla

Previous Fields

  • Masina
    E12 528 / 114 2002

bartro2's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

38

Reputation

  1. Degeaba arata bine daca de exemplu motor e uzat. Ma duc maine s-o vad, sperantele le las acasa. Ar fi fain in coleg cu tester in ploiesti..
  2. Cati km o avea? Dupa uzura la scaune..? olx.ro/oferta/bmw-seria-5-520-ID61KG6.html http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GgUdZ.html
  3. Solex-uri au probleme cu uzura la axe de la clapete, apara un joc, trage aer fals, si atunci este afectat mersul motorului la ralantiu si sarcina mica, si este greu sa le reglezi (AFR, sincronizare). Am vazut ca unii le au buscat si au remediat problemele. Dar, sunt si alte carburatoare care sunt bolt-on pe admisie, cum ar fi de la Mikuni (care au cumparat design de la Solex si il au imbunatatit), Weber DCOE, Dellorto DHLA. Cunosc firma Cahsel - nu as zice ca au preturi mici in general.. Eu mai multe am luat de la Walloth & Nesch, dar si de la Automobile Bavaria.
  4. Un pic de putere in plus nu strica niciodata Ce carburatoare ai la ea? Eu am mers un pic cu Solex PHH40, dar nu prea erau fiabile. Acuma am cumparat un set de Dellorto, le pastrez pentru viitor.
  5. +1, a mai umblat la modelul asta. =edit=, are stopuri patrate? In '68 erau rotunzi. Admisie e pentru carburatoare orizontale vad, astea au fost pe 2002ti. Ce model ai pana la urma?
  6. Ai cautat in manuale cat ar trebui sa fie presiune la cald? Supapele din filtru *cred* ca au legatura numai cand motorul e oprit, nu in mers. Daca presiune intradevar e prea mica, s-ar putea sa lipseasca undeva in circuitul de presiune o garnitura sau dop, sa nu fie strans bine ceva.. e greu de spus asa.
  7. Am avut 'problema' asta, la pornire dureaza un pic mai mult pana o ia (maxim 4-5 secunde sa zicem), dar nimic aproape de ce se vede in film. Pompa de benzina are un debit mare, umple repede conducte, rampa.
  8. Verifica senzorul de temperatura totusi.
  9. http://www.gandul.info/stiri/un-sofer-de-doar-19-ani-din-capitala-a-provocat-un-accident-rutier-grav-tanarul-avea-carnet-de-conducere-de-trei-zile-13798310 19 ani, carnet de 3 zile, 2 decedati
  10. Deci ralantiu e oscilant? S-ar putea sa aibe legatura cu debitmetru, aer fals, sonda lambda, eu stiu. Debitmetru nu baga aer, ci masoare debit de aer ca intre in motor, si asta sta la baza pentru calcule de cantitate de benzina injectata.
  11. Daca intradevar ralantiu este prea mic, incepi cu o curatare de valva / motoras de ralantiu. Turumetru ce iti arata? Poti verifica si presiune de ulei la un service dupa ce ai remediat problema cu ralantiu si daca becul tot se aprinde.
  12. Nu traim intr-o lumea ideala din pacate.
  13. Eu pot sa sterg pozele de aici, cred, daca considerati ca asa se cuvine. Eu le am preluat de pe un forum cu acces public. Am facut postarea mea nu cu intentia de a incrimina nimeni, si nu trebuie sa va spun eu ca textul quotat de mine este tendentios. Intentia mea este una de informare, probabil adevarul este la mijoc, cum a sugerat cineva mai devreme, insa eu nu pot sa ma pronunt. Dar ma gandesc ca soferul BMW-ului ar fi interesat sa stie ce circula pe net, si mi s-a parut ca prin acest forum ar putea sa afla.
  14. Am atins o coarda sensibila, se pare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.