Jump to content

Anatolie

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Moldova

Previous Fields

  • Masina
    BMW 540i E34

Anatolie's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Stimati colegi, tin sa va anunt ca in sfirsit am omorit motorul de pe masina, nu pot sa zic ca era in cea mai buna stare cind am luat-o dar cu aportu nostru am reusit sa-l omorim, primele simptome au fost ca incepuse sa consume ulei cam 100gr./1000km parcusi, la o inspectie mai adinca a motorului sa constatat ca in cilindru Nr.1 si Nr.8 avea compresie 13 restu era 11. In fine am ajuns la ceea ce vreeam sa ajung defapt, baietii de la service mi-au recomandat sa facem un mic upgrade, si anume, sa schimbam camasa cilindrilor stock era alusil, acuma vreu sa pun HKS, sa schimb arborele cotit pe unul de M62B44 si respectiv pistoane M62B44, astfel sa obtinem un o combinatie 92x83 si un volum de 4,4 litri cu toate modificarile in management... cine a mai avut experiente de acest gen rog ceva indrumari, sfaturi la tema respectiva multumesc anticipat
  2. din cite stiu roata din interiorul curbei se invirte mai incet din simplu motiv ca face o cursa mai scurta... si initial credeam ca LSD tinde sa transmita in mod egal numar de rotatii si cuplu la ambele roti ale axului din spate, motiv pentru care creste forta perpendiculara razei curbei, respectiv si tendinta mai pronuntata de supravirare
  3. 25% este un raport... vreau sa stiu si eu care sunt termenii respectivului raport prin ce este bun acel 25%... Colegii de la BMW Club Moldova mi-au sugerat sa-mi caut 50% insa nici eu nu au argumentat de ce... nu te supara... dar incerc sa inteleg ce e una si ce e alta anume pentru ca vreau sa aleg ceea ce mi se potriveste cel mai bine... multumesc
  4. stimati colegi, de curind am inceput sa-mi caut un diff autoblocant, tot ce am gasit pe ebay este diff cu limitare 25% lamelar. ce inseamna astea 25%? si cite ce varietati de Diff-uri sunt? care este cel mai adecvat pentru masina mea?
  5. Salutari tuturor... cine poate sa recomande un set bun de gume de iarna, pentru un E34 540i fara control tractiune si sistem de stabilizare electronica Multumesc Anitcipat
  6. am avut posibilitatea sa incerc un E36 tunat full cu 700 cai cu M62b44 cu suspensie Koni, mi-au sarit toate plombele de la masele... sigur nu e ceea ce-mi doresc...
  7. Problema majora la noi e ca nu avem drumuri... drumurile din Romania e oxigen comparativ cu cele din Moldova. Iarna trecuta am facut o incursiune in inima romaniei, de la Albita - pina la Bucuresti dupa care am mers pe A1 spre pitesti si am continuat spre Curtea de Arges pina la Brasov, au fost citeva portiuni mai neregulate insa nu le pot compara cu cele de la noi, per total am parcurs cca 1100 km am ajuns la destinatie absolut normal fara nici un fel de probleme si in ciuda faptului ca ningea si pe alocuri era lapovitsa am ajuns cu medie de viteza 73 km/h. La noi asha ceva nu este posibil sub nici o forma dupa 300km cu medie maxim 54 km/h pur si simplu mori. De aici si apare dilema ca nici macar in weekend nu voi avea ce face cu BMW-ul meu. Va trebui sa ma documentez destul de bine inainte sa modific ceva la suspensii, cert e faptul ca este absolut necesar sa fac ceva ca dupa cum spuneai de la 180 in sus nu poti merge relaxat si respectiv distantele lungi devin adevarate cosmaruri.
  8. Mersi pt info... m-am linistit... nu se merita operatiunea e clara si treaba asta de transmisie multam... sa va traiaska tot ce aveti mai scump :twoup:))))))) si daca tot am inceput-o cu E34 540i am sa incerc sa disec toate neclaritatile pe care le am pe marginea subiectului respectiv ce i-mi recomandati sa fac cu suspentiile si frinele pentru un Handling mai usor si mai ferm?
  9. Din câte ºtiu, reductorul este o piesã Întâlnitã pe unele maºini 4X4, nicidecum nu este vorba de orice grup diferenÞial. Reductorul este o cutie de transfer cu ajutorul cãreia unele maºini 4X4 care nu au 4X4 permanent pot cupla ºi puntea faÞã. Reductorul are mai multe poziÞii, În general HIGH ºi LOW. Reductorul se cupleazã pe high atunci când maºina este folositã În regim de offroad, iar cuplarea pe low ajutã atunci când este nevoie de mai multã aderenÞã, de exemplu Înainte de a intra Într-o porÞiune de noroi. Dupa cum spuneam... nu sunt prea familiarizat cu termenii respectivi in Limba Romana, spre rusinea mea sunt mai familiar cu ele in Engleza, la vehicule 4X4 transmiterea cuplului motor este intermediat de "transfer case" aceasta in functie de configuratie distribuie cuplu motor intre puntea fata si cea din spate, in marea lor majoritate transfer case au si ele un differential care permite transmiterea discriminatorie cuplului motor din Gear Box spre Final Drive. in varianta care spuneai este cea mai simpla configuratie a transfer case cu 3 regimuri: 2H unde cuplu se transmite numai catre puntea spate, 4H unde cuplu se transmite catre ambele punti insa cu diferentialul dintre punti liber, si 4L unde cuplu se transmite la ambele punti, diferentialul intre punti blocat, si respectiv functia LOW GEAR din transfer case, care in unele cazuri poate atinge rapoarte de 5:1 in functie de destinatia vehicului pe care este instalata un asemea transfer case Rog sa fiu corectat daca eu am inteles ceva gresit Daca o resoftezi va arde 500 de litri de benzina in acelas interval .. :twoup: Si mai multe perechi de anvelope.. :) in momentul in care am luat un V8 din '93 eram gata de asemenea consumuri si respectiv de gauri la buget... am luato in general ca sa fac si eu un curs un pic mai avansat de sofat, in viziunea mea sofatu incepe de la 150 KM/h in sus si cu o masina de peste 200 cai care bineinteles tre sa fie controlati adecvat de "cea mai importanta piesa a masinii"
  10. mersi. astept detalii, sper sa nu uiti :twoup: @Alex Lazeanu http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E39-540...#ht_2548wt_1026 540i Sport: The optional sport package on the 540i carried parts from M-technic. This included a full M-tech ground effects, M-tech II suspension, 18 inch wheels, and a variety of M badging. s-a pus spre sfarsitul productiei, in anul 2003. de aceea sunt destul de rare. poti sa-l comanzi pe cel din State si nu te mai complici cu piesele de pe M5. mai ales ca e direct swap si nu presupune adaptari. UPDATE: darile la stat ar fi cam 3268 MDL = 880 RON anual, asta include revizia tehnica, taxa de drum si polita RCA
  11. In general din cite inteleg eu, tot ce inseamna "Final Drive" este Reductor care in componenta sa are si difenertialul, adica diferentialul sta in planetara si este compus in varianta cea mai simpla din 4 pinioane care in principiu permit un numar de rotiatii diferit intre semiaxele aceleaisi punti, in cazul meu puntii din spate, astfel un diff autoblocant este cel care la o diferenta prea mare de rotatii dintre semiaxele puntii din spate, il blocheaza, si face se roteasca ambele semiaxe cu aceeasi putere si respectiv rotatii... Raportul in "Final Drive" ar insemna diferenta dintre pinionul "driver" care vine direct din axul cardanic si Pinionul de pe planetara "driven". acestea fiindu spuse Final Drive sau reductorul are citeva functii importante - transformarea vectorilor rotatiilor cu 90 grade(adica unghiul in plan intre cardan si punte spate) - reducerea numarului rotatiilor cardanului - varierea numarului de rotatii a semiaxelor pentru evitarea tensiunilor interne si respectiv uzurii pronuntate a detaliilor transmisiei. scuze pentru dilentantism si explimari stingace...
  12. Fratilor, as vrea sa stiu si eu ce se intimpla daca as resofta BMW E34 '93 M60B40 vreau sa adaog ca e masina de weekend si in intervalul vineri 18.30 - duminica 00.00 o rupem, odata am reusit performanta sa ardem 450 litri de benzina in acest interval. Cred ca deja v-ati imaginat care ii soarta unui M60B40. Astept recomandari si solutii fialbile... Multumesc Anticipat
  13. cit despre raport ni pot zice nimik dar e 100% diff open, avind in vedere ca ultima treapta la automat are raport de 0,78 ar fi logic sa aibe 3,15 la diff si la manuale cu ultima treapta 0,83 era normal sa fie raport la diff 2,93 dar cred ca cel mai sigur ai fi sa merg la un dealer BMW si sa aflu dupa VIN ce raport e valabil stock pentru masina mea... sau are cineva de pe forum vreo posibilitate sa verifice asha info dupa VIN?
  14. revin cu precizari cind vad ce am de facto...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.