Chiar am avut grija de masina , mai ales ca am facut 50000km in 7 ani si cateva luni.Toate schimburile la timp etc. Am spus ca poate e bine sa scot definitiv filtrul in ideea ca: daca o vand , pretul nu e cel pe care-l merita masina ,este putin peste dublul costului unui filtru de particule nou.Mai bine o mai tin fara filtru cca 4 ani sau cat mai merge pe la RAR, apoi la fier vechi si.....alta. Cat despre educatie auto, pentru ca expresii de genul aduce a tiganie si altele, nu cred ca-si au rostul pentru o masina care circula atat de putin....poate fi totusi o incercare de convingere din partea unora care au interes personal (afacere din asa ceva). Din parerile dumneavoastra pertinente , va rog sa ma corectati daca gresesc , am retinut ca: - trebuie sa merg la tester pentru o fortare de regenerare si stergere interval; - in cazul ca nu merge pot sa-l dau jos sa-l curat (rezultatul poate fi nesatisfacator) sau pot sa-l elimin atat fizic cat si din soft. Multumesc pt. sfaturi.