Jump to content

alex.teile

Members
  • Posts

    120
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.bmw-teile.ro
  • Yahoo
    bmw.teile@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    B-dul Timisoara 103-111, Sector 6 Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    5 F10

Recent Profile Visitors

19710 profile views

alex.teile's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

12

Reputation

  1. Einstellung HDP.pdf Sa intelegem ca meseria se invata pe forumuri dupa experientele pe care le-au avut utilizatorii ? Sau corect este sa se respecte o procedura de lucru ?Mai atasez un document daca este cazul. Pana la urma fiecare face cum il taie capul , dar ar fi bine ca sa stie si utilizatorul la ce se inhama si sa nu ii fie spus doar din gura ca are garantie. Vom vedea ce garantie va fi acordata cand va ajunge cu engine failure la service si nu a fost respectata procedura. Daca nu exista informatia pe forumuri cu privire la procedura asta , sa inteleg ca nu exista nici manual de reparatie? hmmm. Ciudat . Echipamente de diagnoza folositi? In ista , egal ca este piratat sau original gasesti toata informatia de care ai nevoie . Verificati si atasamentul asta.
  2. Salut In ceea ce priveste inlocuirea garniturii de chiulasa si aelementelor de etansare intalnite intrecapacul de tacheti si blocul motor , mentionam urmatoarele : Orice element de etansare demontat de pe un ansablu , este necesar la inlocuire. In ceea ce priveste garniturade chiulasa , aceasta este obligatorie lainlocuit ca urmare a interventiei de aliniere a pistoanelor 1 si 4 la o distanta de maxim 1mm de fata superioara ablocului motor. La demontarea chiulasei de pe motor vom constata faptul ca pistonul nr 1 si pistonulnr 4 , masoara o distanta de 16 mm fata de partea superioara a blocului motor. Masura aceasta de reparatie a fost introdusa din cauza faptului ca momentul de detonatie apistoanelor 1 si 4 era simultan cu timpul de injectie al pompei de injectie.Caurmare a acestui aspect pompa de injectiese afla in permanenta presiune si nu exista un moment de repaos. Totodata avandin vedere detonarea pistoanelor si timpul de injectie simultan ,lantul capataelasticitate si efectiv se lungeste. Din aceasta cauza lantul cedeaza fiind mereu in presiune pestemasura si in final se rupe. 43863106 Kettenschaben.pdf
  3. Sa inteleg ca pana la urma nel egam de semantica.? In ceea ce priveste recall ul , ai folosit timpul corect.Oare se mai face? In ceea ce priveste piesele inlocuite pe banii BMW , cred ca e normal sa fie pastrate de ei , doar ei le achita. Mai mult deact atat lucrarea beneficiaza de garantie , Am sa ma straduiesc sa scot si alte masuri PUMA sa vedem in care categorie te-ai incadrat tu. Cu privire la calele pt distributie , chiar imi vine greu sa cred ca au doar 1 set in Grupul Bavaria. Iar vis a vis de inginerii care dezvolta procedurile de reparatie ..... e aici chiar sunt curios , exista vre-o sursa anume pe baza careia faci afirmatia ca sunt echipe diferite? Sincer , din pacate pe forumurile din Romania exista doar discutii in contradictoriu, parca suntem doar berbeci care ne lovim in coarne. Discutiile ar trebui sa fie constructive si sa impartasim cunostintele si informatiile de care dispunem, precum si experientele personale. Ideea tutorialului a fost de a relata procedura corecta pe care o recomanda BMW, In trecut am mai deschis un topioc ,inca active din cate stiu. Era vb de uleiul 5w30. Can am pus documente din system pe forum am auzit tot felul de povesti, ceamai amuzanta a fost ca aduc uleiul cu valiza din China. Astept acum sa vad care o sa fie cea mai amuzanta poveste:)
  4. Salut, Ce anume ar trebuii sa intelegem din afirmatiile tale? Ca procedura de lucru este facuta sa fim fraieriti? Sa inteleg ca utilizatorii finali si service-urile care aplica sau nu procedura de lucru sunt mai bine pregatiti sau cu o calificare mai buna decat inginerii care au dezvoltat acest proiect N47?? In practica lucrurile ar trebuii sa fie simple, sa te asiguri ca respecti procedura indicata de catre producator , sa te asiguri ca ai efectuat totul cum trebuie si sa nu te gandesti la o eventuala problema in care sa soliciti garantie . Totodata este de mentionat ca poti solicita toate piesele ce au fost inlocuite pe masina , atata patine si intinzatoare cat si garnitura de chiulasa sau alte suruburi surubele. Hai sa iti spun ce am facut eu : BMW E90- N47 -67000 KM Masina sotiei , Distributie ca la carte . Fabricatie 2010 BMW F30- N47 -48000 KM . Masina sor'mi Distributie ca la carte . Fabricatie 2013( decontata de BMW) BMW E70- M57- 170 000 km . Masina personala . Distributie ca la carte . Fabricatie 2008 Singurul avantaj pe care il am este ca nu platesc manopera si adaos la piese. Intrebarea este urmatoarea : Cati dintre voi ar fi dispusi sa nu plateasca nici un adaos la piese , sa isi achite doar costuri de montaj , sa beneficieze de discounturile furnizorului si sa isi faca o distributie ca la carte?????? OK. Va provoc eu . Nu va incasez adaos la piese .Sunteti dispusi sa va faceti o lucrare ca la carte?? Am sa va dau si un raspuns 10-15% se vor gandi , 5% vor face distributia, restul inca se vor gandi ca totul e marketing si o schema in care sa fie jupuita pielea de pe ei. Corect era sa fie facut recall si sa se repare masinile pe costurile producatorului. Dar asta nu o sa se intample si sunteti convinsi de lucrul acesta. In ceea ce priveste reprezentantele , mie imi vine foarte greu sa cred ca la nivelul lor s-ar preta sa nu inlocuiasca piesele mentionate in necesar si sa lase piese cu uzura. Mai mult decat asta , avem posibilitatea de a solicita piesele vechi sa fie pastrate si sa fie verificate. In ceea ce priveste masina fabricata in 2013 , a carei lucrare pentru inlocuit distributia a fost decontata de catre BMW , mentionez ca afost facuta in reprezentanta si a fost efectuata conform cu manualul de reparatie . Mai mult decat atat au dat si masina la schimb. Onorabil zic eu.
  5. Salut Nu este propaganda. Articolul respectiv ar trebuii sa arate maniera corecta de inlocuire a distributiei si sunt evidentiate reperele necesare. Acum fiecare decide cum isi intretine bunul sau. Cu privire la preturile prestate pentru inlocuirea unei distributii , in cazul in care aceasta este efectuata conform manualui de reparatie , este evident ca nu vor costa putin, insa masina este acoperita de garantie . In caz contrar , lucrarea nu este acoperita de garantie iar raspunderea cade pe umerii serviceului. Nu stiu daca iti este cunoscut sau nu , insa procedura de solicitare a garantiei pentru un reper montat , fie ca este de origine sau producator , nu este foarte usoara si trebuiesc indeplinite anumite conditii in vederea obtinerii la inlocuit in garantie a reperului stricat sau neconform. Nu am intervenit pe topic tocmai sa nu se considere propaganda , insa am intentionat ca acest articol care nu a durat putin sa il fac , sa va informeze cu privire la o procedura corecta de inlocuire a unei distributii , procedura pe care o aplicam in cadrul serviceului nostru , conforma cu indicatiile din manualul de reparatii.Este adevarat ca nu suntem Reprezentanta BMW si nu am sustinut niciodata ca am suntem Reprezentanta BMW sau Dealer BMW, insa maniera de reparatie aplicata este identica cu cea de la reprezentante. Intentia este de a incerca sa va prestam servicii de calitate si conforme cu procedura de lucru , cu piese de origine , la preturile cele mai bune pe care ne permitem sa le ofertam avand evident un profit. Acum decizia finala in ceea ce priveste reparatia masinilor , este la voi. Noi refuzam sa efectuam lucrari pe raspunderea clientului in maniera comandata de acesta , maniera neconforma sau incompleta , intrucat raspunderea clientului este de fapt raspunderea noastra . Singurul lucru care se face pe raspunderea clientului este de mentiona pe comanda de lucru ca voi ati fost informati cu privire la elemente sau sisteme nefunctionale si s-a refuzat reparatia in service in maniera propusa de catre service .... de aici clientul circula pe raspunderea sa fara ca reparatia sa aiba loc. Acorda atentie informatiei si vei vedea ca am mentionat lucrurile acestea si acolo. Acum decizia iti apartine in ceea ce priveste modul in care se repara masina ta sau daca se repara . Succes. Cu stima , Alexandru Dinoiu
  6. Salut, ma intereseaza o oferta de pret pentru schimb distributie N47 (320d LCI, 2009, 130 kw). Multzam
  7. Salut. Ma intereseaza si pe mine uleiul si filtrul de ulei pentru un BMW E90, 2006, 320D, 120 Kw. Astept oferta. Multumesc!
  8. Retrofit sistem navigatie BMW E46 2014-Dynavin E46 D99 montaj Efficient Services Nu de putine ori ne-am aflat in situatia de a conduce o masina cu un sistem multimedia care nu mai corespunde normelor tehnologice ale prezentului. Un asemenea exemplu este si acest BMW E46 care a primit in cadrul Service-ului dumneavoastra BMW Efficient Services un nou sistem multimedia dedicat pe aceasta serie BMW. Sistemul are navigatie 2014 cu intreaga harta a Romaniei, sistem Bluetooth care se monteaza in spatele oglinzii retrovizoare centrale si o camera video montata in portbagaj. http://www.news.bmw-teile.ro/retrofit-sistem-navigatie-bmw-e46-2014-dynavin-e46-d99-montaj-efficient-services/ Efficient Mobile Services Date de contact Adresa: Bulevardul Timisoara Nr. 103-111, Sector 6 Bucuresti, Corp B4 Complex Bucuresti Construct E-mail: contact@bmw-teile.ro Telefon: +40 723 773 889 +40 741 269 385 +40 748 385 269
  9. Restaurare BMW E30 motor M42-Schimbare distributie 318 iS Restaurarea se refera la motorul pe benzina M42 care benefeciaza si de o schimbare de distributie. http://www.news.bmw-teile.ro/restaurare-bmw-e30-motor-m42/ Efficient Mobile Services Date de contact Adresa: Bulevardul Timisoara Nr. 103-111, Sector 6 Bucuresti, Corp B4 Complex Bucuresti Construct E-mail: contact@bmw-teile.ro Telefon: +40 723 773 889 +40 741 269 385 +40 748 385 269
  10. Detailing Interior BMW X6 35d 2014 Echipa Efficient Services prezinta serviciul de detailing pentru masini. Toate masinile care primesc un detailing interior au scaunele scoase pentru a se curata inclusiv sinele pe care culiseaza acestea. http://www.news.bmw-teile.ro/detailing-interior-bmw-x6-35d-2013/ Date de contact Adresa: Bulevardul Timisoara Nr. 103-111, Sector 6 Bucuresti, Corp B4 Complex Bucuresti Construct E-mail: contact@efficientservices.ro Telefon: +40 723 773 889 +40 741 269 385 +40 748 385 269
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.