Jump to content

naut

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Suceava
  • Interests
    Cars&Woman

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 320D

naut's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Pot sa spun ca Dumnezeu ma iubeste ).Ieri am fost la un servis cu gandul sa imi inversez electrovalvele intre ele.Cat asteptam eu acolo sa se raceasca motorul am scos furtunasele de vacul de la electrovalva turbo si am observat ca furtunasul de vacul care iese de la electovalva spre turbo era lipit l-am scos fortat.Cat asteptam eu acolo vine un domn de la receptie si imi spune ca baiatul cu care am vorbit era plecat.Ne mai ajand rabdare am plecat cu gandul ca revin luni.Cand am pornit masina am intrat pe brum si accelerez parca era alta masina, tragea ca nebuna ea fiind softata trage mai brutal,te lipeste de scaun etc... ).Deci poate pare o gluma nici mie nu imi vine sa cred ca de la un furtun scos si bagat inapoi se poate rezolva o problema care alti schimba turbo si alte piese. Multumesc pt. sfaturi colegilor de pe forul si mai ales lui JuiCe
  2. Inseamna ca de la curatarea electrovalvelor masina merge cum trebuie din cate ai spus tu.(NOROCOSULE))
  3. pai cand am cumparat masina am fost la 3 testere si unu in mers si baiatul respectiv mi-a spus ca are boost turbina merge...dar asta nu a rezolvat problema
  4. Salut.Am montata alt senzor si merge ca inainte... O intrebare,daca inversez electrovalvele cand le conctez la loc imi v-a aparea vreo eroare care trebuie stersa sa nu? Daca ma puteti ajuta cu un DIY cu schimbarea electrovalvelor intre ele la e46 320d fl si unde se afla acea mica sita in electrovalva
  5. Salut.Revin cu problema mea...am fost la mecanic sa incerc sa curat senzorul de presiune din spate la admisie...a desfacut senzorul am vazut ca era murdar si s dus si la curatat dar nu stiu cu ce ca nu am fost cu el dar cred ca a suflat si cu aer ca am auzit si a curatat cu o sarma si unde vine montat senzorul a montat la loc.A pus si testerul asta dupa ce a desfacut senzorul si l-a montat si a spus ca turbina nu merge nu da un gram de aer si un anume furtun de cauciuc mai gros trebuie sa fie tare la turatii mai mari la mine era moale...Si cand am pornit masina a aparut in bord martorul motor si la drum masina nu mai sarea de 2000 de turati cand inainte urca la maxim...i-am aratat la mecanic si a ramas sa vin a doua zi sa schimb furtunasele de vacum la cererea mea si sa rezolvam problema...masina merge efectiv fara turbo chiar daca se vede a se invarte merge.A doua zi cumpar furtunase de (3.5)cu speranta ca rezolv ajung la el imi demonteaza pasticurile se uita la turbina si ini spune ca turbina trebuie refacuta sau curatata ca ii blocata geometria variabila.I-am sus ca ok dar pana atunci sa imi faca masina macar cu era inainte cand auzeam turbina si mergea de 155cp nu 180cp cum trebuie dar macar mergea.El tot imi spunea ca nu are ce face ca trebuie curatata.I-am cerut sa imi puna si ceasul de vacum sa vedem daca sunt probleme si i-a dat ca am vacum peste tot cat trebuie...nu mi-am dat seama sa puna la furtunul care inta la actuator a pus doar inaite de electovalva.Acum intrebarea mea este daca a bulit mecanicul senzorul de asta oare sa imi apara martorul motor si sa nu traga?
  6. Salut.Revin cu problema mea zilele trecute ma sfatuit cineva sa scot mufa de la debitmeru zis si facut am scos mufa si masina tragea la fel...azi am merg la dezmembrari am luat un debitmeru si am mers la mecanic sa il monteze si cand se uita vede ca furnunasele de vacum sunt cam coapte...il desface pe cel de la radiator sufla in el si se aude cum iese aerul pe undeva ca si cum ar fi rupt sau neconectat...ii spun sa puna debitmetrul pornesc masina si cand pornesc acelasi lag si masina fara vlaga...opresc masina deconectez iar debitmetrul si masina se comporta la fel chiar mai bine.Acum sunt 2 variante furtunase schimbate si verificat cu un debitmeru nou.
  7. La 5 zile de la anumarea EGR a aparut in bord martorul motor(check engine) nu trebuia sa imi apara imediat dupa anularea EGR-ului?Sa nu se fi frecat ceva la motor desi nu cred motorul sa plafonat ca inainte ori m-am obisnuit eu cu el am in plan sa probez de la cineva alt debitmetru si electrovalvele poate am noroc
  8. intercoolerul il am deja de pe un 3.0d dar in legatura cu primul calizatorul are cea sensori, sonde care trebuie lasate sau acelea sunt la filtrul de particule? dupa anulare trebuie umblat si la soft?
  9. eu l-as da jos cu prima ocazie dar am ITP-ul pe 11/2014 si ma tem sa nu il trec daca il dau jos pe deasupra am si resoftare...ma gandeam dupa ITP scot tot ) si am in plan si un upgrade la turbina
  10. Aha mersi de sfat saptamana viitoare trebuie sa schimb ulei si toate filtrele poate e de acolo masina fiind cumparata in toamna nu stiu de cand nu au mai fost schimbate...ma bate gandul sa rezolv si cu filtru de particule ca am auzit ca daca e infundat sticat gatuie turbina si chiar o strica si s-ar sinti si o crestere de putere Masina am cumparato softata si culmea masina a fost a unui mecanic el spune ca a duso la un baiat care mananca bmw pe paine...am graficul dyno daca ajuta dar trebuie sa il cer mai intai...
  11. da 150cp stock, masina avea momente cu EGR activ cand daca o tineam in trapta 1 la turatii mai mari(asta sa intamplat o singura data cand urcam niste serpentine) masina dintro data avea putere la modul ca, chiar simteam aia 180 cp la acceleratie blana te baga pur si simplu in scaun dar dupa mers normal si-a revenit la toanele ei...de atunci nu am mai pupat eu 180cp
  12. Ar fi super sa am actuator electric,masina este din 10/2003 deci mi-as lua de o grija chiar ma gandeam sa fac un test sa vad daca geometria variabila se deschide complet...
  13. Mersi pentru raspuns am sa incerc sa rezolv cu electovalva de la EGR am mai citit undeva ca fara EGR masina nu mai e asa brutala la acceleratii(blana) bineinteles daca e in mintile ei masina...deocamdata se comporta mai bine asa deoarece e stricat ERG si e mai bine anulat decat sa merg cu el stricat .Am observat ca, cu el anulat(EGR)raspunde mai bn la turati sub 2000 dar se cam plafoneaza masina dupa 2500(ma refer ca merge mai liniar nu mai trage brutal de la 3000) tin sa precizez ca masina mea e softata la 180-190cp dar acum o luna mi-au iesit doar 157cp cu EGR activ acuma nu stiu cat ar iesi...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.