Jump to content

B I Z

Members
  • Posts

    105
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BUCURESTI

Previous Fields

  • Masina
    E61 & E46 cabrio

B I Z's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. B I Z

    E46 Cabrio

    Masina este deja in service si am hotarat ca voi schimba distributia. Multumesc pentru info.
  2. B I Z

    E46 Cabrio

    Si in cazul in care problema mea se datoreaza distributiei "sarita de la punct" recomandat ar fi sa schimb toata distributia sau doar intinzatorul cu modelul nou, iar celelalte le pun la loc?
  3. B I Z

    E46 Cabrio

    Nu ii cunosc istoricul pe parte de distributie.
  4. B I Z

    E46 Cabrio

    Va rog sa ma ajutati cu o problema. Am urmatoarele coduri de eroare: 2782 2731 2722 2715 Stiu ca primele 2 sunt de la senzori pozitie axe cu came, iar celelalte 2 de la o sonda lambda. Simptomele sunt lipsa de putere si check engine aprins in bord. Am inversat senzorii de pozitie de la axele cu came intre ei si am aceleasi erori. Am inlocuit senzorii de pozitie de la axele cu came cu senzori originali luati de pe masina functionala a unui prieten (acelasi motor). In continuare aceste erori persista. Idei?
  5. B I Z

    E46 Cabrio

    asa arata acum Daca imi poate spune cineva ce presupune intretinerea peste iarna a sistemului de decapotare, va rog sa o faceti. Masina va sta in parcare subterana dupa ce termin cu service-ul.
  6. B I Z

    E46 Cabrio

    Salutare Vreau sa creez aceasta prezentare mai mult pentru sfaturi ... orice idee este binevenita. Am vrut de mult ceva cabrio, iar bugetul nu mi-a permis mai mult am ales sa cumpar un e46 cabrio. Anumite circumstante au facut sa cumpar o masina mai putin ingrijita si usor lovita ... si pretul a fost unul corect (zic eu) si anume 2700€ pentru: - fabricatie 2004 - automata - navi+ceva modul tv (care inca nu stiu cum functioneaza ... nici nu mi-am batut capul prea tare pt moment pt ca inca nu folosesc masina) - gpl (trecut in carte, montat corect) asta a fost bonus pt ca nu ma asteptam Masina vreau sa o aduc cat mai aproape de starea initiala, stock. Pana acum am schimbat la masina cam tot ce poti schimba cu masina urcata pe elevator (bucsi, bascule, suporti motor, suporti cutie, flansa cardan, rulment cardan etc.). Pentru ca motorizarea este cea pe care, aparent nu o doreste nimeni, si anume 1995 cmc/143cp (vvt) bineinteles ca trebuie sa schimb cam tot ce tine de garnituri pe sub capota. Sunt cumparate ... vor fi schimbate in viitorul apropiat. Am cumparat : - un set de roti style 135 pt ca imi plac si pt ca tot din astea am si la cealalta masina (e61). - alte bari/praguri stock originale (nu am vrut M). - alte faruri ... tot stock si astea, tot originale ... singura imbunatatire aici este ca ii voi monta un kit xenon pt o luminozitate mai buna. - alt interior (scaune, fete de usi si banchete) ... da, tot stock doar ca provin de pe masina cu volan pe dreapta cu reglaje apropiate de ce avea masina. Dupa ce termin cu tot ce inseamna service o sa vreau sa o duc la polish si curatare tapiterie. Cand ma prind cum reusesc sa atasez mai mult imagini o voi face ... momentan ... asa am cumparat masina.
  7. Am e61 si e46 cabrio ... diferenta este foarte mare la "cat de usor misti de volan" Daca te urci in 3 imediat cum cobori din 5 este posibil sa ai senzatia ca ceva nu e in regula cu directia.
  8. Da, este vorba despre capacul care se ridica -> se strange prelata -> apoi se inchide peste. Am inteles acum si despre ce cabluri vorbesti ... chiar demontasem la un moment dat pe acolo cand am curatat mocheta podelei.
  9. Multumesc pt raspuns. Imi puteti recomanda pe cineva care se pricepe la reglajele sistemului de decapotare? Cu capacele care sunt prevazute cu acel arc in interior am rezolvat-o, alta este problema la nr.2 ... capacul sub care intra prelata.
  10. Salutare De curand am cumparat un e46 cabrio ... nu e prima masina, nu e primul bmw pe care il am si nici singurul. Am urmatoarele probleme la masina: 1. Geamul usii stanga are un usor joc lateral si nu se "pliaza" perfect uneori in chederul de sus, astfel ca ramane deschis. La deschiderea/inchiderea usii se lasa/ridica geamul. 2. La decapotare, partea din dreapta a capacului care se inchide peste soft top nu se inchide de tot, ci ramane aprox. 5mm deschis ... daca apas usor pe el se aude un click si e ok. Solutii, recomandari? Multumesc
  11. @sm3agol - cauta si incearca cu niste arcuri de ambreiaj de motocicleta ... arata ca cele din videoclipul tau, numai ca sunt cu aprox. 2 cm mai lungi.
  12. s-a vandut tot mai putin piesa cu tepi... ramane la vanzare aceasta piesa, rog un moderator sa schimbe titlul daca se poate. pret 100 lei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.