Jump to content

Wolfman

Members
  • Posts

    50
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    vior_ro

Profile Information

  • Location
    Bacau
  • Interests
    Cars

Wolfman's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ar trebui sa ai macar trei doze... Vezi sa mai aiba macar doi ani garantie lichidul ala.
  2. Se desfac pe rand aerisitoarele (fata, spate, ambreiaj) si se mentine vasul cu lichid de frana in permanenta plin (prin adaugare de lichid nou), se strang aerisitoarele cand incepe sa curga lichid curat. Iti recomand lichid de frana OMV DOT5.1.
  3. Nu merita, presupune costuri prea mari; mai bine o vinzi si iei una cu cutie manuala... Sau pui GPL, chiar daca o sa-mi sara unii in cap ca e blasfemie. :blink:
  4. Chiar sunt curios ce service merita atata incredere.
  5. Hmmm, vopseaua originala merita pastrata, eventual un polish poate o revigoreaza... Ideea e ca nu prea exista un service care sa presteze lucrari de vopsitorie cum scrie la carte. Eu as opta pentru un polish urmat de o lacuire.
  6. Nu o sa vezi prea curand MASINI cu alternatoare de 55 A, pana si loganul are de 100 A (cel DCI de 125)... Nu o sa strice niciodata o baterie de 75A pusa pe o masina cu baterie de 60A din fabricatie, doar ca o sa se incarce intr-un timp mai lung. Daca vrei, compar-o cu un butoi umplut la un debit constant, unul de 75l se umple in mai mult timp decat unul de 60, insa si daca-l golesti cu acelasi debit, se goleste in mai mult timp... O importanta mai mare are curentul de pornire, care trebuie sa fie cat mai mare (la acelasi amperaj, adica 60 Ah, FULMEN-ul meu are 640A la pornire fata de 510A un ROMBAT de 60Ah). Cu o baterie cu 510A la pornire risti sa nu dai decat o cheie scurta la -25 grade la un motor de 2l, pe cand cu 640A poti sa-ti permiti sa mai dai 2-3 chei, in caz ca nu-ti porneste din prima.
  7. Nu, pentru ca functioneaza cu senzori inductivi ingropati in asfalt; se pot memora pozitiile lor ca POI (Points Of Interest) intr-un program de navigatie...
  8. Asta a foarte interesant! Poti sa detaliezi?
  9. Hmmm, macar de le-ar insufla si posesorilor la cumparare acest lucru, ca multi capata o greata dupa ce-si trag un golan chel, ca de - au masina noua nu un SH...
  10. Hmm, o gramada de intrebari retorice care n-au legatura unele cu altele sau cu titlul topicului; eu mi-am spus parerea argumentata cu date tehnice, astept acelasi lucru... Ca fapt divers, pelicula aia de ulei este spalata chiar de benzina la actionarea lunga a demarorului si pornirile greoaie. Verifica uleiul dupa 5000 la o masina pe gpl si la una pe benzina, sa vezi cum arata. "GPL este nociv" imi suna a dogma, ceva similar cu : "Four legs good-two legs bad"...
  11. Ai si ceva argumente, sau sunt scoase din "putul gandiirii"?
  12. Placutele si sabotii de frana se schimba atunci cand este nevoie si nu la un anumit nr. de km. De regula se schimba placutele cand ajung sub 8 mm. Masina poate sa franeze bine si la 4 mm, dar atunci o sa schimbi si glisierele. Cand o sa afli ca pretul lor este de acelasi ordin de marime de cel al placutelor si ca risti sa uzezi si locasul din etrier, atunci n-o sa mai stai pe ganduri. Despre rizurile de pe placute si implicit de pe discuri, nici nu mai vorbesc. Parerea mea, schimbati placutele mai devreme, e mai ieftin.
  13. Pana la primul service, cu viata ta si mai ales a celorlalti participanti la trafic nu trebuie sa te joci...
  14. " Dacia ameninta Guvernul ca sa pastreze taxa auto. François Fourmont, directorul general Dacia, spune ca, daca va fi abrogata taxa de prima inmatriculare, va concedia o treime din salariati. „Daca se va renunta la taxa, vom asista la o scadere a vinzarilor Dacia in tara, ceea ce inseamna reducerea cu o treime a activitatii“, a precizat François Fourmont (foto). Reactia extrem de dura a celui mai mare producator auto de la noi vine dupa ce guvernantii au inceput negocieri la Bruxelles cu privire la taxa auto. Sebastian Vladescu, ministrul Finantelor, spune ca va sustine in continuare taxa si ca principala problema nu ar fi nivelul acesteia, ci nerespectarea principiului de taxare uniforma. Finantele nu exclud un impozit anual pentru toti posesorii de masini din Romania." http://www.cotidianul.ro/index.php?id=9097...Hash=c07b0d173o
  15. Verifica si cablajul intre baterie si alternator si baterie si masa si totodata si bornele sa nu fie oxidate sau nestrinse.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.