Jump to content

maxx40

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    520i, k1200r

maxx40's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. si acest motoras pt clapete este situat in consola (partea din spate sau unde) ca am impresia ca nici la mine nu baga cald in spate multam anticipat de raspuns
  2. pai, avand in vedere faptul ca un flush dilueaza uleiul precum si mizeria este inlaturata si totodata amestecata in ulei in timpul procesului de spalare (acele 3-5 minute de functionare cu flush) consider ca prin simpla scurgere a uleiului este suficient :twoup:
  3. galeria de admisie completa(adica cu senzorii din ea) la ce pret? rog pm cu detalii complete de contact! multumesc
  4. am votat Nu il schimb. Nu e indicat. neamtul a pus un ulei care are anumiti parametrii, marametrii care se folosesc numai in fabrica. atat timp cat cutia are ulei in ea la nivel inseamna ca functioneaza in parametrii si nu necesita verificari. totodata mentionez faptul ca nu am schimbat niciodata, la nici o masina uleiul ci doar i-am completat cu ulei cumparat de la reprezentanta. consider ca daca uleiul nu se mai prezinta intr-o forma clara, curata si vascoasa/uleioasa la atincere atunci necesita schimbarea, altfel nu!
  5. folosesc efix de 95 de la rompetrol si in motocicleta si in masina
  6. Am votat da! engine flush este benefic pentru motor dar nu la fiecare schimb din punctul meu de vedere deoarece nu este necesar. frecventa folosirii unui engine flush fiind la la 2-3 schimburi in functie de uzura uleiului. Motivele pentru care este bine sa cureti motorul sunt urmatoarele: - toate impuritatile, sludge-ul raman dupa scurgerea uleiului vechi fara indoiala pe componentele motorului precum si in baie, de unde le plimba noul ulei, ce va deveni in 2 zile negru ca cel vechi. - curatand depunerile, un motor se uzeaza mai greu si merge in parametrii mai buni avand o ungere mai buna (o sa spuneti ca motorul uzat daca bag flush o sa imi consume ulei, total adevarat, dar se stie foarte bine ca odata cu uzura vizibila prin consum se schimba cifra uleiului, adica din 5W facem 10W, ca mai apoi in loc sa facem o segmentare ca tot romanul zgarcit o sa ajungem sa punem 15 si 20 ca mai apoi sa facem set motor direct sau alt motor, dar asta este alta discutie) - toate canalele din motor care sunt inguste, avand depuneri nu mai distribuie cantitatea optima de ulei, astfel uzura aparand clar. - curatand cu motor flush optimizati si mentineti performantele pompei de ulei, care daca este curata se comporta mult mai bine si tot asa. ca sa urmariti cu atentie ce face un motor flush va rog priviti urmatoarele filmulete si apoi dezbateti orice teorie doriti. in final mentionez ca nu sunt comerciant, afiliat sau orice alt tip de interesat in folosirea motor flush-urilor. PRO-TEC Engine Flush - Oil System Cleaning (en) [Y]8xwg5TnMjL8[/Y] Engine flush LIQUI MOLY http://www.youtube.com/watch?v=1m8RiWe8vNU [Y]1m8RiWe8vNU[/Y]
  7. @ kathalin Da, este in fata la Cozia, dupa tura de trans cu untoarcere pe valea oltului de anul asta cu niste prieteni :twoup: Ce stie omu ) @theos 600 sau 750? oricum marfa k8-ul daca nu ma insel
  8. la cererea audientei am revenit :twoup:
  9. Multam de urari! O sa mai pun poze, momentan nu le am la indemana, adica pe pc-u pe care stau acum :twoup: @Piratu', orice motoreta pe care nu mergi mai mult de 100-150 km dintr-o bucata stai confortabil. Important este sa mai faci pauze dupa o ora de calareala sau dupa km descrisi mai sus, spun asta dupa ceva ani de mers pe diverse mobre
  10. si exoticul meu Frankenstein :twoup: k1200r - 2008 cu esa fara rdc, dar cu alarma, dus in 181 caluti cu soft de 12S + cateva add-uri gen placa spate, filtru bmc, engine guard, crash pad, grila, carbon front & side panels etc...
  11. salutare la toti imi permit sa scriu primul meu post aici, asta mai ales ca este unul dintre motivele pentru care m-am inscris pe forum, implicit consumul. am o motocicleta bmw k1200r si mentionez ca nu are nici o legatura ce afiseaza obc-ul vs ceea ce este in realitate, adica consumul mediu indicat are o eroare de maxim 1% +/- in functie de porniri, temperatura (mai ales canicula), in schimb calculatorul de km ramasi nu are nici o legatura cu realitatea, implicit iti arata autonomie de 5 km ramasi si mergi linistit cel putin 15-20 pana sa faci pana prostului. la e39 520i de 1991cmc benzina (pe care tocmai l-am cumparat) lucrurile stau putin diferit, adica, de la full/ochi, cum vreti voi, am mers de mai multe ori aprox 100 si am constatat urmatoarele: -diferenta la consumul mediu vs consum in realitate este de aprox2l (mentionand ca alimentez numai cu efix, la aceiasi statie si aceiasi pompa si nu sunt un fan al economiei, implicit nu sunt bio friendly), astfel diferenta este in plus, adica ceea ce arata OBC-ul este mai putin decat ceea ce consuma. ex: 17,6 OBC, 19,2 pompa in plin trafic bucurestean -o alta diferenta apare la km ramasi vs cat ai de mers mai ales dimineata cand pornesti la rece, cand dealtfel masina consuma mai mult si de fapt indica mai putin. -ultima diferenta constatata a fost intr-o dimineata in care am pornit motorul si imediat s-a aprins si becul de rezerva, ca mai apoi dupa plecare sa se stinga si sa nu se mai aprinda toata ziua pana seara cand am alimentat. ca sa inchei, ca nu vreau sa plictisesc, consider ca OBC-ul este un gadget informativ pentru toate masinile, dupa care nu trebuie sa tinem 100% seama ci doar sa avem aproximari cu privire la consum si mai mult sa mergem cum o faceam si acum 20ani cu minunata 1310 la care invatasem pozitia acului si consumul aproximativ. parerea personala este ca toate indicatoarele OBC sunt gadget-uri, unele mai precise, altele mai putin precise, singurul mod ramas de calculare exacta fiind doar metoda creionului si a hartiei :twoup:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.