Jump to content

irinelfby

Members
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d

irinelfby's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Se potrivește caseta de pe mașinĂŁ cu volan pe dreapta pe mașinĂŁ cu volan pe stânga?!
  2. Am avut aceeași problemĂŁ. Tulumba respectiva este expusa la apa care se scurge de pe caroserie pe lângĂŁ suportul filtrului de polen. Acel spațiu este prevazut ĂŽntr-un colț cu o gaura de scurgere care se ĂŽnfundĂŁ frecvent(mai ales dacĂŁ parcați sub copaci). Apa bĂŁltește, iar o buna parte a tulumbei este scufundata la propriu. Ăn interiorul tulumbei(am avut curiozitatea de-a o desface pe cea ĂŽnlocuitĂŁ) sunt niște membrane de cauciuc care fac un vacuum ajutând șoferul la acționarea pedalei de frânare. Carcasa metalicĂŁ a tulumbei ruginește și gripeazĂŁ tot mecanismul din interior. Recomand sa demontați piesa de pe mașinĂŁ, luați codul și cĂŁutați una dupĂŁ acest cod. Aparent este la fel pentru toate e39, dar va asigur ca nu este așa. Tija care se prinde efectiv de pedala de frânare poate fi lungĂŁ, scurtĂŁ sau diferĂŁ sistemul de prindere. Acum 2 ani am luat una second-hand și e ok și acum.Initial, cumpĂŁrasem suna tot de un e39 și avea tija mai lungĂŁ și alt sistem de prindere. Sper cĂŁ am fost de folos. App, nu e cine știe ce de munca,dar recomand service-ul.
  3. Eu am gĂŁurit buza superioara a bucșei de plastic ĂŽn 4 locuri și dupĂŁ ce am introdus nuca brațului,am bĂŁgat 2 clame de par (din acelea foarte oțeluri și un pic mai groase) de o parte și de alta, pe care le-am legat ĂŽntre ele, astfel obținând o un sistem gen siguranțĂŁ. De 2 ani rezistĂŁ.
  4. S-a rezolvat. Problema era CONVERTORUL DE PRESIUNE. L-am inlocuit cu unul original Pierburg cod OEM 11747796634 (314 lei) piesa nr 1 din imagine. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM71&mospid=47536&btnr=11_2963&hg=11&fg=45 Diferenta? De la cer la pamant. Acum imi dau seama ca turbo nu intra cum si cand trebuia. Sunt fericit si ma simt bine... tnx guys. se poate inchide. Pentru neinitiatii ca mine : Turbina este actionata de gazele rezultate in urma arderii interne. La randul ei pe partea cealalta are loc procesul de aspiratie a aerului pe care il trimite in camera de ardere rezultand o ardere mai buna ( ca si cum ai sufla intr-un foc.) Problema e ca turbina nu poate si nu trebuie sa functioneze la turatii mici (sub 1800rot/min)de accea este prevazuta cu o supapa de deschidere/inchidere, supapa ce este actionata de vacumm. Si aici e o problema, in sensul ca vacumm-ul este constant( cred/nu conteaza), dar rezolvarea vine de la acest CONVERTOR DE PRESIUNE care este o piesa electronica comandata de calculatorul masini. In concluzie, accelerezi mai tare, calculatorul da semnal acestui convertor de a deschide supapa de la turbo permitand gazelor sa actioneze turbina. accelerezi mai tare, supapa deschide mai mult. Daca gresesc, va rog sa ma contraziceti, dar eu asa am inteles principiul de functionare.
  5. E39/520d/an 2000/100kw/280.000km. Problema e urmatoarea: Se intampla dupa ce se incalzeste motorul. Rulez cu viteza constanta, in momentul in care o calc pentru a urca in turatii si a mari viteza de deplasare are un.... nu stiu cum sa-i spun, pur si simplu imi da in nas pentru jumatate de sec. Se intampla si daca rulez constat fara a incerca sa accelerez. tin acceleratia constanta, observ pe turometru ca acul nu coboara si nici nu urca(ceea ce e normal) insa, pierd din putere. cand o accelerez, am mai spus, imi da un pic in nas si apoi urca normal si viteza si acceleratia. Asta e valabil intre 1000 si 2500 rot/min. Am facut revizia acum 1000 de km. am schimbat inclusiv filtrul de combustibil si senzorul debitmetrului de aer. Pls help. Mersi. O sa incerc sa curat admisia si egr-ul, poate e blocat. dar altceva nu stiu ce ar avea. :frantics:
  6. Pentru ca asa e facut sa functioneze. Cand intrerupi circuitul se aprind stopurile. Cand actionezi pedala de frana aceasta intrerupe un circuit.
  7. 500 km la 210 km/h ?!!! Sa nu-i fi ars garnitura la _chiulasa_. Sau injectoare.
  8. La mine au fost rotile ovalizate. Le-am roluit. Anul trecut am dat 60/roata. Plus ca am schimbat bieletele antiruliu si merge ceas. Discurile au 3 ani pe fata . Si cu ele chair si de ataa timp dupa roluirea rotilor nu simt absolut nimic in volan. Nici la franare la ori ce viteza.. Nici pe perioada de accelerare.
  9. Eu am schimbat termostatul de la lichidul de racire. Nu era defect. Deci nici problema nu a disparit asa ca am mai cautat si am gasit si termostatul de la egr. ) l-am dat jos si am constatat ca pot sufla usor prin el. L-a scimbat si am rezolvat prob.
  10. Am rezolvat prob. Kit-ul de ambreaj era varza. Cu precadere discul. Pana sa ajung la service am reusit sa sparg placa de presiune si am ramas in camp fara sa mai am pedala de ambreaj. Ciudat e ca, discul nu mi- a patinat niciodata. Asta e. cu 750 lei kit Luck si 400 lei manopera am rezolvat. Mai grav e ca e posibil sa urmeze volantul. Mi-a aratat mecanicul, cu cutia de viteze demontata ca volantul are un pic de joc stanga-drepta cand misti cu mana. In plus atunci cand opresc motorul acesta se cam scutura ca un cal naravas:))
  11. Scuze ca am uitat de acest post. Eu am rezolvat problema. Era vb de un surub (nu stiu sa-i spun altfel) la pompa de injectie. Surubul asta actioneaza ca o supapa,are niste garnituri pe el care, in momentul in care opresti motorul blochaza sistemul mentinandu-l astfel sub presiune. La mine scapa presiune pe langa o garnitura de pe acest surub si permitea motorinei sa se scurga in rezervor. Imi pornea dupa 7-8 chei pr ca atat ii luat sistemui sa se amorseze. Service bun in Bucuresti e la Cutitul de Argint. Lucreaza oamenii numai reparatii pompe de injectie diesel.
  12. O sa comand si o sa schimb doar senzorul. Am vazut ca are 2 suruburi torx. Sper sa nu fie prea greu si sa nu dau banii aiurea pe senzor.
  13. Am un e39 520d 100kw. Vreau sa schimb senzorul debitmetru de aer si vreau sa va intreb daca pot sa-l schimb pur si simplu sau dupa montarea acestuia trebuie facute ceva setari/ resetari din calculator. Multumesc anticipat.
  14. app... am uitat sa specific ca am facut si aerisirea ambreajului. problema persista.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.