Jump to content

adi88

Members
  • Posts

    75
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e36 318i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

adi88's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

2

Reputation

  1. Cu rotile de iarna,pe 17, nu face deloc de asta te intrebam. ms In spatele carenajelor rotilor fata se mai strang frunze, umeazeala etc
  2. am schimbat recent la 6 cilindrii, pe febi, nu curge
  3. cauta pe google pilot o2 mode, poate scapi fara segmentare edit: verifica conducta de la vanos la corpul fitrului de ulei
  4. Salut, cum sunt cauciurile? Deocamdata am Eagle f1 5 pe 18 si au inceput sa faca tramlining destul de rau.
  5. AM11 scrie la mine în carte. E46 320ci automat 11.1999 Motor 1990cmc, 110kw, 20 6s 4
  6. Cu piesele aftermarket am văzut că e la ghici dacă se potrivesc sau nu. Ms
  7. Kit complet sau doar valva? De la ce firmă ai luat?
  8. Lipsește cârpă
  9. Spor în continuare, dacă rezolvi cu vibrația pe vreme rece scrie și aici. Așa îmi face și mie la m52
  10. Salut, ai luat/montat capacul motor de aluminiu?
  11. Reglează cablu accelerație Resetează pedala accelerație Curata icv, clapeta accelerație Resetează pedala accelerație
  12. pe ale mele, de fabrica scria ate.
  13. si la mine primele 2 perechi de discuri s`au ovalizat in 1000 de km, cu toate ca erau cele mai scumpe Ate. Sau cel putin asa scria pe cutie. Se practica des la noi sa platesti un produs si pe masina sa`ti puna altceva(gen AM in loc de OEM). In fine weekendu asta am remontat a 3a pereche de discuri cu placute reechilibrat roti si am plecat sa ma plimb. pe drum volanul sarea din mana vreo 3cm pe accelerare, franare. masina varza nu se putea merge cu intre 70-140. am oprit la prima vulcanizare de pe marginea drumului(~loc in care nu ma duceam sa fac o pana~). un nene la vreo 60 de ani, foarte simpatic si saritor. Ii explic eu ce si cum. Se apuca de treaba: 1. Rupe 2 chei de roti ca sa`mi desfaca prezoanele cu ranga pentru camioane.(Prezoanele ori s`au strans din vibratii ori cu pistolu pe pozita 15) 2. Seteaza masina de echilibrat pe dimensiunea jantei si pe locurile unde urma sa fie/era montat plumbul.(la alte service-uri nu am vazut sa schimbe setarile, toate rotile sunt rotunde) 3. Verifica jantele daca sunt echilibrate bine. (la 1 din 4 a trebuit doar sa adauge 5gr de plumb, celalalte varza) 4. La doua dintre ele era cam mult plumb de pus. A mutat cauciucul pe janta pana a cazut mai bine.(nici asta nu am vazut la nimeni) Mare atentie la service`uri si mai ales la cine va lucreaza pe masina. Degeaba service`ul pare de incredere daca are angajat un ing. cu 4 clase, cu un training de 5min si memorie de elefant. Volanul nu mai vibreaza pe franare deloc, dar tot intre 80-100 se simte o mica vibratie. Tin sa cred ca la mine e din caseta, dar nu mai ma aventurez cu 2000 de lei sa o rezolv si pe asta.
  14. ai rezolvat cu bataia in volan?
  15. S-ar putea sa fie si de la puntea spate(unghi, jante, cauciucuri). Am avut fix aceasi simptoma la un vw t5 4motion. Era de vina o janta stramba pe spate. Sent from my XT890 using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.